AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
En schouders zijn ook beter :o. Maarjah whatever mijn squat suckt ass. Ik schaam me gewoon :p.

Achjah als je van een hoog bf% komt moet je ook niet meteen een keiharde cut inlassen. Als je al een stuk minder in kcals ga je zowieso afvallen :').

27% zal het volgens mij wel niet zijn hoor!

Als STM gewoon meer je ding is moet je daarvoor gaan he! Maar hou het bf% dan ook gewoon rond de 20% , niet richting 30% :') is nergens goed voor bro.

Je hebt ook gelijk, ik wil het liefst ook rond de 20% zitten hoor daarniet van, alleen het cutten gaat een beetje k*t aangezien ik me niet strict kan houden. **** myself in the ears.. :fuu:
Anyways, tja we doen gewoon ons best toch? Meer dan dat kan niet. :)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Ok best nice toch:p. Beeindig je carriere als sumoworstelaar NU.:D

Hahaha, :nowai:, bij World Strongest Men moesten ze ook sumoworstelen als event. :yarly:

hoe val je nou niet af als je zo hoog zit?;)

doe je wel cardio?

toen ik cutte deed ik gewoon wat meer sport, en ik viel vanzelf af, en ik at nog steeds boven onderhoud:)

Je hebt ook gelijk, ik wil het liefst ook rond de 20% zitten hoor daarniet van, alleen het cutten gaat een beetje k*t aangezien ik me niet strict kan houden. **** myself in the ears.. :fuu:
Anyways, tja we doen gewoon ons best toch? Meer dan dat kan niet. :)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Hahaha, :nowai:, bij World Strongest Men moesten ze ook sumoworstelen als event. :yarly:

Whaha, ik heb de oplossing.
Zuip je verdriet weg. Ga ik dit weekend ook doen.:roflol:

• #2.045
hoe val je nou niet af als je zo hoog zit?;)

doe je wel cardio?

toen ik cutte deed ik gewoon wat meer sport, en ik viel vanzelf af, en ik at nog steeds boven onderhoud:)

Erm ik "deed" cardio, maar laatste tijd niet echt tijd of gelegenheid gehad om het te doen. Kan ook gelijk eraan toevoegen dat het soms uit luiheid is. :D

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Whaha, ik heb de oplossing.
Zuip je verdriet weg. Ga ik dit weekend ook doen.:roflol:

Haha, yup ik zuip wel elke zaterdag even op me gemak ja. :D

Zuipen ftw,, boxx nospang.

Het is motiverend bedoeld, en vooral om te lachen, omdat ik merk dat je wel wilt afvallen maar jezelf niet kan toespitsen.

spfyx2.png

:roflol: Epic...

• #2.050
  • #2.051
Zo, net even de tijd genomen om meer informatie op te doen over mijn favoriete strongmen, Jon Pall Sigmarsson. Alle mensen die hem waarderen zouden 'Larger then Life' moeten zien, wat een geweldige documentaire. Werkelijk fascinerende man en zo te zien was iedereen zeer blij hem te kennen. Jammer dat hij nog voor mijn tijd was, maar geweldige gozer leek het me. Was best geraakt door de film want het is echt oh zo zonde om zo'n geweldige persoon op zo'n jonge leeftijd te zien sterven.
Ik weet in ieder geval dat als ik elke keer in de gym mijn spieren en kracht tot de maximale train ik het ook doe om in ieder geval mijn best te doen niet alleen voor mezelf maar ook voor Jon Pall Sigmarsson.
Ik moet zeggen dat hij mij de afgelopen tijd enorm veel motivatie heeft gegeven wat leidde naar veel PR's.

Zo, net even de tijd genomen om meer informatie op te doen over mijn favoriete strongmen, Jon Pall Sigmarsson. Alle mensen die hem waarderen zouden 'Larger then Life' moeten zien, wat een geweldige documentaire. Werkelijk fascinerende man en zo te zien was iedereen zeer blij hem te kennen. Jammer dat hij nog voor mijn tijd was, maar geweldige gozer leek het me. Was best geraakt door de film want het is echt oh zo zonde om zo'n geweldige persoon op zo'n jonge leeftijd te zien sterven.
Ik weet in ieder geval dat als ik elke keer in de gym mijn spieren en kracht tot de maximale train ik het ook doe om in ieder geval mijn best te doen niet alleen voor mezelf maar ook voor Jon Pall Sigmarsson.
Ik moet zeggen dat hij mij de afgelopen tijd enorm veel motivatie heeft gegeven wat leidde naar veel PR's.

Nice, ik ken hem niet. Zal is fftjes googlen.;)

• #2.053
Nice, ik ken hem niet. Zal is fftjes googlen.;)

Ik zou zeggen zoek eens wat op Youtube en Google, en je zal gauw genoeg een fan worden. ;)
Je zou hem wel moeten kennen als de sterkste man van de wereld en waarschijnlijk sterkste man ooit.

Ik zou zeggen zoek eens wat op Youtube en Google, en je zal gauw genoeg een fan worden. ;)
Je zou hem wel moeten kennen als de sterkste man van de wereld en waarschijnlijk sterkste man ooit.

Een mooie gast ja!! Snap goed dat je er heel veel motivatie uit haalt Mino.

• #2.055
Een mooie gast ja!! Snap goed dat je er heel veel motivatie uit haalt Mino.

Juist, jij snapt het. Ik ga altijd nog even een filmpje opzoeken en memorizen van JPS voor ik ga trainen, gewoon geweldig hoor.
Mooie uitspraken heeft ie ook:

"No reason to be alive if you can't do Deadlift"

Of wanneer hij de Europese Deadlift record verbrak:

"This is no haul for Jon Pall!" (terwijl hij dus met de weight op lockout zat zei hij dat met een glimlach)

Of:

"I'm a viking, not a eskimo!"

Juist, jij snapt het. Ik ga altijd nog even een filmpje opzoeken en memorizen van JPS voor ik ga trainen, gewoon geweldig hoor.
Mooie uitspraken heeft ie ook:

"No reason to be alive if you can't do Deadlift"

Of wanneer hij de Europese Deadlift record verbrak:

"This is no haul for Jon Pall!" (terwijl hij dus met de weight op lockout zat zei hij dat met een glimlach)

Of:

"I'm a viking, not a eskimo!"

''The king lost his crown''

Dansen met die stone +1 :roflol:

• #2.057
''The king lost his crown''

Dansen met die stone +1 :roflol:

Haha, ja geweldig. :)

Geoff Capes en Bill Kazmaier zijn ook wel geweldig natuurlijk, maar wanneer je weet dat Jon Pall Sigmarsson 8(!) uit de 10 events van Capes en Kazmaier ziet winnen, tja, dan ben je er wel heel snel uit. (wel natuurlijk lullig van Capes' blessure)
Ook nog eens dat Capes en Kazmaier zelf besliste welke events er plaats zouden vinden. :roflol:

Wat op youtube gekeken, wat een zieke beul. Jammer van z'n dood.:(

• #2.059
Wat op youtube gekeken, wat een zieke beul. Jammer van z'n dood.:(

Op 32 jarige leeftijd, damn triest. Maar hij had een hartafwijking en wist dat hij vroeg dood zou gaan, en toch uit alle liefde voor z'n sport doorgaan, geweldig. Is ook ERG triest dat de media gelijk aangaf dat hij doodging door overmatige steroids gebruik etc. zoiets doe je toch niet na iemands dood.. :rolleyes:

Minotaures je kunt gaan trainen op een bepaalde afstand (5/10km).
Dat is een stuk leuker dan steeds je verplichte cardio doen om die ellendige calorien te verbranden.

Schrijf je in voor een wedstrijd en ga ervoor !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven