- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit op mij bedoeld?Maar waarom wil je je lichaam laten wennen aan zwaardere gewichten? Is dit ter voorbereiding op strongman?
Nee, dan had ik wel een quote aangehaald. Goede reden trouwens.is dit op mij bedoeld?
vooral voor carryover naar de yoke

Maar waarom wil je je lichaam laten wennen aan zwaardere gewichten? Is dit ter voorbereiding op strongman?

is dit op mij bedoeld?
vooral voor carryover naar de yoke

Nee, dan had ik wel een quote aangehaald. Goede reden trouwens.![]()

ja kan ook multiquoten ipv iedereen na elkaar te quoten![]()

op zich nog redelijk goed, je gaat diep genoeg, alleen meot je breken in je heupen en niet in je knieën![]()

kan wel als je bekken kantelt.
je moet EERST je heupen naar achter en beneden bewegen en DAN PAS je knieën buigen, nu doe je alles met je knieën

Mooi diep, maar zoals gerre al aangeeft is dit meer een bb-style squat. Maar waarom neem je zoveel rust tussen je reps? Ik zou wat meer tempo maken.

Leuke legpress met een stang in je neck.
Waar blijft je squat?
Dude waar heb jij het nou over? Eerst jef afzeiken met je 'jou 140 KG squats zijn zeker quarter squats', en dan ge-ownt worden door een 160 KG onder par squat. En nu ga je Fawaka afzeiken? Post eerst zelf eens een filmpje.