- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Nouja, ik wil het uitgebreid vieren dus ja ik ga eens wat zuipen en ehh ik denk dat het een hele late avond word.![]()
+1 hier ook. kijken hoelang ik het volhoud

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nouja, ik wil het uitgebreid vieren dus ja ik ga eens wat zuipen en ehh ik denk dat het een hele late avond word.![]()

Zo **** me wat ligt er veel sneeuw zeg.. Dat wordt dus met bevroren tenen en natte sokken trainen.![]()
!Zo **** me wat ligt er veel sneeuw zeg.. Dat wordt dus met bevroren tenen en natte sokken trainen.![]()

wat een muziek om op te trainen, lady gaga
ik begrijp dat je een mp3 aan hebt ja
en netjes, die 1/4 rom leg press op de achtergrond bij je front squat
je rug lijkt idd niet recht bro.
front squats zien er wel zeer netjes uit.

rug bij dl is gewoon goed bro
je onderrug lijkt te bollen maar dit is niet zo, ik heb dit ook, dat komt omdat er redelijk wat vet opgestapeld zit in mijn onderrug, instant bol![]()

en nog een strijdplan klaarliggen voor begin 2010 mino

Lol oh oke. Ik dacht al it must be the fat.
Hahaha uber nice..
Ja, onderrug voelt ook gewoon goed dus ik denk dat het daar niet aan ligt. Maar wel bij het maxen dus die moet ik ook recht zien te krijgen. Als ik zo kijk naar jou 200 DL heb ik blijkbaar nog een hoop te leren.![]()
In Nederland zullen ook nog wel wedstrijden naar je gading komen

Gewoon blijven trainen met zware gewichten tot je eraan went, ain't nothing to it but to do it.