Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341

Onderrug hol maken en je borst omhoog duwen op de bench, zo rust je op je schouders en traps en verklein je je beweging van het benchen waardoor je dus meer gewicht kan benchen. Verder haalt het veel druk van je schouders af doordat je ellebogen niet meer onder je lichaam komen.

• #2.343

Nope, rug hol maken.. Rug bollen tijdens het benchen gaat je niet echt lukken. :p

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Je rug bollen...

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Overigens krijg ik dat archen ook maar niet onder de knie.:(

Join the club. :(

Archen is imo als bb'er volslagen overbodig!

Onderrug hol maken en je borst omhoog duwen op de bench, zo rust je op je schouders en traps en verklein je je beweging van het benchen waardoor je dus meer gewicht kan benchen. Verder haalt het veel druk van je schouders af doordat je ellebogen niet meer onder je lichaam komen.
je vergeet nog te zeggen dat er dan ook minder schouder rotatie is en dus minder "schadelijk" ;)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

hij heeft strongman ambities ... :rolleyes:

• #2.348
je vergeet nog te zeggen dat er dan ook minder schouder rotatie is en dus minder "schadelijk" ;)

Dat je ellebogen niet onder je lichaam komen is hetzelfde. :p

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

hij heeft strongman ambities ... :rolleyes:

Yup. :)

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Ben dan ook geen BB'er. En archen is voor iedereen beter.. Ik neem aan dat jij ook niet graag een schouderblessure oploopt?

quote ****up --> BAN :fire:

al eens een belt aan gehad Einstein?
een belt spant je core NIET aan, jij span je core aan en door de belt geeft dit een grotere spanning...
een belt helpt je ook NIET bij het verbeteren van je techniek, dit moet je zelf doen.

dit dus :)

rustig jongen, lees even verder...

sjezus:rolleyes:

• #2.351

Wie wat waar?

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

rustig jongen, lees even verder...

sjezus:rolleyes:

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Training van vandaag:

Deadlift

5x60kg
1x100kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg (film)
1x160kg
1x160kg

Front Squat

3x60kg
3x70kg
3x80kg
1x90kg
1x100kg
1x110kg PR (film)

Calf Presses

100kg - reps dunno, was gewoon beetje tot verzuring
200kg - same story

Hanging Knee Raises

2x10xBW

30 mins buiten gefietst, thats it.

Filmpjes

Geyl

hahahaha :D
Lekker training man, lekker sterk aan het worden in je cut! hehe

goeie deadlift sessie

• #2.356
Vandaag een ik-heb-geen-werk-voor-vandaag-dus-****-it-ik-ga-maar-trainen training. :yarly:

Clean & Press

3x40kg
3x50kg
3x60kg
2x70kg 1 REP PR
1x75kg (nice nice)

'Dumbbell Walk'

50m - 40kg (hierna maar gekapt, onze dumbbells hebben klote plastic handvaten waar je totaal geen grip op hebt en tevens bewegen ze heen en weer waardoor de dumbbell in me polsen zat te snijden, uiteindelijk hield ik de dumbbells ook vast op 3 vingers per hand :roflol:)

Standed One Handed Dumbbell Shoulder Press

8x22kg
5x32kg
3x36kg
0x40kg (probeerde over en over en over en over.. maar schouders waren goed naar de klote na de C&P en eerdere reps, true story)

Verder nog wat onderarm/gripshizzle -> Wrist Curls, Reversed Wrist Curls, zo'n apparaatgeval waar je 2 handvatten dichtknijpt met allebei de handen.. Een soortvan COC maar dan met gewicht en 2 handen tegelijk.
Veel reps, wat sets, wat gewichten, niets boeiends.

Cardio: 20 mins buiten gefietst.

That's it. :)

Bij je standed one handed dumbbell shoulder press (wat een lange naam voor een oefening :D) is dat dan bijvoorbeeld 3 x 36 kg links en 3 x 36 kg rechts? Of alleen met je sterkste schouder?

Goede training voor de rest! En waar staat het filmpje ergens ? :p

• #2.358
Bij je standed one handed dumbbell shoulder press (wat een lange naam voor een oefening :D) is dat dan bijvoorbeeld 3 x 36 kg links en 3 x 36 kg rechts? Of alleen met je sterkste schouder?

Goede training voor de rest! En waar staat het filmpje ergens ? :p

Sterkste schouder (rechts), is gewoon net zoals in het echt met een evenement zou gaan. Ja, ik ben even te lui om up te loaden dus dat doe ik wel zo even na het eten. :o

Als ik close grip met elbows in bench komen mijn ellebogen toch onder mijn lichaam, ook al arch ik. En hoe closer ik bench, hoe beter het aan mijn schouders voelt. Zou je kunnen toelichten waarom het gezonder voor je schouders is als je ellebogen niet meer onder je lichaam komen?

Dikke trainingen verder, doe zo voort!

• #2.360
Als ik close grip met elbows in bench komen mijn ellebogen toch onder mijn lichaam, ook al arch ik. En hoe closer ik bench, hoe beter het aan mijn schouders voelt. Zou je kunnen toelichten waarom het gezonder voor je schouders is als je ellebogen niet meer onder je lichaam komen?

Dikke trainingen verder, doe zo voort!

Omdat zoals ik en G3rr3 al aangaven het niet goed is voor je schouders doordat je teveel rotatie maakt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven