XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nu nog 100 trainingen en we zijn een stap verder...

400 go go go

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.006
Yoo, happy met me training!

Training van vandaag:

Chest Press (warming-up, bench was bezet)

15x20kg
15x40kg
15x60kg

Bench Press

15xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x80kg (alles was competition reps tot en met hier, no touch&go, best easy)
1x100kg PR!! (focking blij)
8x80kg 1 REP PR
13x70kg

Rackpulls

10x60kg
10x100kg
5x120kg
5x140kg 2 REPS PR (mixed grip vanaf hier)
3x160kg PR of 2 REPS PR ofzo
1x180kg PR (2e rep fail, almost 2x)

Military Press Seated

15xbarbell
12x30kg
12x40kg
10x50kg 2 REPS PR
4x60kg 3 REPS PR (niet tevreden, erg zwak)

Barbell Curls - 21en

20kg
30kg
32kg

Tricep Pushdown

12x30kg
12x40kg
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Cage Shrugs

20x60kg
20x80kg
20x100kg

Geen tijd voor cardio, gym gesloten dus thuis even 20mins fietsen.

That's it. Verder nog gezeik van een gozer die trainde die zei dat ie last van me heeft omdat door mij de stangen buigen en breken en hij en volgens hem anderen aan mij irriteerde. Verder vond hij het nodig om te zeggen dat hij mij graag weg wilt hebben daar omdat ik naar z'n mening alles verkeerd doe. Gozer is 25 jaar (dus zou beter moeten weten dan te zeiken) traint alleen borst en armen en doet zowel geen Squat als Deadlift. Dus ik denk dat ik weet wie zich moet uitschrijven.

Jealousy is a b*ch. :rolleyes:

100 :hedbang: Gefeli baas! Nice..

Die gast, werkt die in de gym of gewoon een ''klant'' ?
Sowieso een dikke faler die een nekschot verdient hahahah..

inderdaad wat zeurt die, die lightweights wat je lifts laten heus geen stangen buigen???
haha, lekker BP en ik die rackpulls moet ook wel te doen zijn voor mij:P

• #2.009
100 :hedbang: Gefeli baas! Nice..

Die gast, werkt die in de gym of gewoon een ''klant'' ?
Sowieso een dikke faler die een nekschot verdient hahahah..

"klant". /care voor mij aangezien ik hem sowieso heb genegeerd. Gozer kon niet eens normaal doen tegen mij, ik vraag aan hem is die station vrij (voor triceps) antwoord hij heel geirriteerd ja.. What the **** gast.. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

inderdaad wat zeurt die, die lightweights wat je lifts laten heus geen stangen buigen???
haha, lekker BP en ik die rackpulls moet ook wel te doen zijn voor mij:P

Bij de 180kg ging de stang heel lichtjes buigen.. :roflol:
Als hij nou al begint te janken wil ik z'n gezicht over 3 jaartjes ofzo zien.. Anyways, pleite bij die gym als ik teveel gezeik krijg, ik wil gewoon op me gemak kunnen trainen ipv whining, whining, whining.
Thanks, ja je kan het vast met ease hoor, mijn gewichten stellen niks voor. ;)

Ik haat echt zo'n kakkers. Ween ween ween das al wat ik hoor.
Wat je erop moet zeggen (samuel l jackson quote uit pulp fiction) zeg je nooit tegen zo'n mensen, je blijft altijd vriendelijk. En dat haat ik nog het meeste, dat ik op zo'n momenten mij inhoud en de situatie rustig laat verlopen. Maar uiteindelijk moet ge zo'n crap negeren. Die ecto's altijd met hun biceps gezever.

Nice bench n*gger, 100 is ****ing lekker.

• #2.013
Nou dan maar nieuwe doelen opstellen voor het einde van het jaar:

Bench Press: 105kg
Squat: 140kg
Deadlift: 190kg

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Ik haat echt zo'n kakkers. Ween ween ween das al wat ik hoor.
Wat je erop moet zeggen (samuel l jackson quote uit pulp fiction) zeg je nooit tegen zo'n mensen, je blijft altijd vriendelijk. En dat haat ik nog het meeste, dat ik op zo'n momenten mij inhoud en de situatie rustig laat verlopen. Maar uiteindelijk moet ge zo'n crap negeren. Die ecto's altijd met hun biceps gezever.

Nice bench n*gger, 100 is ****ing lekker.

Thanks, 100 is pussyweight.
Erm ja, ik negeer hem ook maar. Ik bleef rustig wat eigenlijk wel lekker voelde, ik voelde me volwassener dan een gozer die 7 jaar ouders is, nice.
Vervolgens werd ik FOCKING kwaad op mezelf tijdens het MP'en, ik weet niet wat het is, maar sinds ik de filmpjes van Jon Pall Sigmarsson heb gezien kan ik nooit meer tevreden zijn met me lifts, nice. :cool:

Je vergelijkt jezelf met een legende. Dat verdient een bitchslap.

Je moet die anger trouwens omzetten in sterker worden en blijven hard trainen, en niet jzelf zo down halen wat je nu deze hele pagina al doet. En je maakt toch echt snelle progressie vind ik op die bench.

• #2.015
Je vergelijkt jezelf met een legende. Dat verdient een bitchslap.

Je moet die anger trouwens omzetten in sterker worden en blijven hard trainen, en niet jzelf zo down halen wat je nu deze hele pagina al doet. En je maakt toch echt snelle progressie vind ik op die bench.

Ik vergelijk mezelf helemaal niet, dat vat je verkeerd op. Ik heb gewoon een beetje van z'n gedrag overgenomen, dat never give up en never be happy mentality. Werd toch aardig pissed off en dat heeft toch wel wat PR's opgeleverd. Bench gaat aardig goed ja, werd boos en heeft toch goed geholpen blijkt.

Ik vergelijk mezelf helemaal niet, dat vat je verkeerd op. Ik heb gewoon een beetje van z'n gedrag overgenomen, dat never give up en never be happy mentality. Werd toch aardig pissed off en dat heeft toch wel wat PR's opgeleverd. Bench gaat aardig goed ja, werd boos en heeft toch goed geholpen blijkt.

Ja nu je het zo zegt. Levert je wel goeie trainingen op. Kwaad maken helpt altijd wel. Ik was met men squat vandaag tevreden omdat ik toch wel moeite moest doen, en tegelijk jammer omdat ik hier weeral dicht bij men max zit te komen.

Het is een ondankbare sport in die zin, maar toch kan je er echt zot veel voldoening uithalen.

• #2.017
Ja nu je het zo zegt. Levert je wel goeie trainingen op. Kwaad maken helpt altijd wel. Ik was met men squat vandaag tevreden omdat ik toch wel moeite moest doen, en tegelijk jammer omdat ik hier weeral dicht bij men max zit te komen.

Het is een ondankbare sport in die zin, maar toch kan je er echt zot veel voldoening uithalen.

Je bent never nooit tevreden met jezelf zo zit een mens in elkaar. (behalve superdudes etc.)

• #2.018
Vandaag nog getraind. (wel snel gestopt, me knie voelde niet meer lekker na PR hunt)

Opgewarmt met 3 setjes van 15 reps @ Leg Press met pussyweight. (Squatrek was bezet)

Squat

8x67,5kg
6x80kg
3x95kg
1x107,5kg
1x135kg PR (ging best rap, wel full in plaats van ass to grass zoals me 130, maar goed genoeg lijkt me)
0x140kg fail (ging te snel naar beneden, knalde hard op me knieen en verloor me balans, kwam niet verder dan halverwege, wat ik al netjes vond maar no lift dus)

Vanaf hier gestopt, knieen voelde niet echt lekker meer, cardio ook niet gedaan voelde echt crap aan. 140kg zit er wel in alleen moet ik even denken om heel rustig naar beneden te gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven