- Waardering
- 1.093
I'm trying
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Zie nou pas dat ik 100+ pagina's en 2000+ posts heb in me log, nice. 
nu nog 100 trainingen en we zijn een stap verder...

100Gefeli baas! Nice..
Die gast, werkt die in de gym of gewoon een ''klant'' ?
Sowieso een dikke faler die een nekschot verdient hahahah..

inderdaad wat zeurt die, die lightweights wat je lifts laten heus geen stangen buigen
haha, lekker BP en ik die rackpulls moet ook wel te doen zijn voor mij![]()

"klant". /care voor mij aangezien ik hem sowieso heb genegeerd. Gozer kon niet eens normaal doen tegen mij, ik vraag aan hem is die station vrij (voor triceps) antwoord hij heel geirriteerd ja.. What the **** gast..

Ik haat echt zo'n kakkers. Ween ween ween das al wat ik hoor.
Wat je erop moet zeggen (samuel l jackson quote uit pulp fiction) zeg je nooit tegen zo'n mensen, je blijft altijd vriendelijk. En dat haat ik nog het meeste, dat ik op zo'n momenten mij inhoud en de situatie rustig laat verlopen. Maar uiteindelijk moet ge zo'n crap negeren. Die ecto's altijd met hun biceps gezever.
Nice bench n*gger, 100 is ****ing lekker.

Je vergelijkt jezelf met een legende. Dat verdient een bitchslap.
Je moet die anger trouwens omzetten in sterker worden en blijven hard trainen, en niet jzelf zo down halen wat je nu deze hele pagina al doet. En je maakt toch echt snelle progressie vind ik op die bench.
Ik vergelijk mezelf helemaal niet, dat vat je verkeerd op. Ik heb gewoon een beetje van z'n gedrag overgenomen, dat never give up en never be happy mentality. Werd toch aardig pissed off en dat heeft toch wel wat PR's opgeleverd. Bench gaat aardig goed ja, werd boos en heeft toch goed geholpen blijkt.
Ja nu je het zo zegt. Levert je wel goeie trainingen op. Kwaad maken helpt altijd wel. Ik was met men squat vandaag tevreden omdat ik toch wel moeite moest doen, en tegelijk jammer omdat ik hier weeral dicht bij men max zit te komen.
Het is een ondankbare sport in die zin, maar toch kan je er echt zot veel voldoening uithalen.