Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
die tijd probeer ik ook terug te vinden :D

Haha, ik begin net weer "te genieten van het leven" maar ik moet weer me robot mode zien te vinden waarin ik dezelfde eten blijf eten, constant en waarbij junken op me non-junkdagen gewoon werkelijk een zonde is en dan op me junkdag bunkeren bij de Mac.. Ah those were the good ol' days. :cool: (wat slechts 6 maanden duurde :roflol:)

130 squat! Nice!

K*t godverre k*t.
Ik moet maar hard knallen. Ik heb ook weer gesquat, ging de knie'en uittesten vandaag!

Jij gaat ook gewoon door als een malle he. Gefeli man met je PR! Doe je met of zonder spotter erbij ?

:D

• #1.965
K*t godverre k*t.
Ik moet maar hard knallen. Ik heb ook weer gesquat, ging de knie'en uittesten vandaag!

Jij gaat ook gewoon door als een malle he. Gefeli man met je PR! Doe je met of zonder spotter erbij ?

:D

Zonder natuurlijk. :p
Voel me onzeker met spotter dan zonder.. Ik weet niet, vind het gewoon raar.

• #1.967
Oke oke, nou mooie prestatie zeker zeker, ik durf het niet aan gek om te maxen @ squat zonder spotter :o

Wat wilt die spotter doen? Ik vind de Squatrek veel meer vertrouwbaar dan een spotter, bovendien heb ik altijd spotters die mij durven te helpen op het laatste stuk omdat ik veel dieper dan hun Squat en ze denken dat ik het gewicht dan niet aankan. :mad:

Wat wilt die spotter doen? Ik vind de Squatrek veel meer vertrouwbaar dan een spotter, bovendien heb ik altijd spotters die mij durven te helpen op het laatste stuk omdat ik veel dieper dan hun Squat en ze denken dat ik het gewicht dan niet aankan. :mad:
als je spotters hebt die weten wat en wanneer ze iets moeten doen voel je je veel veiliger, trust me.

• #1.969

:roflol: Zie het al helemaal voor me hahah.. Jij t*ring pissig, vernken ze je PR.
Ja dat @ rack is natuurlijk waar, maar voor me gevoel gewoon haha. Ik zit gewoon raar inelkaar denk ik.

• #1.971
:roflol: Zie het al helemaal voor me hahah.. Jij t*ring pissig, vernken ze je PR.
Ja dat @ rack is natuurlijk waar, maar voor me gevoel gewoon haha. Ik zit gewoon raar inelkaar denk ik.

Nee want iedereen voelt zich veilig met een spotter, bij mij is het net andersom dus dan ben ik vast focking raar.
Maar ja hij wou me spotten bij de 130 en ik zei nee laat maar dit doe ik zelf wel, de enige wat hij kon doen is :eek: zo kijken. :D

Nee want iedereen voelt zich veilig met een spotter, bij mij is het net andersom dus dan ben ik vast focking raar.
Maar ja hij wou me spotten bij de 130 en ik zei nee laat maar dit doe ik zelf wel, de enige wat hij kon doen is :eek: zo kijken. :D

Ja inderdaad, jij bent gewoon raar! haha
Hij stond zeker nog net niet te kwijlen ? LOL

• #1.973
Ja inderdaad, jij bent gewoon raar! haha
Hij stond zeker nog net niet te kwijlen ? LOL

Ja en hij ronde het af met 'ja haal alles maar deraf ik ben nog niet zo sterk'. :roflol:
Verder een aardig gozer die wel wat verstand ervan heeft en Front Squaten ATG deed, was best nice.

Ik snap wat je bedoeld Minotaures. Ik vind het ook niet fijn met een spotter, dat komt meer omdat iemand dan steeds kijkt wat ik doe en dan is de concentratie al voor 70% weg.

ik heb het ook niet zo op spotters.
kan me dan minder goed concentreren..

• #1.976
Ik snap wat je bedoeld Minotaures. Ik vind het ook niet fijn met een spotter, dat komt meer omdat iemand dan steeds kijkt wat ik doe en dan is de concentratie al voor 70% weg.

So true, ik verlies ook me concentratie om 1 of andere reden. Kan misschien komen omdat ik Squat met een spiegel voor me en dat die persoon me dan afleid, maar achja. Heb sowieso geen spotter nodig als ik Squat met safety bars.

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

ik heb het ook niet zo op spotters.
kan me dan minder goed concentreren..

Kan ik mezelf ook in vinden. :)

• #1.977
Wow, een k*ttraining, wie kan dat zijn? It is I, Minotaures!

Training van vandaag:

Incline Bench Press

15xbarbell
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
3x80kg 2 REPS PR
16x50kg 4 REPS PR (pompenenz)

Lateral Pulldown - Wide grip (handvaten naar elkaar)

15x47kg
8x57kg
8x67kg
8x77kg
5x87kg
5x97kg

Military Press

15xbarbell
5x30kg
5x40kg
5x50kg
1x60kg (wtf, ging focking slecht)

Hammer Curls

12x12kg
12x16kg
12x20kg

Skullcrushers

12x20kg
12x30kg
5x40kg

Shoulder Press Shrugs

20x70kg
17x105kg
12x125kg

Pak je normaal op die Military dan ? *geen zin om te bladeren in je log*

Wel pr-tje nice :D, denk dat je schouders ook wel wat meer vermoeid waren.

K*ttraining? Je hebt weer een PR man:D

• #1.980
Pak je normaal op die Military dan ? *geen zin om te bladeren in je log*

Wel pr-tje nice :D, denk dat je schouders ook wel wat meer vermoeid waren.

Erm 1x60 is normaal, dus 1x60 nog een keer presteren is ronduit zwak.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

K*ttraining? Je hebt weer een PR man:D

Yup, k*ttraining, die MP moet omhoog man! Heb al eens 7x50 gedaan, om dan nog steeds vast te zitten op 1x60 is ronduit beschamend.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven