ElJefe
Cool Novice
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoelde: zijn KRACHTSTATS zijn vergelijkbaar met mijne, alleen ik heb minder vet percentage en ik ben 183 en mino is 175
en ik snap niet waarom jullie vijandig gaan doen..? ik geef mijn mening en daar zit niets negatiefs in..

Ze doen niet vijandig, ze zoeken een reden om mij de grond in te boren.![]()

ik bedoelde: zijn KRACHTSTATS zijn vergelijkbaar met mijne, alleen ik heb minder vet percentage en ik ben 183 en mino is 175
en ik snap niet waarom jullie vijandig gaan doen..? ik geef mijn mening en daar zit niets negatiefs in..
Ze doen niet vijandig, ze zoeken een reden om mij de grond in te boren.![]()

Haha.
Nou.. Ik ga dan maar genieten van me vrije avond, lekker PES 2010 spelen ofzo.![]()

Ik ga zuipuihhhhhhhhhhhhhh, zou jij toch ook doen?
valsspelert.

Niet echt, verstandig is helemaal niet drinken maar goed, soms heb ik er gewoon zin in, en met soms bedoel ik iedere week.![]()

Je bent 18, fissa'sssssss horen erbijjjj
jewait.
(voor je bf hoef je het in ieder geval NIET te laten)![]()

Ik ga geen BF grapjes maken Mino!
Prima BF om zware dingen te tillen toch..

Haha nou, prima is wel een stuk of 9% minder, maar ja... Als ik toch geen bodybuilding doe is het geen probleem, maar als ik moeite heb met rennen en daardoor geen conditie kan opbouwen wel man. Ik heb vandaag ook even flink moeten rennen om de bus naar werk te halen maar man, man, man leek net een potverdomme penguin van 100kg+.![]()

LOL
Beter ga je dan gewoon even de knop omzetten verdomme en voedingsschema + cardio schema en gaan voor een tijdje!