- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar houd ik je aan, anders ga ik elke post die je maakt in me log ''reported'' knallen voor overbelasting van DAS INTERNETZZ!!!!!!!!
Gewoon doen man, serieus, als je er eenmaal inzit is het vol te houden. Dat trainen houd je toch ook vol, dusja!
)Hmm, misschien ook wel interessant om eventueel een fatburner aan te schaffen voor de eerste aantal weken. (of de laatste)
Handig als ik eventueel weer aan het afzakken ben. Gelukkig heb ik altijd jou en M Power nog altijd aangezien jullie mij altijd motiveren! (met motiveren bedoel ik hard afzeiken)

Ik val wel mee toch.
Gewoon even door de zure appel heen bijten.
Quitters are never winners and winners are never quitters!
Got some work 2 do, Mino!!!!!!!!

Respect dat je foto's post mino.
Wat cardio kan inderdaad geen kwaad, wel flinke mass.![]()

vind het verschil in BF nog meevallengoed bijgekomen
![]()

Noten, weet niet of deze geschikt zijn voor een cut.
Ziet er verder prima uit, lekker clean

ik heb meestal cashew noten of gepelde pinda's(sinds kort)Pinda's zou eventueel kunnen ja, heb wel beetje vet nog nodig dus dat is inderdaad wel een goed idee, stats ervan heb ik helaas niet rondliggen ik zal proberen het op te zoeken.. Volgens mij rond de 35gr vet, 14gr koolhydraat en 8gr eiwit ofzo..![]()

ik heb meestal cashew noten of gepelde pinda's(sinds kort)
heb gelezen dat notenmix ook goed zou zijn, heb deze echter nog niet gezien.
hoelang ben je al bezig met je cut als ik vragen mag![]()

ik heb meestal cashew noten of gepelde pinda's(sinds kort)
heb gelezen dat notenmix ook goed zou zijn, heb deze echter nog niet gezien.
hoelang ben je al bezig met je cut als ik vragen mag![]()

Omdat cutten niet echt mijn ding is.
Ik heb wel serieus lopen cardio'en etc. maar me voeding was niet aan de orde dus er was eerder spraken van conditietraining in plaats van cutten maar nu even me concentratie en focus oppakken en echt serieus aan de slag.![]()
.Houd jezelf nou niet voor de gek als je met 25% al naar het cardio apparaat kijkt val je al af..

njah gewoon even aantal maandjes goed inzette en je bent beachproof voor je het weetOmdat cutten niet echt mijn ding is.
Ik heb wel serieus lopen cardio'en etc. maar me voeding was niet aan de orde dus er was eerder spraken van conditietraining in plaats van cutten maar nu even me concentratie en focus oppakken en echt serieus aan de slag.![]()