- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee klopt, sinds ik een blessure had waardoor ik niet meer kon squatten en deadliften daarmee gestaakt.. Wil het eigenlijk weer oppakken maar wil niet de andere oefeningen missen buiten de compounds..

Pull up
8xBW - verveelde me tijdens rust van m'n deadlifts..![]()

Scoopie d'r bij!!

Vandaag weer een meting gehad (Tanita weegschaal) :Vandaag ook weer een vetmeting laten doen met de volgende resultaten:
Gewicht: 77.7kg (-1.3kg)
Vetpercentage: 15.5% (-2.2%)
Vetmassa: 12.0kg (-2.0kg)
Vetvrije massa: 65.7kg (+0.7kg)
Spiermassa: 62.4kg (+0.6kg)
Lichaamsvocht: 44.7kg (+0.5kg) 57.5% (+1.6%)
Botmassa: 3.3kg (+0.1kg)
BMR: 1945kcal (+13)
Viscerale vetwaarde: 2 (-1)

Ja is ook zo, zolang ik zelf progressie merk is er niks aan de hand.Zo'n meting is niet helemaal accuraat. Ik heb het uit nieuwsgierigheid opgezocht en er zijn veel voorwaarden waar je aan moet voldoen om een betrouwbare meting te krijgen.
Goeie bench trouwens, komt al dichtbij 80kg als 1rm

Ja ik moet jullie wel gelijk geven eigenlijk.. Is gekomen na een blessure aan mijn heup/onderrug waardoor ik een tijd niet meer kon squatten en deadliften. Dit is toendertijd verholpen door een dry needling behandeling. Maar sindsdien kloot ik maar wat aan maar zorg dat ik wel de compounds regelmatig pak. Ook is mijn focus een beetje verschoven van bodybuilding naar boulderen (klimmen)... Hierdoor struggle ik met mijn doelstelling, aan de ene kant wil ik groter worden maar aan de andere kant ook efficiënter en lager vet percentage gezien je dat ook mee naar boven moet krijgen héhé..

Dan moet die geen stronglifts gaan doenHoe ziet je week (qua sport en voeding) er nu uit dan ?
Misschien even de knoop doorhakken en een gedegen plan maken en VOLGEN![]()