Geen gemiereneuk, is gewoon nice. Next time 140.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, en dan dit soort gewichten tillen?
Als dat echt zo was dan mocht ik neergeschoten worden.![]()

Je helpt me ergens aan herinneren, hoe gaat het met de cut?
![]()

![]()
I should have never said that.
Erm, ja, erm ja..Ehuhm.. Ja..![]()

Ja je gaat goed man.![]()
Maar even serieus, je wilt dit bf niet houden toch? Of ga je meer de PL kant op? (no offence).

Nee ik wil het niet houden, maar vind het tegelijkertijd niet zo erg om een tijdje rond de 18-20% te blijven. Ik geef toe me BF is gewoon veelste veel, maar ik weet nog altijd niet of het nou echt 27% is of dat ik overdrijf of juist te weinig is. Ik heb wel wat pics gemaakt maar aan de hand daarvan zou je kunnen zeggen mwa 25% ofzo.
Anyways, ik moet even me focussen op die 18%, ik zal maar binnenkort even me moeten herstellen.

GVD man wat is dit plotseling 0.o , 150 squat , 170 dl? en 100 bench.
Damn, als je die 175dl pakt own je me daar ook al op
.
En nog altijd in de cut, of lukt het je niet :')

)
Hehe op hoeveel kilo denk je ongeveer uit te komen?

Nu? Lollllll laatst gewogen rond de 105 maar dat was na een maaltijd.![]()
Een cut kan ik het niet noemen maar VERRE van een bulk. Dus mwa..
135 Squat is het nog altijd, 150 Squat zou eventueel een doelstelling zijn voor eind december mocht volgend week de 140 vallen. 175 DL heb ik de volgende keer voor mijn gevoel, lol. Bench ben jij nog de koning in dus no worries. (maar wel als ik eenmaal PL techniek beheers, muahaaha nu is het nog alleen simpel plat liggen op de bench en duwen)
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------
Ik wacht even tot het einde van me "cut", zal vast rond eind januari zijn.![]()
. Maarjah whatever mijn squat suckt ass. Ik schaam me gewoon
.