XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daar houd ik je aan, anders ga ik elke post die je maakt in me log ''reported'' knallen voor overbelasting van DAS INTERNETZZ!!!!!!!!

Gewoon doen man, serieus, als je er eenmaal inzit is het vol te houden. Dat trainen houd je toch ook vol, dusja!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Daar houd ik je aan, anders ga ik elke post die je maakt in me log ''reported'' knallen voor overbelasting van DAS INTERNETZZ!!!!!!!!

Gewoon doen man, serieus, als je er eenmaal inzit is het vol te houden. Dat trainen houd je toch ook vol, dusja!

Hmm, misschien ook wel interessant om eventueel een fatburner aan te schaffen voor de eerste aantal weken. (of de laatste)
Handig als ik eventueel weer aan het afzakken ben. Gelukkig heb ik altijd jou en M Power nog altijd aangezien jullie mij altijd motiveren! (met motiveren bedoel ik hard afzeiken :roflol:)

Hmm, misschien ook wel interessant om eventueel een fatburner aan te schaffen voor de eerste aantal weken. (of de laatste)
Handig als ik eventueel weer aan het afzakken ben. Gelukkig heb ik altijd jou en M Power nog altijd aangezien jullie mij altijd motiveren! (met motiveren bedoel ik hard afzeiken :roflol:)

Ik val wel mee toch. :o
Gewoon even door de zure appel heen bijten.

Quitters are never winners and winners are never quitters!

Got some work 2 do, Mino!!!!!!!!

• #2.104
Ik val wel mee toch. :o
Gewoon even door de zure appel heen bijten.

Quitters are never winners and winners are never quitters!

Got some work 2 do, Mino!!!!!!!!

Tja, ik mag me idolen niet teleur stellen. :o
Het word ook maar eens tijd om wat pictures te framen van Jon Pall, Arnie en Bill Kazmaier ofzo. :p

Respect dat je foto's post mino.:)

Wat cardio kan inderdaad geen kwaad, wel flinke mass.:D

• #2.106
Respect dat je foto's post mino.:)

Wat cardio kan inderdaad geen kwaad, wel flinke mass.:D

Why respect? :p
Dit is een log, dus jullie zo nu en dan op de hoogte houden hoort erbij no matter hoe erg ik er bij sta. En ja, ik heb heel erg cardio nodig, zeker als je de front ziet. :roflol:
Maar back is niet echt mijn beste lichaamsdeel to be honest. :p

Al een cardio + voedsel plan gemaakt ?

vind het verschil in BF nog meevallen ;) goed bijgekomen :p

• #2.109
  • #2.110
Ontbijt:
2 eieren = 164 kcal - 14gr eiwit - 12gr vet
banaan = 124 kcal - 1gr eiwit - 30gr koolhydraat

2e maaltijd:
100gr kipfilet - 111 kcal - 21gr eiwit - 3gr vet
50gr ongezouten pinda's - 300 kcal - 13gr eiwit - 7gr koolhydraten - 25gr vet

3e maaltijd:

Avondmaaltijd:
100gr basmati rijst - 347 kcal - 7gr eiwit - 79gr koolhydraten - 1gr vet
100gr groente (verschilt)

Avondmaaltijd 2:
140gr tonijn (uitlekgewicht) - 158 kcal - 38gr eiwit - 1gr vet

Slapen:
500gr kwark - 275 kcal - 45gr eiwit - 20gr koolhydraat - 2gr vet

Totaal: (exclusief 60gr whey op trainingsdagen en groentes)

1701 kcal - 181gr eiwit - 136gr koolhydraat - 50gr vet

Laatst bewerkt:
Noten, weet niet of deze geschikt zijn voor een cut.
Ziet er verder prima uit, lekker clean

• #2.112
Noten, weet niet of deze geschikt zijn voor een cut.
Ziet er verder prima uit, lekker clean

Pinda's zou eventueel kunnen ja, heb wel beetje vet nog nodig dus dat is inderdaad wel een goed idee, stats ervan heb ik helaas niet rondliggen ik zal proberen het op te zoeken.. Volgens mij rond de 35gr vet, 14gr koolhydraat en 8gr eiwit ofzo.. :p

Pinda's zou eventueel kunnen ja, heb wel beetje vet nog nodig dus dat is inderdaad wel een goed idee, stats ervan heb ik helaas niet rondliggen ik zal proberen het op te zoeken.. Volgens mij rond de 35gr vet, 14gr koolhydraat en 8gr eiwit ofzo.. :p
ik heb meestal cashew noten of gepelde pinda's(sinds kort)
heb gelezen dat notenmix ook goed zou zijn, heb deze echter nog niet gezien.

hoelang ben je al bezig met je cut als ik vragen mag:D

• #2.115
ik heb meestal cashew noten of gepelde pinda's(sinds kort)
heb gelezen dat notenmix ook goed zou zijn, heb deze echter nog niet gezien.

hoelang ben je al bezig met je cut als ik vragen mag:D

Vanaf morgen 1 dag. :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Je vergeet het woord: tevergeefs.

:D

:exactly:

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Ongezouten pinda's toegevoegd. Nog iets van 300kcal kan ik erbij doen, maar als ik nog een 50gr pinda's zou nemen heb ik teveel vet lijkt me.

waarom nu pas begonnen met cutten?

• #2.117
waarom nu pas begonnen met cutten?

Omdat cutten niet echt mijn ding is. :roflol:
Ik heb wel serieus lopen cardio'en etc. maar me voeding was niet aan de orde dus er was eerder spraken van conditietraining in plaats van cutten maar nu even me concentratie en focus oppakken en echt serieus aan de slag. :)

Ik heb wel serieus lopen cardio'en etc. maar me voeding was niet aan de orde dus er was eerder spraken van conditietraining in plaats van cutten maar nu even me concentratie en focus oppakken en echt serieus aan de slag. :)

Houd jezelf nou niet voor de gek als je met 25% al naar het cardio apparaat kijkt val je al af.:roflol:.

• #2.119
Houd jezelf nou niet voor de gek als je met 25% al naar het cardio apparaat kijkt val je al af.:roflol:.

Truely ik was serieus bezig qua cardio, normaal zou het andersom zijn goeie voeding - no cardio.. Nu was het wel cardio - slechte voeding.. Waarschijnlijk gewoon een schuldgevoel. :o

njah gewoon even aantal maandjes goed inzette en je bent beachproof voor je het weet:cool:
moet mezelf ook binnekort eens echt inlezen over cutten, klein K*tje voor staat ingepland.

Succes alvast ben benieuwd hoe het verloopt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven