XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je doet nu ook cardio he. Als je lichter wordt is het lastiger om pr's te scoren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
Ik denk dat je in een cut wel kracht kan bijzetten. Maar dan moet je op de juiste momenten je voeding innemen. Als je een uurtje voor de training een banaan + wat fatburners pakt ga je iig gegarandeert beuken :).

Succes met je cut mino!! Doorzetten he , cutten is iig het moeilijkste aan BB'en :')

• #1.986
Ik denk dat je in een cut wel kracht kan bijzetten. Maar dan moet je op de juiste momenten je voeding innemen. Als je een uurtje voor de training een banaan + wat fatburners pakt ga je iig gegarandeert beuken :).

Succes met je cut mino!! Doorzetten he , cutten is iig het moeilijkste aan BB'en :')

Gelukkig ga ik niet verder met BB'en haha. :)
Ik gebruik geen fatburners. :)

• #1.987
Eindelijk een fatsoenlijke training!

Deadlift

5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
3x140kg 1 REP PR (vanaf nu mixed grip)
2x150kg 1 REP PR (no straps PR)
1x160kg (no straps PR)
1x170kg PR (met straps)

Front Squat

15xbarbell
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
4x90kg
1x105kg PR

Calf Presses

30x100kg
30x200kg
30x300kg
30x300kg

Crunches

20xBW+25kg
20xBW+25kg

20 mins cardio

And done!

JEZUS!

Jij kan er ook wat van he.

Die Frontsquats ook, verrekte mongol! Ik pak je nog wel *hoop ik* LOL

lift je op een 1RM meer met straps dan zonder? bij mij ligt het op 1:1 :D

Gvd kerel kdacht dat we terug wat gelijk stonden met squat en deadlift, but you give me no respect. 170 DL is nice.

• #1.994
Volgende keer ga ik ook weer HEERLIJK Fronts doen!

Nog even gefeliciteerd he met je pr's. Trek je echt zoveel meer met straps dan ?
Voel je het dan hangen in je handen ofso en dan gewoon doorgaan als een gek ?

Meh, was altijd gewend met straps big lifts te doen aangezien ik nooit mixed grip heb gedaan. (is me 2e training met mixed grip)

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

lift je op een 1RM meer met straps dan zonder? bij mij ligt het op 1:1 :D

Eerst wel, nou ik mixed grip toepas wil ik me 1RM met straps verbeteren en dan weer voor een nieuwe PR gaan met straps. :)
Het punt is dat ik geen magnesium in me gym mag gebruiken, alhoewel ik dat toch ga doen maar die moet ik eerst bestellen. :p

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Gewoon een brain**** joh bij Mino!

Vast een malfunction ja. :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Gvd kerel kdacht dat we terug wat gelijk stonden met squat en deadlift, but you give me no respect. 170 DL is nice.

Haha, je word gewoon keihard afgemat! Hahahaa.
Nah j/k, we doen gewoon ons best he bro. ;)
Thanks. :thumbs:

170KG in tha pocket

als je niet doorgaat met BBen, waarom staat je log nog hier dan?

• #2.000
O 400totaal :D
Nice succes man..

Volgens mij moet ik morgen ook benchen haha..
No way 100 for me LOL

Gauw genoeg ook voor jou hoor Ronniej, haha. ;)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

nette deadlift, je kan ziek goed maxen

Thanks, it ain't nothing but a peanut.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

als je niet doorgaat met BBen, waarom staat je log nog hier dan?

Ben nog geen officiele strongmen, eerst spul voormekaar en dan kunnen we verder praten zegmaar. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven