Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
njah gewoon even aantal maandjes goed inzette en je bent beachproof voor je het weet:cool:
moet mezelf ook binnekort eens echt inlezen over cutten, klein K*tje voor staat ingepland.

Succes alvast ben benieuwd hoe het verloopt

Wil niet beachproof zijn gewoon een acceptabel BF hebben. :p

Als je zo'n moeite hebt met cutten, waarom dan in godsnaam 1700 kcal?
Denk je niet als je bv op 2500 Kcal gaat zitten je veel langer volhoud?

• #2.125
"The only thing harder than starting an exercise and nutrition plan is following through till the bitter end, without giving up or giving in to the "this is too hard" or "I'm just not meant to be lean" excuses"
http://www.tmuscle.com/free_online_...ning_performance_diet_mass/shredded_at_last_1

Beetje gelezen om het kort samen te vatten raden ze HIIT en Carb Cycling aan met eventueel fatburners en een cheatmeal die niet echt als een cheatmeal te beschouwen is 1 maal per week of om de zoveel weken een echte cheatmeal. Hmm, ik denk dat ik maar gewoon voor de simpele 40% eiwit 40% koolhydraat en 20% vet eetschema ga met gewoon minder kcal's dan me behoefte easypeasy. :)
Verder een vraag over ochtend cardio: Is het mogelijk om op trainingsdagen alleen ochtendcardio te doen en niet cardio na me training? :)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Joking, wat waren je doelen eigelijk, welk BF na je cut, en deed je aan BB'en of Pliften?
Zal wel ergens in je log staan, ben te lui om even te kijken

Strongmen/Powerliften haha, BF doel is 18%. :)

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Als je zo'n moeite hebt met cutten, waarom dan in godsnaam 1700 kcal?
Denk je niet als je bv op 2500 Kcal gaat zitten je veel langer volhoud?

Is wel meer dan 1700 kcal's als je groente erbij optelt, en wie zegt dat me schema af is? Ik heb nog iets van 20gr eiwitten en 30gr koolhydraten eraan toe te voegen dus daar vraag ik nog om suggesties.

groenten bijtellen omg...

groenten tel ik niet als kcals hoor...

Lekker Mino! Je hebt je aan je woord gehouden, zie ik graag :thumbup:

lees ik nou goed dat je op 1700 kcal zit?????

en dan nog 20 + 30 kh en eiwit zou je op 1900 brengen...veel te weinig

bro, dat is vragen om enorm veel spierafbraak....
ga gewoon een 300-400 kcal onder je onderhoud zitten en doe veel cardio en train hard;)

Laatst bewerkt:
eet 2800-3000 en doe wat cardio, problem solved

• #2.131
eet 2800-3000 en doe wat cardio, problem solved

Is this true? :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

groenten bijtellen omg...

groenten tel ik niet als kcals hoor...

Hehe, oke. :p

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Het is al erg genoeg dat je de andere kcals wel telt :roflol:

:D

Moet wel me pens proberen kwijt te raken man. :p

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Lekker Mino! Je hebt je aan je woord gehouden, zie ik graag :thumbup:

Moet wel wat meer kcal's hebben man. :p
Is nog veelste weinig, enige suggesties iemand?

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

lees ik nou goed dat je op 1700 kcal zit?????

en dan nog 20 + 30 kh en eiwit zou je op 1900 brengen...veel te weinig

bro, dat is vragen om enorm veel spierafbraak....
ga gewoon een 300-400 kcal onder je onderhoud zitten en doe veel cardio en train hard;)

Hmm ik ga denk ik nog een kcal of 900 toevoegen zo rond de 2600 ofzo, lijkt me prima.

Is this true? :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Hehe, oke. :p

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Moet wel me pens proberen kwijt te raken man. :p

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Moet wel wat meer kcal's hebben man. :p
Is nog veelste weinig, enige suggesties iemand?

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Hmm ik ga denk ik nog een kcal of 900 toevoegen zo rond de 2600 ofzo, lijkt me prima.

is mijn post zo nutteloos dat ik niet eens een quote krijg? :roflol:

• #2.134
  • #2.137
ja?

@ mino: rofl...zit op zo'n klein laptopje met mijn moeder achter me die denkt dat ik studeer, dus ik moet snel zijn :roflol:

Herkenbaar inderdaad, maar ja om je vraag duidelijk te beantwoorden (nogmaals :p), je hebt gelijk vandaar dat de kcal's omhoog gaan, maar zoals ik al zei het is nog niet volledig af. Ik moet rond 900-1000 kcal's eraan toevoegen maar weet niet wat, enige suggesties iemand? :)

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

QFT! :o

vrij traditioneel antwoord, maarja...

magere melk (niet te veel-->vermijd veel snelle kh)
kipfilet
pangasusfilet
tonijn

Beetje gelezen om het kort samen te vatten raden ze HIIT en Carb Cycling aan met eventueel fatburners en een cheatmeal die niet echt als een cheatmeal te beschouwen is 1 maal per week of om de zoveel weken een echte cheatmeal. Hmm, ik denk dat ik maar gewoon voor de simpele 40% eiwit 40% koolhydraat en 20% vet eetschema ga met gewoon minder kcal's dan me behoefte easypeasy. :)
Verder een vraag over ochtend cardio: Is het mogelijk om op trainingsdagen alleen ochtendcardio te doen en niet cardio na me training? :)
Cheatmeal is noodzakelijk voor metabolisme terug in gang te krikken, ivm leptine levels etc. Het fijne weet ik er ook niet van en het wordt in dit artikel ook niet goed uitgelegd, maar elders kun je er wat over vinden. "Static" cutting wat jij van plan bent is ook goed, en cardio smorgens of na je training is zowat hetzelfde denkik. Zolang je maar een lege maag hebt en je glycogeen-levels laag zijn. Gewoon voor gaan man dat je die crap achter de rug hebt en terug volop kan gaan knallen!

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

vrij traditioneel antwoord, maarja...

magere melk (niet te veel-->vermijd veel snelle kh)
kipfilet
pangasusfilet
tonijn

Je verwart trage KH met snelle KH. Over melk gesproken ik ga in men volgende cut proberen te experimenteren met halfvolle melk: de verzadigde vetten erin zorgen voor een verbeterde eiwit opname, en ik wil eens weten of dat dan de nadelen van de vetten zelf compenseert.

• #2.140
Cheatmeal is noodzakelijk voor metabolisme terug in gang te krikken, ivm leptine levels etc. Het fijne weet ik er ook niet van en het wordt in dit artikel ook niet goed uitgelegd, maar elders kun je er wat over vinden. "Static" cutting wat jij van plan bent is ook goed, en cardio smorgens of na je training is zowat hetzelfde denkik. Zolang je maar een lege maag hebt en je glycogeen-levels laag zijn. Gewoon voor gaan man dat je die crap achter de rug hebt en terug volop kan gaan knallen!

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Je verwart trage KH met snelle KH. Over melk gesproken ik ga in men volgende cut proberen te experimenteren met halfvolle melk: de verzadigde vetten erin zorgen voor een verbeterde eiwit opname, en ik wil eens weten of dat dan de nadelen van de vetten zelf compenseert.

Haha ja ik wil ook zsm klaar zijn, dus ja ik moet er nou echt voor gaan. :)
Verder heb ik heel me leven halfvolle melk gedronken en merk er geen nadeligheden aan to be honest.
Hmm ik vind melk wel een goed kcal vuller misschien maar even 500ml melk ofzo in me schema gooien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven