XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ok, dan niet. Ik zeg ook niet dat het bedoeld is om zieke quads mee te bouwen, maar je gebruikt ze meer dan onderin de ROM. Is toch same als bij squats.

ik doe altijd rack pulls voor mijn biceps!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Ok, dan niet. Ik zeg ook niet dat het bedoeld is om zieke quads mee te bouwen, maar je gebruikt ze meer dan onderin de ROM. Is toch same als bij squats.

Nee want bij Rackpulls is het de bedoeling dat je weinig tot geen kracht uit je benen haalt. Behalve de backswing die je maakt met je glutes en hamstrings.

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

ik doe altijd rack pulls voor mijn biceps!

Dat sowieso. Je pakt er volgens mij ook triceps mee want je strekt je handen volledig.

@liftoff merk ik toch een voordeel van sterkere quads, kan persoonlijk zijn maar ik denk het niet :D

Lol man dat gebeurd me de afgelopen paar dagen al maar je ziet mij niet stoppen hoor. :cool:
It al started at the day I decided to do 10x3x150kg DL.. :roflol:
6e set opengescheurd, doorgegaan, bloed druppelde van de bar haha it was a nice day. :cool:
Dat klinbkt redelijk hardcore dude:rolleyes::eek:

• #2.466
@liftoff merk ik toch een voordeel van sterkere quads, kan persoonlijk zijn maar ik denk het niet :D

Dunno, het zal wel.. Zolang de gewichten maar omhoog gaan. :D

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Dat klinbkt redelijk hardcore dude:rolleyes::eek:

:roflol:

Nja, vandaag een training, FB aangezien morgen ik niet kan trainen (gym gesloten na me werk), overmorgen en zaterdag ook niet.. :mad:
Zaterdag misschien strongman training als het doorgaat. :)
En ehm, zondag weer knallen.

Squat

8x60kg
5x80kg
5x100kg
3x120kg (filmpie, zal wel even uploaden als ik zin heb na me ontspannende douche, als ik te lui ben dan morgen :p)

Squat Lockout (gewoon omdat het kan)

12x120kg
12x160kg
8x200kg (neus begon te bloeden :rolleyes:)

Military Press

15xbarbell
5x40kg
5x50kg
3x60kg 2 REPS PR
0x70kg awww

Incline Bench Press

5x60kg
3x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg

Dumbbell Rows

8x32kg
8x36kg
8x40kg
5x44kg 2 REPS PR geloof ik
5x48kg PR

Triceps Pushdown

3 sets x paar reps x wat gewicht

Close Grip Bench Press (even triceps laten werken :D)

5x50kg
3x80kg PR
0x90kg elbows ****te em..

Standing calf raises

8x115kg
8x133kg

Abdominal Cruch Machine

2 setjes x reps tot verzuring x wat gewicht

20 mins buiten gefietst.

That's all. :cool:

nette training weer hoor gozer.
Wat bedoel je eigenlijk met de lockout? Vanaf een bepaalde pin omhoog? Dus vanaf de safety bars of zo?

• #2.468
nette training weer hoor gozer.
Wat bedoel je eigenlijk met de lockout? Vanaf een bepaalde pin omhoog? Dus vanaf de safety bars of zo?

Lockout is gewoon het moment waar je dus de bar uit de rack haalt, dus gewoon unrack, rack, unrack, rack.. Waar het goed voor is is dat je went aan wat zwaardere gewichten in je nek en het unracken dervan mocht je het willen weten. :p
En ik voelde het best aardig in me kuiten en quads. :thumbs:

Sure, ja me gedachte was meer of het unracken was, of het laatste gedeelte van de rom, dus vanaf een dood punt op de bars in een power rack bijv.

• #2.470
Sure, ja me gedachte was meer of het unracken was, of het laatste gedeelte van de rom, dus vanaf een dood punt op de bars in een power rack bijv.

Ja gewoon zoals je zegt dood punt, gewoon de gewichten omhoog tillen en droppen.. Niks bijzonders en gewichten kunnen stukken hoger gaan, maar achja.. :p

Filmpje!

Hmmm zie dat de lockout (liftout :p) populair is aan het worden... Mino vanwaar deze keuze?

Geen last van je core bij deze oefening? Hoe groot schat je de rom?

Filmpje :wanker:!!!

Lekker getraind beest, whooooopp beter kan ik snel weer vol squaten, je mag niet teveel uitlopen!

• #2.474

Jaja, rustig aan! :p

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Hmmm zie dat de lockout (liftout :p) populair is aan het worden... Mino vanwaar deze keuze?

Geen last van je core bij deze oefening? Hoe groot schat je de rom?

Had er gewoon zin in, daarom. :p
Geen last van me core, alleen van me linkerpols, wat normaal is bij hogere Squats. Rom is uberuberuber quarter squat.. :p
Tja, ik kan helaas niet anders met een Squatrack dan tussen 2 pinnen lockouten. :p

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Filmpje :wanker:!!!

Lekker getraind beest, whooooopp beter kan ik snel weer vol squaten, je mag niet teveel uitlopen!

Jaja, rustig aan. :p
Thanks, erm 3x120 is niet me max, het ging vrij gemakkelijk moet ik zeggen. :p

• #2.475
Sorry dames en heren, ik ga nu in bed, morgen zal ik me filmpje posten. Ben focking moe. :p

Vreemd om een oefening te doen zonder enkel doel als alleen zin in hebben.

• #2.479

Love you to. :)

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Vreemd om een oefening te doen zonder enkel doel als alleen zin in hebben.

Erm zoals ik al vermeld heb is het even of mezelf te laten wennen aan wat zwaarder gewicht.. Daar heb je eenmaal Squat Lockouts voor.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

+1
als ik mijn on season schema ga hanteren ga ik wrsl 1 keer per week/ 2 weken lockouts toepassen

Ik vond het wel een lekkere oefening en ben van plan het ook wel naast het Squaten toe te voegen. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven