MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha waarschijnlijk dacht hij: jezus die gozer drukt 2x mijn bodyweight:o.

Je techniek slaat nergens op man :(
Misschien wat lichter proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
haha waarschijnlijk dacht hij: jezus die gozer drukt 2x mijn bodyweight:o.

:roflol:

Could be. :p

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Je techniek slaat nergens op man :(
Misschien wat lichter proberen.

Dat heb ik al 500x aangegeven maar je hebt gelijk. :)
Ik was van plan ook een gym op te zoeken waar ze meer verstand van hebben zodat iemand mij wat tips kan geven, alhoewel het voor strongman niet om techniek gaat maar eerder om die dingen gewoon de lucht in te krijgen. :p

Niet die bar rollen Mino. :D!

Die gozert zag je wel zitten Iraqi!

:roflol:

Could be. :p

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Dat heb ik al 500x aangegeven maar je hebt gelijk. :)
Ik was van plan ook een gym op te zoeken waar ze meer verstand van hebben zodat iemand mij wat tips kan geven, alhoewel het voor strongman niet om techniek gaat maar eerder om die dingen gewoon de lucht in te krijgen. :p
say wuuut??

• #2.207
oh en: YOU FAT ****! :D

• #2.209
Techniek is ook belangrijk maar je word er niet op beoordeelt. :p
ik wil jou wel eens een yoke zien lopen zonder techniek, of een stone zien liften zonder techniek, of een log clean en pressen zonder techniek...

zeg me even als je dat gaat proberen, dan neem ik wat popcorn erbij, kan leuk worden :D

• #2.211
ik wil jou wel eens een yoke zien lopen zonder techniek, of een stone zien liften zonder techniek, of een log clean en pressen zonder techniek...

zeg me even als je dat gaat proberen, dan neem ik wat popcorn erbij, kan leuk worden :D

Hmm, log pressen met verkeerde techniek kan verkeerd gaan ja, ik ken een jongen en die kreeg daardoor een gat in z'n kuit, true story.

ik ken een jongen, en die kan niet praten.

true story,.

false story to be honest...

was door verlies van balans, niet door techniek failure ;)

• #2.214
ik ken een jongen, en die kan niet praten.

true story,.

Say whut? :p

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

false story to be honest...

was door verlies van balans, niet door techniek failure ;)

Hmmmm, oke ik ben de laatste die andermans techniek mag afzeiken to be honest, maar ik wil er ook werk van maken, ik ga binnenkort maar eens contact opnemen met een strongman die mij uitnodigde om bij hem eens te komen trainen. Het is ongeveer 1,5 uur met de OV hier vandaan. :D

Sanca?

• #2.217
  • #2.219
Fo real, iets met verticale energie naar horizontale energie

weet niet zeker hoor maar goed :rolfol:

Heb het overgenomen van meerdere olympische lifters die dat doen. Het maakt mijn lift enigsinds makkelijker omdat ik dan sneller vergeeft welke gewicht ik doe en ik makkelijker kan focussen. Werkt goed voor me Deadlift en ook rol ik graag me bar voor ik me bar uitrack om te benchen, allemaal kleine dingetjes maar het helpt me wel moet ik zeggen. :p

gaat leuk worden op een wedstrijd als je car deadlift of bak deadlift moet doen :roflol: DAT ROLT DUS NIET :p

maak je training niet makkelijker ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven