XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik bedoelde: zijn KRACHTSTATS zijn vergelijkbaar met mijne, alleen ik heb minder vet percentage en ik ben 183 en mino is 175
en ik snap niet waarom jullie vijandig gaan doen..? ik geef mijn mening en daar zit niets negatiefs in..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
ik bedoelde: zijn KRACHTSTATS zijn vergelijkbaar met mijne, alleen ik heb minder vet percentage en ik ben 183 en mino is 175
en ik snap niet waarom jullie vijandig gaan doen..? ik geef mijn mening en daar zit niets negatiefs in..

Ze doen niet vijandig, ze zoeken een reden om mij de grond in te boren. :D

Zaterdag zuipdag:cool:

• #2.093
  • #2.094
Ik dacht dat jullie wel wat comedy konden waarderen, vandaar even een Back Double Bicep vergelijking. :)

nu:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

16-01:
2evu42t.jpg

Haha poseren gaat blijkbaar nog steeds k*t, lats niet allebei evengoed gespread en aangespannen, maar no worries. :p

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

Ook grappig is me 1RM op Deadlift toendertijd rond 20 februari, me 1RM was 110. :roflol:

Duidelijk buffer :thumbup:

• #2.096
Ik ga geen BF grapjes maken Mino!
Prima BF om zware dingen te tillen toch..

• #2.098
Ik ga geen BF grapjes maken Mino!
Prima BF om zware dingen te tillen toch..

Haha nou, prima is wel een stuk of 9% minder, maar ja... Als ik toch geen bodybuilding doe is het geen probleem, maar als ik moeite heb met rennen en daardoor geen conditie kan opbouwen wel man. Ik heb vandaag ook even flink moeten rennen om de bus naar werk te halen maar man, man, man leek net een potverdomme penguin van 100kg+. :roflol:

Haha nou, prima is wel een stuk of 9% minder, maar ja... Als ik toch geen bodybuilding doe is het geen probleem, maar als ik moeite heb met rennen en daardoor geen conditie kan opbouwen wel man. Ik heb vandaag ook even flink moeten rennen om de bus naar werk te halen maar man, man, man leek net een potverdomme penguin van 100kg+. :roflol:

LOL :roflol:

Beter ga je dan gewoon even de knop omzetten verdomme en voedingsschema + cardio schema en gaan voor een tijdje!

• #2.100
LOL :roflol:

Beter ga je dan gewoon even de knop omzetten verdomme en voedingsschema + cardio schema en gaan voor een tijdje!

Tja tja, ik moet 'dat' weer zien terug te krijgen verdomme ja. :roflol:
Ik moet serieus morgen even kcal's voor kcal's bekijken wat er aangepast moet worden wat ik moet eten en hoe en wat voor cardio ik moet doen. We gaan het gewoon doen, geen gebitch meer, er word gewoon gelift tot we droppen, clean eten tot de kinderen in Afrika's lijken op Markus Ruhl's, cardio'en tot de machines niet meer willen en afvallen zodat de weegschaal geen error meer aangeeft! Yes sir, we gaan ervoor, en met we bedoel ik mezelf want ik ben toch echt een fatso. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven