- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Met lichaamsgewicht zonder enige kg's squaten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jep

)
meer vetten minder carbs, op die manier ga je je hormonen naar de kl*** helpen

Banaan na de training weg, heb je niet nodig in de cut IMO.
misschien ergens gemengd gehakt bijvoegen heb je meteen eiwitten + vetten en 's avonds met de kwark een lepeltje olijfolie.

Brinta heeft niet zo een lage GI-waarde, zou eerder voor havermout/weetabix kiezen.

dan eet je 75gram havermout ipv 100 gram brinta, simpel toch.Volgens mij had havermout meer kcal's en meer koolhydraten.![]()
dan eet je 75gram havermout ipv 100 gram brinta, simpel toch.

)Meer dan je denkt, ik heb je ok die andere tip van dat gehakt gegevenZou kunnen ja.
Ik zal het even allemaal rustig bekijken, en nog enigsinds wat andere tips? (in verband met vetten, olijfolie alleen heb ik denk ik niks aan)

Meer dan je denkt, ik heb je ok die andere tip van dat gehakt gegeven
Brie(kaas) zou ook nog kunnen, zo goed als 0 carbs maar wel vet en eiwitten.

Dit zou ik doen:
* brinta vervangen door havermout/weetabix
* banaan weglaten en op een ander tijdstip gemengd gehakt bijvoegen
* eventueel nog wat noten/pindakaas toevoegen

kip vervangen met gehakt kan je doen jaNoten/pindakaas is een SHITLOAD aan carbs, vandaar dat ik dat eruit heb gehaald.
Gehakt toevoegen gaat beetje lastig denk ik. Ik zit al vrij krap om nog 6 maaltijden eruit te halen. Maar ik zal het sowieso proberen, desnoods 1 maaltijd kip vervangen met gehakt?
kip vervangen met gehakt kan je doen ja
kerel per 100 gram noten/pindakaas zit hooguit 15gram carbs...

Ik zie bij avondmaal aardappelen en rijst staan, schrap 1 vd 2. Zou dan de aardappelen schrappen