XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Yoooo bro's and ho's! :)

Training van vandaag:

Bench Press (voor reps)

15xbarbell
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
7x80kg 2 REPS PR
26x50kg 6 REPS PR :p (pompset)

Dumbbell Fly's

12x12kg
12x16kg
8x20kg PR (denk ik)

Bent over Rows

8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Rack Pulls (no straps, mixed grip)

8x50kg
8x90kg
5x120kg
4x140kg PR of paar reps PR

Military Press (sucked, last van me schouders)

15xbarbell
10x40kg
5x50kg
22x30kg paar reps PR ik geloof 7 (pompset)

Machine Curls (geen zin in bicep gebitch)

wat reps met wat gewichten..

Close Grip Bench Press

15xbarbell
8x40kg
8x50kg
8x60kg

Dumbbell Shrugs

12x50kg
7x60kg (verloor gauw me grip)

Cardio: 20 mins - 264 kcal's burned

Awwwwww yeah.

Lekkere training mino. Pr's in overvloed ook weer, heerlijk.

Hoe laag is die bar bij jouw rackpulls :D ?

• #1.946
Nice :D! Nog last van je knie trouwens of niet ?
Ik heb er namelijk met DL's geen last van, maar als ik ga rennen of lang lopen wel. Squats ook niet echt *vanmiddag als warming up gedaan lichtjes*

Bij DL voel ik er niks van, Squats muah muah. :p
Vandaag minder last me knie maar om 1 of andere reden me quad een beetje op me linkerbeen. Geen idee waarom in ****snaam maar ach, we zullen het morgen zien. :)
Ben van plan morgen wel gewoon lekker 15 setjes te Squaten. (Squat/Box Squat :))

Bij DL voel ik er niks van, Squats muah muah. :p
Vandaag minder last me knie maar om 1 of andere reden me quad een beetje op me linkerbeen. Geen idee waarom in ****snaam maar ach, we zullen het morgen zien. :)
Ben van plan morgen wel gewoon lekker 15 setjes te Squaten. (Squat/Box Squat :))

LOL

Succes dan alvast. Ik ga einde van de week weer even beginnen met SQ. Raar toch dat je bij DL niet echt voelt, terwijl er toch aardig wat KG's druk op komt te staan.
Maar goed.. haha

Hoop nieuwe pr's! Nice, nice.

• #1.949
LOL

Succes dan alvast. Ik ga einde van de week weer even beginnen met SQ. Raar toch dat je bij DL niet echt voelt, terwijl er toch aardig wat KG's druk op komt te staan.
Maar goed.. haha

Tja, dunno why want ga toch redelijk diep met me Deadlift. :p

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

Hoop nieuwe pr's! Nice, nice.

Thanks! :thumbs:

heb ik al eens eerder in dit log gereageert? volgens mij niet
bij deze de 1e post

je bent al aardig wat KG's gegained, zie in je begin post dat je 80,2KG weegde en nu al 103:eek:
njah, je BF is daar onder wel gaan lijden, maar je bent toch een power lifter en drinkt chocomelk, dan doet er dat niet toe
:jk:

Nette trainingen/gewichten! en zie net dat je begin dit jaar 50KG deed benchen goed voorruit gegaan je zit al op 95KG;)

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

de 100KG + is in zicht

• #1.951
heb ik al eens eerder in dit log gereageert? volgens mij niet
bij deze de 1e post

je bent al aardig wat KG's gegained, zie in je begin post dat je 80,2KG weegde en nu al 103:eek:
njah, je BF is daar onder wel gaan lijden, maar je bent toch een power lifter en drinkt chocomelk, dan doet er dat niet toe
:jk:

Nette trainingen/gewichten! en zie net dat je begin dit jaar 50KG deed benchen goed voorruit gegaan je zit al op 95KG;)

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

de 100KG + is in zicht

Haha, welcome welcome.
Ik begon op ongeveer 70kg vorige jaar eind september. :)
Me bench was werkelijk een drama toen ik begon.. 5x30 deed ik met moeite echt veel geslinger met de bar etc. :roflol:
Dus dat gaat wel aardig. Ik ben niet echt een powerlifter maar meer een strongmen alhoewel de spullen enz. nog geregeld moeten worden. BF boeit nog altijd want ik heb me BF liever rond de 18% dan de 28%. :p

• Like
Waarderingen: KEUN
Haha, welcome welcome.
Ik begon op ongeveer 70kg vorige jaar eind september. :)
Me bench was werkelijk een drama toen ik begon.. 5x30 deed ik met moeite echt veel geslinger met de bar etc. :roflol:
Dus dat gaat wel aardig. Ik ben niet echt een powerlifter maar meer een strongmen alhoewel de spullen enz. nog geregeld moeten worden. BF boeit nog altijd want ik heb me BF liever rond de 18% dan de 28%. :p
Ik weet nu waar ik je naam van kan,
het topic ''forum record -18 jaar''
ik weet het verschil eigelijk niet:pvoornamenlijk omdat ik me er ook niet in verdiep.
haha ja 18% ziet er een stuk beter uit dan 28, maar ik had vernomen dat je aan het cutten bent, tot hoe diep wil je gaan, en ik had gelezen dat het niet zo goed afging

• #1.953
Ik weet nu waar ik je naam van kan,
het topic ''forum record -18 jaar''
ik weet het verschil eigelijk niet:pvoornamenlijk omdat ik me er ook niet in verdiep.
haha ja 18% ziet er een stuk beter uit dan 28, maar ik had vernomen dat je aan het cutten bent, tot hoe diep wil je gaan, en ik had gelezen dat het niet zo goed afging

Klopt ik suck echt in cutten. Cardio gaat goed af maar voeding niet. Ik was van plan tot rond de 16% te gaan als dat haalbaar zou zijn. :p

Voor mij ook de eerste keer dat ik hier in jou log iets post,
Ik kijk af en toe wel mee, je gaat echt hard man. haha.
Echt goeie progressie gemaakt afgelopen jaar.

Tuurlijk wel, maar ga eerst al tot die 16% en bouw dan rustig je kCals terug op tot je weer 5kg bent gestegen, en dan misschien eens voor de sixpack gaan. Je krijgt die voeding wel goed als je lang genoeg blijft proberen dog. Doe het voor Arnie!

Las ik knieblessure:eek:

Mooie frontsquat man, nette deadlift ook en op naar de 100 bench! Gaat lekker bij jou!
Die calve raises zijn sick:D

• #1.959
Tuurlijk wel, maar ga eerst al tot die 16% en bouw dan rustig je kCals terug op tot je weer 5kg bent gestegen, en dan misschien eens voor de sixpack gaan. Je krijgt die voeding wel goed als je lang genoeg blijft proberen dog. Doe het voor Arnie!

Sixpack hoef ik niet. :p
Ik wil die voeding onder de knie krijgen ja, even wat moed verzamelen en weer gaan zoals the old days wanneer ik altijd nee zei tegen junk etc. (zelfs als het gratis was aangeboden)

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Las ik knieblessure:eek:

Mooie frontsquat man, nette deadlift ook en op naar de 100 bench! Gaat lekker bij jou!
Die calve raises zijn sick:D

Thanks man! 100 BP is zeer close ja, Calf Raises zijn easypeasy. :)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Training van vandaag:

Squat

8x50kg
6x80kg
3x100kg
1x120kg
1x130kg PR (aww yeah, best easy)
3x120kg 1 REP PR
10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x60kg

Bench Squat

10x60kg
5x100kg
3x120kg (was echt empty)

Standing Calf Raises

8x115kg
8x133kg
8x151kg misschien PR not sure
6x178kg PR (fullstack :D)

Crunches

20xBW+20kg
20xBW+25kg

Geen tijd voor cardio, gym ging sluiten, hoogstens 5 mins cardio kunnen doen, maar geen zin daarin, heeft toch geen zin. :p

Sixpack hoef ik niet. :p
Ik wil die voeding onder de knie krijgen ja, even wat moed verzamelen en weer gaan zoals the old days wanneer ik altijd nee zei tegen junk etc. (zelfs als het gratis was aangeboden)

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Thanks man! 100 BP is zeer close ja, Calf Raises zijn easypeasy. :)
die tijd probeer ik ook terug te vinden :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven