AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
  • #2.444
Thanks, ja ik heb een grote bek maar soms drop ik wel wat gewichten neer. :p

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Dankje Mike! Wanneer zie ik jou bench de mijne inhalen eigenlijk? Dan kan ik jou DL inhalen en dan mag jij me bench inhalen. :cool:

mijn bench is k*t, die gaat voor geen meter.
ik race op het moment snel naar de 150squat, dat word niet zo'n probleem denk ik.

vanaf dan ga ik 2 keer in de week een deadlift variant doen, om deze techniek weer te verbeteren en door te knallen naar de 200kg

bench zal dan nog onder de 100 zijn denk ik, tenzij het soepel loopt ineens :P

• #2.447
mijn bench is k*t, die gaat voor geen meter.
ik race op het moment snel naar de 150squat, dat word niet zo'n probleem denk ik.

vanaf dan ga ik 2 keer in de week een deadlift variant doen, om deze techniek weer te verbeteren en door te knallen naar de 200kg

bench zal dan nog onder de 100 zijn denk ik, tenzij het soepel loopt ineens :P

Welke variant hebben we het over? Platform, sumo, rackpulls, whatever???

• #2.449
Gedraag je niet als een Marvin17.

Lol man dat gebeurd me de afgelopen paar dagen al maar je ziet mij niet stoppen hoor. :cool:
It al started at the day I decided to do 10x3x150kg DL.. :roflol:
6e set opengescheurd, doorgegaan, bloed druppelde van de bar haha it was a nice day. :cool:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

weet ik nog niet.
destijds in mijn ub/lb ben ik hard vooruit gegaan met 1 x romanian, en 1 x regulair.

maar ik denk aan iets van rackpulls en regulair.

Ik weet niet wat voor jou het zwaktepunt is? Lockout of begin van de lift?

Lol man dat gebeurd me de afgelopen paar dagen al maar je ziet mij niet stoppen hoor. :cool:
It al started at the day I decided to do 10x3x150kg DL.. :roflol:
6e set opengescheurd, doorgegaan, bloed druppelde van de bar haha it was a nice day. :cool:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Ik weet niet wat voor jou het zwaktepunt is? Lockout of begin van de lift?

eigenlijk tussen begin en midden in. dan gaat me onderrug bollen bij heavy weight.
wat zou jij doen dan, jij bent meer ervaren in dit gebied

idd daar werk ik momenteel ook aan :)

• #2.454
eigenlijk tussen begin en midden in. dan gaat me onderrug bollen bij heavy weight.
wat zou jij doen dan, jij bent meer ervaren in dit gebied

Platform Deadlifts.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Yes. :)

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

zelf op een verhoging gaan staan dus?
klinkt wel leuk, en een uitdaging.
aangezien het dan nog lastiger is me rug recht te houden met me lange benen.

Ja zelf op een verhoging staan, bij mij is de bar echt net boven me voeten, dus extra zwaar. Het is lastig en je gewicht begint laag, maar ach joh zo begin je altijd.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

idd daar werk ik momenteel ook aan :)

Same, alleen zo nu en dan. :p
Werk een beetje aan me quads ook, niet dat quads uber belangrijk zijn bij het Deadliften. :p

meer dan je denkt ;)

• #2.458
  • #2.460
Het is inderdaad geen quad isolatie, maar als je begint onder je knieën gebruik je je quads wel degelijk.

Rack Pulls strengthen your glutes, hamstrings, core, grip and upper-back. Rack Pulls are especially good at building upper-back thickness.

:orly:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven