Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
hehe, zolang er maar voorraad genoe gis in huis :P

• #2.383
Haha ja joh, hier komt er nu ziek veel uit de lucht. Gelukkig ben ik te brak om naar buiten te gaan.:roflol:

:roflol:

Oh ja.. Zaterdag is jou zuipdag. :p
Ik heb het maar gehouden bij 1 biertje op vrijdag.. :p
Verder gecompenseerd met flink wat junkfood. Damn, wat hou ik van die vrijdagen.. Lekker Mc. vreten na het Deadliften en Front Squaten.. :D:heart:

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

hehe, zolang er maar voorraad genoe gis in huis :P

Anders kun je altijd eten bestellen Mike. :thumbs:

junk food is the best :D

Oh ja.. Zaterdag is jou zuipdag. :p
Ik heb het maar gehouden bij 1 biertje op vrijdag.. :p
Verder gecompenseerd met flink wat junkfood. Damn, wat hou ik van die vrijdagen.. Lekker Mc. vreten na het Deadliften en Front Squaten.. :D:heart:

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Anders kun je altijd eten bestellen Mike. :thumbs:

Jaja lekker om 6 uur thuis, en om 10 uur weer wakker.:thumb:
Veel teveel gezopen, en zoveel moves getoont dat me benen nu zo verkrampt zijn als een lul die stijf staat.

Gotta love it.:heart:

****ing p*ssy's, ik stond net te squatten terwijl de sneeuw op mn gezicht kwam!:D

• #2.387

Zekers eindbaasgehalte. :)

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Jaja lekker om 6 uur thuis, en om 10 uur weer wakker.:thumb:
Veel teveel gezopen, en zoveel moves getoont dat me benen nu zo verkrampt zijn als een lul die stijf staat.

Gotta love it.:heart:

I don't love it to be honest. :yarly:
Ach man ik ben geen grote zuiperd, alleen op verjaardagen ga ik gewoon lekker zuipen tot ik scheef loop, maar normaal hou ik het bij een paar biertjes en misschien wat andere shizzle. :p

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

****ing p*ssy's, ik stond net te squatten terwijl de sneeuw op mn gezicht kwam!:D

Je traint binnen dus dan moet je ook gewoon je raam dicht doen Bas. :p

Zaterdag is mijn zuipdag, dit was ook mede om de vakantie in te wijden.
Lekker katabool, achja. Dood gaan we toch wel hé.:p

• #2.389
Zaterdag is mijn zuipdag, dit was ook mede om de vakantie in te wijden.
Lekker katabool, achja. Dood gaan we toch wel hé.:p

Ja dat is waar, ik probeer mezelf in ieder geval te laten minderen voor de cut, wat blijkbaar redelijk lukt ook. Alleen voor oud & nieuw ga ik nog wel een afscheidszuipdag houden. :p

IK drink ook vrijwel nooit, dus ook niet met oud en nieuw..sterker nog, ik denk dat ik dan voor 1:00uur s'nachts op bed lig:orly::yarly:

• #2.400
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven