AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar waarom wil je je lichaam laten wennen aan zwaardere gewichten? Is dit ter voorbereiding op strongman?

Ik zeg: "FILMPJE":D

Prettige kerstdagen alvast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.485

Jawol. :p

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Maar waarom wil je je lichaam laten wennen aan zwaardere gewichten? Is dit ter voorbereiding op strongman?

Voor me nieuwe PR poging als me wraps binnen zijn. :D

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Ik zeg: "FILMPJE":D

Prettige kerstdagen alvast!

Prettige kerstdagen inderdaad, filmpje komt eraan. :)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

is dit op mij bedoeld?
vooral voor carryover naar de yoke

Heeft inderdaad ook z'n voordeel. :)

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Nee, dan had ik wel een quote aangehaald. Goede reden trouwens. ;)

Ehm, ja ik deed het ook voor me yokes!!! :roflol:
Nah j/k, ik wist niet dat het daarvoor voordelig was, weet wel dat het handig is als je voor PR's gaat want dan voelt de gewicht wat makkelijker aan dan dat je het voor het eerst op je nek hebt. :p

ja kan ook multiquoten ipv iedereen na elkaar te quoten :rolleyes:

wanneer komt dat filmpje nu tamzak :D

op zich nog redelijk goed, je gaat diep genoeg, alleen meot je breken in je heupen en niet in je knieën ;)

• #2.491
op zich nog redelijk goed, je gaat diep genoeg, alleen meot je breken in je heupen en niet in je knieën ;)

Ja heb ik ook gemerkt, misschien meer me reet naar achter gooien. Qua onderrug lijkt het me prima. :p
Ik krijg altijd gezeik dat me onderrug niet recht is blablabla, maar dat kan volgens mij niet eens.. :roflol:

kan wel als je bekken kantelt.
je moet EERST je heupen naar achter en beneden bewegen en DAN PAS je knieën buigen, nu doe je alles met je knieën

• #2.493
Mooi diep, maar zoals gerre al aangeeft is dit meer een bb-style squat. Maar waarom neem je zoveel rust tussen je reps? Ik zou wat meer tempo maken.

• #2.495
Mooi diep, maar zoals gerre al aangeeft is dit meer een bb-style squat. Maar waarom neem je zoveel rust tussen je reps? Ik zou wat meer tempo maken.

Even diep ademhalen en iedere rep apart aanpakken. Als ik voor reps ging en ze snel achter elkaar deed kon ik me niet goed focussen en ging ik maar een beetje op en neer zonder op me houding en beademing te letten etc.
Vind het ook veel fijner voor me knieen om rustig aan reps te doen in plaats van tempo en achter elkaar, maar voor conditie pak ik denk ik wel snelle 12-15 reps ofzo. :p

Inderdaad het heupen verhaal..maar wel heavy ass squat of niet...enne nice gym trouwens:eek:

Fijne feestdagen:D

Leuke legpress met een stang in je neck.
Waar blijft je squat?

goeie squats mino

Leuke legpress met een stang in je neck.
Waar blijft je squat?

Dude waar heb jij het nou over? Eerst jef afzeiken met je 'jou 140 KG squats zijn zeker quarter squats', en dan ge-ownt worden door een 160 KG onder par squat. En nu ga je Fawaka afzeiken? Post eerst zelf eens een filmpje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven