MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
groenten moet je zoiezo niet meetellen als kcals

Hoe dat? Vanwege de feit dat evenveel kcal's kost om te verteren dan dat ze kcal's bevatten?

Trouwens, de training van gister:

Incline Bench Press

15x40kg 1 REP PR
8x50kg
6x50kg

Cable Crossover

15x13,75kg 3 REPS PR (per hendel)
12x13,75kg
8x16,25kg

Military Press

13x30kg 1 REP PR
9x35kg 1 REP PR
5x40kg PR (wou voor de 6 gaan, verloor me evenwicht en liet de stang los waardoor een harde knal te horen was door heel de gym :D)

Close Grip Bench Press

15x40kg 1 REP PR
10x45kg 1 REP PR
6x50kg 2 REPS PR

T-Bar Row

15x80kg 3 REPS PR
10x100kg 2 REPS PR
6x110kg 2 REPS PR

Barbell Curls - 21en (PR's, want het is me eerste keer :D)

20kg PR
25kg PR (was redelijk focked hierna, wou wel kijken of de 30kg lukte)
30kg PR (zwaaaaaaar, lukte maar moeilijk dus laatste reps wat cheat :P)

Cardio: 20mins Crosstrainer (231 kcal's burned)

Mening:

Lekkere training, veel 1 REPS PR's :P, maar verderest aardig goed geslaagd.

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 75gr Brinta + 500ML melk + appel
School: 4 boterhammen (2 kipfilet, 2 paardenvlees onder 3 maaltijden verdeeld)
Avondmaal: Couscous, groentensoep en vlees :)
Avondmaal 2: Blikkie tonijn + ketchup
Slaap: Kwark

Zoiets ja, je moet echt al veeeel groenten eten wil je daarvan bijkomen :D
goede training trouwens, mooie PR's vooral de T-bars

Lekkere training weer man! Ziet weer rood van de pr's!

Zoiets ja, je moet echt al veeeel groenten eten wil je daarvan bijkomen :D
goede training trouwens, mooie PR's vooral de T-bars

Thanks, ik moet wel zeggen dat ik bij de 110kg wat steken kreeg in me borst vanwege de incline + cable cross. :(
Verderest everything oke, en nu heb ik me uiteindelijke schema denk ik:

Ontbijt: 75gr havermout + 500ML melk + 20gr whey + appel
School: 100gr kipfillet
School 2: 100gr kipfillet
Avondmaal: 100gr rijst + 200gr groente(willekeurig) + 200gr gemengd gehakt
Training: 20gr Whey
Avondmaal 2: Tonijn + 10gr ketchup

Ik zal de waardes nog moeten berekenen enz, maar zeg maar of dit al wat beter uit ziet? (sommige waardes waren verkeerd omdat het nogal verschilde tussen de waardes op de verpakking en de waardes in Big T's tabel)

ik denk niet dat je ver gaat lopen met 20gram whey rondom je training
zou 20gr voor en 20gram na nemen

Goede training Mino, spijtig van die military press, opletten toch want de controle verliezen over het gewicht kan je kosten.

Goede training Mino, spijtig van die military press, opletten toch want de controle verliezen over het gewicht kan je kosten.

Ja klopt, maar ik doe me Military Press meteen bij de olympic bench, dus het kan weleens zijn dat ik begin te shaken omdat me benen een beetje ver uit mekaar zijn. (bench tussen me benen)

40 gram is veel? neem dan 20 gram voor en eet vlees erna

Wat ik bedoel is 60 gram whey op een dag, ja het is niet veel, maar is het wel nodig? Als het echt nodig is, dan vind ik het niet erg, maar 60 gram kost me aardig wat whey, hehe. :P

Wat ik bedoel is 60 gram whey op een dag, ja het is niet veel, maar is het wel nodig? Als het echt nodig is, dan vind ik het niet erg, maar 60 gram kost me aardig wat whey, hehe. :P
Je kan je pwo vervangen door kip of ander vlees/vis. maar dat is dan weer trager.

Goede training bro!
Alleen je bench en smgbp zijn even sterk?? nog nooit gezien...

De mill press deed ik eerst ook met wijde stand, zet ze eens naast elkaar zoals de mill press hoort te zijn.

De mill press deed ik eerst ook met wijde stand, zet ze eens naast elkaar zoals de mill press hoort te zijn.

Ik zal het volgende keer proberen. ;)
Me CGBP en BP verschillen niet veel omdat de manier waarop ik de stang vastpak niet zo erg verschilt. Er zit wel wat ruimte tussen, maar het scheelt niet zo gek veel. (als ik bij de streepjes pak, pak ik het voor me gevoel iets te wijd)

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 75gr Brinta + 500ML melk (appel vergeten te eten :rolleyes:)
School: 3 aardappelen en 3 eieren met snuffie zout en peper (verdeeld over 3 maaltijden)
Avondmaal: Niet bekend (iets in de trend van rijst, gehakt en groente)
Avondmaal 2: Tonijn + 10gr ketchup

Extra: 100gr pinda's, 1 komkommer

Werkelijk een k*t TRAINING achter de rug net, ik zal jullie updaten als ik terug ben van werk, of als ik nog tijd heb op werk de training posten maar oke de reden waarom het zo'n k*ttraining was. :( :sad:

Positief: Me bestelling van whey, huidplooimeter en shakebeker is binnen! Dus ik zal ook meteen me vet meten. :o

Tijdens het trainen heb ik een ongeluk gehad, notabene bij de bench press. :(

Het ging als volgt:

Ik begon met normaal 60kg, deed 8 reps, dacht oke niet slecht. Toen doorgeknalt naar de 65kg, lukte voor 5 reps, ik tevreden vanwege me nieuwe 5-setter PR. Dus logisch genoeg ga ik naar 70kg, ik die stang pakken, voelde best zwaar om een of andere reden, dus ik die stang naar beneden brengen, maar kreeg een steek vanuit me borst, dus die stang vol op me borst knallen, ik probeerde met al me kracht die stang nog enigsinds omhoog te krijgen, maar hij bleef helaas genoeg met 1 kant haken, de andere kant kwam los en die belande dus op me hoofd, ik kon er nog net onder de stang uit. Nu heb ik last van steken in me borst en ik voel het ook in me rug... :sad:
Tevens kwam ik thuis om half 5, maar er was geen eten. (me pa had niks gekookt)
Dus zonder eten naar werk gegaan, van 3 tot 10 niets gegeten. :mad:

Fietsen is ook een taak, aangezien die steken blijven voortzetten, iemand enigsinds een vermoede wat de oorzaak is?

gewoon last nu ff bij die spieren, heb ik in me bovenbeen, niks ernstigs denk ik ;)

gewoon last nu ff bij die spieren, heb ik in me bovenbeen, niks ernstigs denk ik ;)

Ja normaal ben ik niet zo'n zeikerd en wacht ik tot het herstel toont, maar ik denk dat dit iets anders is. Ik zal morgen waarschijnlijk langs de huisarts gaan als het blijkt dat het nog niet genezen is. Toen ik me enkel had gebroken dacht ik ook van ooh, is maar een kneuzing, maar na de röntgenfoto's bleek toch een stukje eraf gebroken te zijn, so this time I'll just play it safe. ;)

Wow zorg altijd voor een spotter man zeker als je voor pr´s gaat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven