- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dan niet. Ik zeg ook niet dat het bedoeld is om zieke quads mee te bouwen, maar je gebruikt ze meer dan onderin de ROM. Is toch same als bij squats.
Dat klinbkt redelijk hardcore dudeLol man dat gebeurd me de afgelopen paar dagen al maar je ziet mij niet stoppen hoor.
It al started at the day I decided to do 10x3x150kg DL..
6e set opengescheurd, doorgegaan, bloed druppelde van de bar haha it was a nice day.![]()

@liftoff merk ik toch een voordeel van sterkere quads, kan persoonlijk zijn maar ik denk het niet![]()

)
)
)
nette training weer hoor gozer.
Wat bedoel je eigenlijk met de lockout? Vanaf een bepaalde pin omhoog? Dus vanaf de safety bars of zo?

Sure, ja me gedachte was meer of het unracken was, of het laatste gedeelte van de rom, dus vanaf een dood punt op de bars in een power rack bijv.

Hmmm zie dat de lockout (liftout) populair is aan het worden... Mino vanwaar deze keuze?
Geen last van je core bij deze oefening? Hoe groot schat je de rom?

Filmpje!!!
Lekker getraind beest, whooooopp beter kan ik snel weer vol squaten, je mag niet teveel uitlopen!

sorry dames en heren, ik ga nu in bed, morgen zal ik me filmpje posten. Ben focking moe.![]()
+1Vreemd om een oefening te doen zonder enkel doel als alleen zin in hebben.

Vreemd om een oefening te doen zonder enkel doel als alleen zin in hebben.
+1
als ik mijn on season schema ga hanteren ga ik wrsl 1 keer per week/ 2 weken lockouts toepassen