Hey minotaures beter kap je hiermee.
KT + 20 min cardio schiet niet op natuurlijk.
http://www.crossfit.com/
Doe WOD en je gaat helemaal kapot.
Veel plezier
Lol'd gaat opzich best lekker hoor, zweet me de t**fus in.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------
Pff, hier ook al van de forse en deads en zware front squats

Respect man!
Thanks, love them both!

Hehe, nog altijd pussyweights jwt.
---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------
Mooie training
Danku zeer.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------
Training van vandaag: (stond vandaag op en dacht bij mijzelf WTF ik ga gewoon knallen als een gek, wat normaal niet de bedoeling is op zaterdag, heb me gelijk omgekleed me whey door me keel gejaagd en gelijk als een speer gefietst naar me gym, ontbijt? **** ontbijt, dit keer doen we gewoon geheel nuchter!)
Clean & Press
Wat repjes warming up met stang.. Gewoon beetje MP'en en Squaten. (looking gay

)
5x40kg
5x50kg
5x60kg (nice, tijdje geleden dat dit me gelukt is, of het is me nooit gelukt, dunno

)
1x70kg (filmed, ging best nice)
0x75kg fail (ook gefilmed, duidelijk te zien dat er focking slecht gecleaned werd en er niet genoeg legdrive was bij lockout, I'm disgusted with myself)
Cage Farmer Walks (beetje creatief gedaan voor me "evenemententraining", handvatten wijzen wel naar elkaar toe, dus net iets anders dan farmers maar meh, gewichten zijn ex. cage, cageweight = 10kg+)
50kg - 8 runs (6-7m per run)
80kg - 6 runs
100kg - 3 runs
Pff, de pijn in me handen door die k*thandvatten, haha, gotta love it.
Standed One Handed Dumbbell Shoulder Press (als dat de naam is

)
5x22kg (even aanvoelen)
5x32kg (even checken hoe dit is)
8x32kg (timed, 1m tijdslimiet, 8e keer was precies binnen 1 minuut, nice)
Nog geprobeerd soortvan battery hold te doen met stangen maar het eindigde in een fail, ook met dumbbells, schouders waren waarschijnlijk veelste moe.
Verder wat sidebends en static crunches.
20 mins cardio - 281 kcal's burned
That's it.