Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik jou was zou ik toch eens een voedingsschema maken... Gewoon de grote lijnen zodat je weet wat je binnenkrijgt, in de cut is dat toch wel belangrijk imo. En elke week één of 2 keer een refeedmaaltijd.

En je squats zijn zoals iedereen hier zegt bruut!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
Als ik jou was zou ik toch eens een voedingsschema maken... Gewoon de grote lijnen zodat je weet wat je binnenkrijgt, in de cut is dat toch wel belangrijk imo. En elke week één of 2 keer een refeedmaaltijd.

En je squats zijn zoals iedereen hier zegt bruut!

Meh techniek is wat laaks omdat ik me onderrug beetje moeilijk recht hou. Ik hoop met een belt dit te verbeteren. Verder hoop ik dat me spullen hier op tijd binnen zijn en misschien wel een 150 kan neerzetten. Me training was zwak, no excuses what so ever.

Ik heb ook een voedingsschema ongeveer. Ik heb niet precies rekening gehouden met elke calorie maar hij is wel ongeveer zoals het hoort. Rond de 2700 kcal's.

Nice squats,

Maar ga is gvd op je voeding letten dikz*k.
CUTTUUUHHHH

(even met de harde hand:roflol:)

• #2.304
  • #2.306
Meh techniek is wat laaks omdat ik me onderrug beetje moeilijk recht hou. Ik hoop met een belt dit te verbeteren. Verder hoop ik dat me spullen hier op tijd binnen zijn en misschien wel een 150 kan neerzetten. Me training was zwak, no excuses what so ever.

Ik heb ook een voedingsschema ongeveer. Ik heb niet precies rekening gehouden met elke calorie maar hij is wel ongeveer zoals het hoort. Rond de 2700 kcal's.
jij snapt echt het nut van een belt niet he...

meningen hierover zijn verdeeld.

het is bewezen dat een belt geen exta steun geeft aan je onderrug (sommige onderzoeken bewijzen zelfs het tegendeel)

wel spant het je core aan, waardoor de techniek inderdaad kan verbeteren.

Heb jij wel eens een belt om gehad? Een belt spant je core niet aan..

• #2.310
jij snapt echt het nut van een belt niet he...

Ik kan het beter begrijpen als ik er 1 gebruik. :p

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

het is bewezen dat een belt geen exta steun geeft aan je onderrug (sommige onderzoeken bewijzen zelfs het tegendeel)

We'll see als ik hem eenmaal heb. :p

ik zeg ook niet dat dat zo is, ik zeg wat andere mensen 'beweren' om aan te tonen dat meningen verschillen.

Het was ook geen offence of iets hoor :D
Maar een belt zorgt er bij mij voor dat ik mn buikspieren beter aanspan, het zorgt er niet voor dat ze aangespannen zijn. Dat is wel een redelijk verschil lijkt mij!:D

al eens een belt aan gehad Einstein?
een belt spant je core NIET aan, jij span je core aan en door de belt geeft dit een grotere spanning...
een belt helpt je ook NIET bij het verbeteren van je techniek, dit moet je zelf doen.
Heb jij wel eens een belt om gehad? Een belt spant je core niet aan..
dit dus :)

Mino die 10x3x150 op de DL, lekker man. Nice.
Ksnap wel niet dat je over je squat training (die best ok was) zegt
Me training was zwak, no excuses what so ever.
Zou je dat niet beter over iets anders zeggen?
Wat denk je van een maandje extreem strict cutten, dan terug ff op onderhoud / beetje surplus voor een kleine maand en weer een maandje superstrict cutten. Kan toch niet zo moeiliijk vol te houden zijn? Je kan terug ff wat junk eten in de periode tussen de 2 cuts (het interbellum) zolang je maar niet te hoog in cals gaat. Heb je gelijk iets om naar uit te kijken.

Laatst bewerkt:
  • #2.317
Mino die 10x3x150 op de DL, lekker man. Nice.
Ksnap wel niet dat je over je squat training (die best ok was) zegt

Zou je dat niet beter over iets anders zeggen?
Wat denk je van een maandje extreem strict cutten, dan terug ff op onderhoud / beetje surplus voor een kleine maand en weer een maandje superstrict cutten. Kan toch niet zo moeiliijk vol te houden zijn? Je kan terug ff wat junk eten in de periode tussen de 2 cuts (het interbellum) zolang je maar niet te hoog in cals gaat. Heb je gelijk iets om naar uit te kijken.

Is ook wel true. Ik suck in cutten.. :roflol:
Ik ga wel proberen inderdaad een maandje strict te cutten en dan kijken hoe ik er voor sta. :)
3 maanden cutten gaat wel te fur denk ik. 2 maanden is genoeg en dan hoop ik rond de 95kg te zitten. :p

Is ook wel true. Ik suck in cutten.. :roflol:
Ik ga wel proberen inderdaad een maandje strict te cutten en dan kijken hoe ik er voor sta. :)
3 maanden cutten gaat wel te fur denk ik. 2 maanden is genoeg en dan hoop ik rond de 95kg te zitten. :p

Ja daarom dat je misschien even een onderhouds-periode tussen 2 cut-maanden doet. Of iets hoger terug dan onderhoud dan krik je dat metabolisme terug naar boven, en zul je je krachtstats volledig kunnen behouden. (wat betekent dat je sterker bent geworden).

Marruuuh, 2 maanden cutten en 5kg zijn afgevallen op 100KG BW? Moet beter kunnen denkik, 7-10kg ofzo.

• #2.319
Ja daarom dat je misschien even een onderhouds-periode tussen 2 cut-maanden doet. Of iets hoger terug dan onderhoud dan krik je dat metabolisme terug naar boven, en zul je je krachtstats volledig kunnen behouden. (wat betekent dat je sterker bent geworden).

Marruuuh, 2 maanden cutten en 5kg zijn afgevallen op 100KG BW? Moet beter kunnen denkik, 7-10kg ofzo.

Meh, ik heb geen zin in hoge afvaldoelen. 8kg en ik ben tevreden. :p

Ok, maar ik hou er wel van om een laag gewicht te hebben, dan heb je een goeie buffer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven