AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Serieus wat PR's weer dus opnieuw een goede training!

Sterke trainingen weer hoor!
Ik voorzie dat jij op korte termijn gewoon zelf gaat chinnen.
Je bent sterk op de bank kerel zowel met gewoon drukken als met sgbp!

• Topic Starter Topic Starter
Dankjullie allen!

Ik hoop dat ik binnenkort zelf kan chinnen Sarge, maar op het moment doe ik gewoon normale pullups, small grip chins lukt me nog wel, maar ik denk dat wide nogal moeilijk gaat. :wl:

Ja Dumba, het maakt het een tikkie moeilijker aangezien ik eerst wat kracht kwijt ben om het omhoog te krijgen, vervolgens moet ik staan en dan nog de stang in balans krijgen en goed op me traps/nek, hehe, but I live for the action. :thumbs:

Cardio van vanochtend:

30mins fietsen (soms snel, soms gewoon normaal): 350 kcal's burned (weet niet of dit klopt, kan geen gewicht invoeren ???)

Training van vandaag: (voelde de blessure nog in me middenrif van me ribben :()

Pullups

12xBW-12kg
8xBW-5kg
3xBW PR (haha, eindelijk kan ik het zelf!! :D)

Barbell Rows (geprobeerd maar gestopt, voelde het teveel in me rib)

Hammer Curls

14x16kg 2 REPS PR
12x16kg
9x18kg 1 REP PR

Bench Press (afbouwend)

7x65kg (4 spotted)
8x60kg (2 spotted)
11x50kg (1 spotted)

Skullcrushers

12x20kg
8x25kg techniek fail (techniek suckte, dus maar weer lager gegaan)
12x20kg

Side Lateral Raises (geprobeerd, maar de pijn kwam weer terug in me ribben)

Cardio: 30 mins Crosstrainer: 331 kcal's burned

Voeding van vandaag: (bad :()

Ontbijt: 50gr Brinta + 20gr Whey Instant + 100-150ML melk(melk was op) + Appel
School: Big Tasty + Fernandes (vriend ging bij de Mac, verleiding was te groot voor het eerst sinds een lange tijd :p, dat wordt dus geen junkdag in de weekend :D)
School 2: 200gr kipfilet
Training: 20gr Whey Instant voor en 20gr Whey Instant na de training
Avondmaal: 240gr gekookte rijst, 200gr bruine bonen en 200gr kofte (mini-gehaktballetjes/hamburgers)
Avondmaal 2: 150gr Tonijn
Slaap: Kwark + 10ML olijfolie

Extra: 100gr pinda's

lekkere gewichten M - ik train eigenlijk veelal van groot naar klein , ik zie hier in jou training een aantal dingen die ik niet begrijp - de hammer curl voor de bench en een side lat na de triceps

ik heb niet je hele log gelezen , dus hier kan een gedachte achter zitten , tell me please man:D

Laatst bewerkt:
lekkere gewichten M - ik train eigenlijk veelal van groot naar klein , ik zie hier in jou training een aantal dingen die ik niet begrijp - de hammer curl voor de bench en een side lat na de triceps

ik heb niet je hele log gelezen , dus hier kan een gedachte achter zitten , tell me please man:D

Dit is in principe gekopieërd van Shutterspeed, dus wat daarachter zit weet ik ook niet precies. :p

Training van vandaag:

Deadlift (niet gedaan in verband met me rug/ribben)

Front Squat (HAD ER ZIN IN!!! :wl:)

12x40kg ? REPS PR (weet eigenlijk niet hoeveel reps PR ik heb gehaald :p)
8x50kg PR
4x60kg PR

Standing Ham Curls (alle sets achter elkaar, no pause, gewicht is per been natuurlijk)

12x19kg
12x26kg
12x33kg
12x40kg

Calf Raises

12x50kg (2 schijven van 25kg)
12x50kg
11x50kg

Crunches

1x30
1x20 (deed nu me handen achter me hoofd, normaal bij me buik, dit maakt het iets moeilijker)
1x20

Cardio: 35 mins Crosstrainer: 392 kcal's burned

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 50gr havermout & brinta (ong. 15gr brinta) + 20gr Whey Instant + 500ML melk + appel
Training! :wl: (20gr Whey Instant voor en 20gr Whey Instant na training)
Thuis: 200gr kipfilet
Avondmaal: 200gr gekookte rijst(pa vergat dat 237,5gr 100gr gekookte rijst is), 200gr bruine bonen en 200gr kofte + kipfilet
Avondmaal 2: 150gr tonijn
Slaap: kwark

Laatst bewerkt:
Cheat rapport van het gehele week: (het ging niet zo lekker, ik heb me teveel uitgeleefd op de junks, maar goed :p)

Donderdag: (was bij de mac, verleiding was te groot :()
- Big Tasty
- 0,33ML Fernandes Groen

Zaterdag&Zondag:
- 1L Pepsi (hehe :D)
- 0,25ML energy drink (gratis = gratis, kreeg het van een collega :D)

That's it, donderdag werd dus mijn "junkdag", heb daarnaast dus nog wat frisdrank gezopen, volgende week moet ik dat vermijden of in ieder geval moet het veel minder dan dit. :)

Volgende week gaan we de cardio sterk opvoeren, ik hoop volgend week de 6x1uur te halen. (Ma-Za)
Hiervan zullen 2 op nuchtere maag zijn en 4 na de training. (Wo & Za nuchtere maag)

Lol ik drink sinds kort cola zero. hele blikje 1 calorie en toch de lekkere cola smaak.

DE, het is van DE gehele week of van DEZE gehele week..

En het valt nog best mee..
Enkel een BigTasty..

6 keer 1 uur

zo.. zo..

Zou je niet wachten op een plateau, beter voer je het gelijktmatiger op (Geloof ik)

DE, het is van DE gehele week of van DEZE gehele week..

En het valt nog best mee..
Enkel een BigTasty..

6 keer 1 uur

zo.. zo..

Zou je niet wachten op een plateau, beter voer je het gelijktmatiger op (Geloof ik)

Ik weet het, maar ik wil meteen de temp opvoeren. :D

Lol ik drink sinds kort cola zero. hele blikje 1 calorie en toch de lekkere cola smaak.

Dat is misschien wel wat ja, maar de suiker/koolhydrateninname blijft toch in principe hetzelfde? (kunstmatige stoffen die de calorieën omlaag halen maar de waardes hetzelfde zijn)

Dat is misschien wel wat ja, maar de suiker/koolhydrateninname blijft toch in principe hetzelfde? (kunstmatige stoffen die de calorieën omlaag halen maar de waardes hetzelfde zijn)

Zitten wel zoetstoffen in (aspartaam -correct me if i am wrong) maar geen calorien en daar gaat het om :)

Zitten wel zoetstoffen in (aspartaam -correct me if i am wrong) maar geen calorien en daar gaat het om :)

Uiteraard, goede oplossing voor mijn need days. (hopelijk te beperken tot zaterdag en zondag) Tot dan: WATER!

Ben nu bezig met me nieuwe voedingsschema, zal het zo uploaden. :D

Dit is me voedingsschema: (vet is nog te laag en kcal's te hoog lijkt me)

214rqzk.jpg

*1 van de opties, in de vorm van(ze verschillen qua maaltijdens dus, maar ik krijg zowiezo 200gr kip binnen, het switch tussen rundvlees en gehakt): 200gr kipfilet + 200gr gehakt/vlees.

Sommige waardes zijn gekopieërd van Big T’s voedingswaarde sticky, dus de gegevens zijn niet 100% correct, maar zitten ook niet zo ver naast de echte waardes.

Crunches

1x30
1x20 (deed nu me handen achter me hoofd, bij me buik, dit maakt het iets moeilijker)
1x20

Dus je handen zaten achter je hoofd en tegelijkertijd ook nog bij je buik???
Je moet je lichaam wel symmetrisch houden he :P

Maar ff serieus, die trainingen van jou gaan de goeie kant op!
Keep it up.

Dus je handen zaten achter je hoofd en tegelijkertijd ook nog bij je buik???
Je moet je lichaam wel symmetrisch houden he :P

Maar ff serieus, die trainingen van jou gaan de goeie kant op!
Keep it up.

Thanks, ja ik bedoelde normaal hou ik ze voor me buik, en nu achter me hoofd, hehe. :p
Ja trainingen gaan lekker, hoop vandaag weer tegen aan te gaan! :wl:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven