Kandijkoekje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha waarschijnlijk dacht hij: jezus die gozer drukt 2x mijn bodyweight.

Je techniek slaat nergens op man![]()
Misschien wat lichter proberen.

say wuuut??
Could be.
---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------
Dat heb ik al 500x aangegeven maar je hebt gelijk.
Ik was van plan ook een gym op te zoeken waar ze meer verstand van hebben zodat iemand mij wat tips kan geven, alhoewel het voor strongman niet om techniek gaat maar eerder om die dingen gewoon de lucht in te krijgen.![]()

ik wil jou wel eens een yoke zien lopen zonder techniek, of een stone zien liften zonder techniek, of een log clean en pressen zonder techniek...Techniek is ook belangrijk maar je word er niet op beoordeelt.![]()

ik wil jou wel eens een yoke zien lopen zonder techniek, of een stone zien liften zonder techniek, of een log clean en pressen zonder techniek...
zeg me even als je dat gaat proberen, dan neem ik wat popcorn erbij, kan leuk worden![]()
ik ken een jongen, en die kan niet praten.
true story,.

false story to be honest...
was door verlies van balans, niet door techniek failure![]()

Lol ik weet maar het helpt om beter te concentreren en niet te denken aan het gewicht.![]()
! Concentreren doe je dan maar op een andere manier hhaah..
Daardoor kan je meer pakken meen ik ooit gelezen te hebben, niet doen dus! Concentreren doe je dan maar op een andere manier hhaah..

Fo real, iets met verticale energie naar horizontale energie
weet niet zeker hoor maar goed :rolfol: