XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bodyweight squats misschien

• Topic Starter Topic Starter
Goed, hier is mijn voedingshoud zonder enige toevoeging:
2042,4 kcal's

Ik voeg er 500 kcal's aan toe voor me sportieve toeslag tijdens het krachttraining. Alleen weet ik niet precies wat ik eraan moet toevoegen qua arbeidstoeslag en fietstoeslag. (ik fiets naar alles en ik werk bij een callcenter, dus niet echt zware arbeid :P)

Ik heb in ieder geval een leuk schematje gemaakt, volgens mij is de vet wel aan de vrij lage kant, maar daar laat ik jullie over oordelen, en mogen jullie natuurlijk advies geven en corrigeren. :P

r8xgdh.jpg

meer vetten minder carbs, op die manier ga je je hormonen naar de kl*** helpen

meer vetten minder carbs, op die manier ga je je hormonen naar de kl*** helpen

Yup, dat had ik ook door, alleen vraag ik me af hoe ik dat voor mekaar moet krijgen. :D

PS: zie dat amandelen een shitload aan eiwitten en vetten heeft en vrij lage carbs:

100gr: 18,3gr ei, 4,3gr khd en 54,2gr vet. :D
Enige minpunt is de kcal's: 578

Banaan na de training weg, heb je niet nodig in de cut IMO.
misschien ergens gemengd gehakt bijvoegen heb je meteen eiwitten + vetten en 's avonds met de kwark een lepeltje olijfolie.

Banaan na de training weg, heb je niet nodig in de cut IMO.
misschien ergens gemengd gehakt bijvoegen heb je meteen eiwitten + vetten en 's avonds met de kwark een lepeltje olijfolie.

Hmm, ik ga nu trainen, als ik terug ben zal ik dit allemaal berekenen. Nog iets anders op te merken qua voeding en wheyinname? :p

Brinta heeft niet zo een lage GI-waarde, zou eerder voor havermout/weetabix kiezen.

Zou kunnen ja. :D
Ik zal het even allemaal rustig bekijken, en nog enigsinds wat andere tips? (in verband met vetten, olijfolie alleen heb ik denk ik niks aan :P)
Meer dan je denkt, ik heb je ok die andere tip van dat gehakt gegeven ;)
Brie(kaas) zou ook nog kunnen, zo goed als 0 carbs maar wel vet en eiwitten.

Dit zou ik doen:
* brinta vervangen door havermout/weetabix
* banaan weglaten en op een ander tijdstip gemengd gehakt bijvoegen
* eventueel nog wat noten/pindakaas toevoegen

Dit zou ik doen:
* brinta vervangen door havermout/weetabix
* banaan weglaten en op een ander tijdstip gemengd gehakt bijvoegen
* eventueel nog wat noten/pindakaas toevoegen

Noten/pindakaas is een SHITLOAD aan carbs, vandaar dat ik dat eruit heb gehaald. :P
Gehakt toevoegen gaat beetje lastig denk ik. Ik zit al vrij krap om nog 6 maaltijden eruit te halen. Maar ik zal het sowieso proberen, desnoods 1 maaltijd kip vervangen met gehakt?

Noten/pindakaas is een SHITLOAD aan carbs, vandaar dat ik dat eruit heb gehaald. :P
Gehakt toevoegen gaat beetje lastig denk ik. Ik zit al vrij krap om nog 6 maaltijden eruit te halen. Maar ik zal het sowieso proberen, desnoods 1 maaltijd kip vervangen met gehakt?
kip vervangen met gehakt kan je doen ja
kerel per 100 gram noten/pindakaas zit hooguit 15gram carbs...

kip vervangen met gehakt kan je doen ja
kerel per 100 gram noten/pindakaas zit hooguit 15gram carbs...

Hmm, ohja, ik keek verkeerd! :P
Maar dan moet ik dus een andere carbmaaltijd vervangen, banaan is een goeie ja, maar verderest? ???

Ik zie bij avondmaal aardappelen en rijst staan, schrap 1 vd 2. Zou dan de aardappelen schrappen

Ik zie bij avondmaal aardappelen en rijst staan, schrap 1 vd 2. Zou dan de aardappelen schrappen

Wat ik kan doen is in plaats van aardappelen, groene groente:
asperges bijvoorbeeld. Die zijn veel lager in kcal's en 3,0gr carbs per 100gr. Maar de eiwitten is wel 1,6gr lager.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven