Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Ok, maar ik hou er wel van om een laag gewicht te hebben, dan heb je een goeie buffer.

Ja joh mijn lichaamsgewicht boeit me niet zo gek veel, ik vind het niet erg om onder de 100kg te zitten maar ook niet erboven.. Wat voor gewichten ik til is veel interessanter.

Waarom ga je dan niet puur powerliften?

gewoon puur op kracht trainen met mainlifts, en beetje assistance erbij.
groeien doe je toch wel

• #2.324
Waarom ga je dan niet puur powerliften?

Vind powerliften niet zo interessant. Strongman spreekt me meer aan. :p

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

gewoon puur op kracht trainen met mainlifts, en beetje assistance erbij.
groeien doe je toch wel

True at that. :p
Vandaar dat ik ook met weinig oefeningen echt veel focus en sets draai anders dan SQ/BP/DL/FSQ/PP/C&P. :p

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

En dan de training van vandaag:

Incline Bench Press

15xbarbell
5x50kg
5x60kg
5x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg

Dumbbell Rows

8x32kg
8x36kg 3 REPS PR (geloof ik)
8x40kg 3 REPS PR
5x44kg 2 REPS PR

Push Press

15xbarbell (mp)
5x40kg (mp)
5x50kg (mp)
5x60kg paar reps PR
2x70kg 1 REP PR
1x75kg PR (easy)
0x80kg (net geen lockout, grrr)

Triceps Cable Shizzle

Veel reps gemiddeld weight..

Hammer Curls

8x16kg
8x20kg

20 mins cardio - buiten gefietst in de focking kou.. :yarly:

That's it. :)

ai lekkere rows, incline ook niet mis.
je hebt dezelfde pushpress pr gezet als mij :P

strongman is toch powerliften :rolleyes: het enige verschil is dat je met strongman nog de events hebt...

• #2.328
strongman is toch powerliften :rolleyes: het enige verschil is dat je met strongman nog de events hebt...

Meh, ik vind het gewoon veel beter om mezelf Strongman te noemen.. :cool:
Ik denk dat ik ook wel verder ga met het powerlift gebeuren, beetje meets hier en der. :p
Maar voor mij ligt de focus op Strongman. :yarly:

mijn focus ligt ook op strongman, maar voor een goede strongman te worden moet je wel een hele goede PL basis hebben ;)

• #2.330
mijn focus ligt ook op strongman, maar voor een goede strongman te worden moet je wel een hele goede PL basis hebben ;)

True at that. Vandaar dat ik liever me techniek onder de loep neem om te kijken wat ik goed doe (vast weinig) en wat ik verkeerd doe. Is wel belangrijk want misschien merk ik nu niks van mijn verdoete techniek etc. maar kan ik later de volle mep betalen aan blessures etc.

inderdaad, film al je lifts eens, zowel een laag gewicht als een max effort (poging) en post ze hier, dan zie je wat je eventueel verkeerd doet en zoniet kunnen wij je erop wijzen

• #2.332
inderdaad, film al je lifts eens, zowel een laag gewicht als een max effort (poging) en post ze hier, dan zie je wat je eventueel verkeerd doet en zoniet kunnen wij je erop wijzen

Bij de 175 DL kan ik nou al zeggen dat me rug beetje bol was. Bij de 140 SQ was me onderrug..Weet ik veel wat maar het voelt niet correct.. :p
Bij de BP was er niks mis maar ik arch niet dus ja.. Ik weet niet of dat eigenlijk afgekeurd word bij wedstrijden?

same hier. Bij me 180 dl rug ook beetje bol zoals te zien in filmpje. Heb er ook last van bij hogere lifts.
Wat zou je kunnen trainen om dat tegen te gaan?

Bij de 175 DL kan ik nou al zeggen dat me rug beetje bol was. Bij de 140 SQ was me onderrug..Weet ik veel wat maar het voelt niet correct.. :p
Bij de BP was er niks mis maar ik arch niet dus ja.. Ik weet niet of dat eigenlijk afgekeurd word bij wedstrijden?

same hier. Bij me 180 dl rug ook beetje bol zoals te zien in filmpje. Heb er ook last van bij hogere lifts.

Kan dit niet door een onderontwikkelde bovenrug komen t.o.v. onderrug?

zou misschen kunnen omdat de dl hoog in verhouding is. Maar het is de onder rug die krom gaat. Ik lees hier morgen verder.

je bencht hoe je wilt, zolang je handen regulier staan, je voeten plat op de grond en je kont op de bank... of je nu een arch maakt van 20cm of 1cm boeit geen fluit

• #2.337

Meer oefenen op je techniek, niets meer niets minder.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Kan dit niet door een onderontwikkelde bovenrug komen t.o.v. onderrug?

Nah, lijkt me eerder een technisch foutje.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

zou misschen kunnen omdat de dl hoog in verhouding is. Maar het is de onder rug die krom gaat. Ik lees hier morgen verder.

Tja paar tips & tricks om dat te verhelpen het beste laat je een ervaren powerlifter dat beoordelen.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

je bencht hoe je wilt, zolang je handen regulier staan, je voeten plat op de grond en je kont op de bank... of je nu een arch maakt van 20cm of 1cm boeit geen fluit

Ah oke, dan maakt het niet zoveel uit. Maar ik moet wel me paused bench nog verbeteren. :p

arch gewoon :D

• #2.339
Techniek wilt maar niet lukken.. Ik weet niet of het aan onze kleine k*t bench ligt of gewoon aan mij, maar het arch gebeuren wilt maar gewoon NIET lukken. :p

wat is archen :$

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven