XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Epic :roflol:

Is goed om te zien dat die cardio er steeds tussen staat man.
Wanneer is de volgende weegschaal meting, gewoon om de week of 2 ? :D

Dunno, zie wel. :p
Haha cardio is easy shizzle, gewoon MP aan, Larger then Life opzetten en gewoon rustig doorgaan, alles om me heen verdwijnt, it's just me, JPS and the cardio machine. :D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

+1!

niet maklijk he, dat cardio gedoe? ik vond het zzzzoooo saai

Easy shit. :D

Als je gym niet TE ver is, kan je ook altijd met je fiets naar de gym gaan. Buiten is het toch stukken leuker (wel kouder brrrrrrr), en gaat de tijd ook vlugger vooruit. Het is maar een idee'tje he :D

• #2.164
Als je gym niet TE ver is, kan je ook altijd met je fiets naar de gym gaan. Buiten is het toch stukken leuker (wel kouder brrrrrrr), en gaat de tijd ook vlugger vooruit. Het is maar een idee'tje he :D

Ik fiets altijd overal naartoe. Naar me gym, naar huis, naar werk, naar school, naar whereever. :p
Vandaar dat ik ook niet echt aan warming-ups enz doe, aangezien mijn rit naar me gym een warming-up is.

• #2.166
Miss vraagt ie zich af of je niet stiekem clean and jerk aan 't doen bent ipv clean and press ;)

Dat niet, ik kan niet eens fatsoenlijk PP'en laat staan jerken. :roflol:
Misschien dat je bedoelt of ik legdrive hebt gebruik? Indien dat je vraag is, is me antwoord ja, maar dat is toch de bedoeling dacht ik. :p

Dat niet, ik kan niet eens fatsoenlijk PP'en laat staan jerken. :roflol:
Misschien dat je bedoelt of ik legdrive hebt gebruik? Indien dat je vraag is, is me antwoord ja, maar dat is toch de bedoeling dacht ik. :p

Volgens mij is het niet toegelaten leg drive te gebruiken bij clean and press. Dus geen PP.

Bij jerk mag je niet naduwen met schouders, dus meteen diep genoeg gaan dat je lockt. Bij PP mag je wel naduwen.

Ik dacht dat het zo ineen zat. Ik heb toch ook al veel lifts afgekeurd zien worden op naduwen van schouders, ook bij snatch ed.

• #2.168
Volgens mij is het niet toegelaten leg drive te gebruiken bij clean and press. Dus geen PP.

Bij jerk mag je niet naduwen met schouders, dus meteen diep genoeg gaan dat je lockt. Bij PP mag je wel naduwen.

Ik dacht dat het zo ineen zat. Ik heb toch ook al veel lifts afgekeurd zien worden op naduwen van schouders, ook bij snatch ed.

Ben geen olympic lifter dus zo boeiend is dat niet to be honest. Bij een loglift mag je volgens mij ook gewoon legdrive gebruiken.

je mag gewoon legdrive gebruiken bij logpress hoor :p

of je gaat kunnen jerken met een log? ja dat kan maar dan moet je ****ing snel zijn en een heel goede core hebben :p

• #2.170
je mag gewoon legdrive gebruiken bij logpress hoor :p

of je gaat kunnen jerken met een log? ja dat kan maar dan moet je ****ing snel zijn en een heel goede core hebben :p

No bro, no jerking. :roflol: (behalve @ home natuurlijk :eyebrow:)
Ik kan echt voor geen meter PP'en, laat staan dat ik ga jerken.. :roflol:

Oh en wat bedoelde je dan met strikt by the way? Vat het niet precies. Allochtoon enz. jeweettoch.

strict press = MP = zonder legdrive
niet strict = PP/PJ/jerk = met legdrive

• #2.172
strict press = MP = zonder legdrive
niet strict = PP/PJ/jerk = met legdrive

Ja vandaar C&P. Volgens mij hoor je bij C&P toch wel gewoon legdrive te moeten gebruiken? In ieder geval tot 50kg doe ik het niet, en daarboven wel. :)

in principe is "press" strict :D

• #2.174
insane :p

filmpje? :p

Kom hier ook maar eens meekijken!:D

• #2.180

Een idee misschien ja. Wat is het handigst frontview of sideview?

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Kom hier ook maar eens meekijken!:D

Wie wat waar? :D

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Ik vind leg drive zelfs noodzakelijk bij een leg press... :p

Ja bij een leg press wel, maar onze discussie ging over een Clean & Press. Maar ik vergeef het je wel Hummie, zal vast een leeftijdsding zijn, haha :jk:.
Leuk om je wederom eens in me log te zien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven