Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Owja, even geen rekening mee gehouden.
Is nog niet zo een ramp dan 4 uurtjes wachten op eten in de cut.

Nee denk het in principe ook niet. Soms eet ik:

8-12 of 1-half 6-8-10

5 maaltijden, is wel oké, maar ik mik altijd voor de 6. :D
Ach, zal wel zo moeten voor de komende 7 weken. :sad:

Aangezien je al minder kcal binnenkrijgt, lijkt het me eerder wel aangewezen om zeker om de 2 à 3 uur je eiwitten/vetten binnen te krijgen.

Ik krijg anders pokkeveel honger.

Idd, indien mogelijk is dat altijd het beste.
Koos mijn woorden daarvoor ook zorgvuldig door te zeggen "geen ramp."
In de bulk is het soms gewoon gek worden dat je aan je kcals moet komen en zulke lange pauze's nemen.
Zoals minotaurus zelf al zei gewoon tussendoor iet binnenfoefelen, als je dat kan geen problemen :)

Idd, indien mogelijk is dat altijd het beste.
Koos mijn woorden daarvoor ook zorgvuldig door te zeggen "geen ramp."
In de bulk is het soms gewoon gek worden dat je aan je kcals moet komen en zulke lange pauze's nemen.
Zoals minotaurus zelf al zei gewoon tussendoor iet binnenfoefelen, als je dat kan geen problemen :)

Nee want in principe eet ik op stage altijd 200gr kipfilet. Dus 100gr zou in principe in 1 minuut naar binnen gepropt kunnen worden. :D (ik heb 9 uur stage, en soms daarna 3,5-4 uur werk erna, op werk eet ik wel gewoon blikje tonijn en voordat ik begin me avondmaaltijd, rond half 6-kwart voor 6)

Zo vandaag op de terugweg naar huis van training werd ik bijna overgereden! :mad:

Wat het was ik was op me fiets zoals altijd fietsend vanuit een bocht waar er links van me een paar parkeerplaatsjes waren en dan een bocht naar rechts. Dus ik fiets zie ik opeens een auto uit het niets uit de parkeerplaats voor me vertrekken ik denk oke hij laat me wel voor, dus ik wil er langs fietsen, boy was I wrong!
Die auto bleef maar achteruit rijden, ik kon nog gehaast er langs fietsen waardoor hij me achterwiel raakte dus ik kon nog overeindblijven. Ik heel boos roepen wtf kijk eens uit mong**l. Zie ik die man (van +- 50-60 jaar) roepen kk debiel kan je niet uitkijken! Dus ik lachde hem uit en fietste maar weg, hoe moet ik in ****snaam weten dat er elk moment een auto uit een parkeerplaats voor me rijd en volgens mij moeten sowieso auto's die uit een parkeerplek rijden alles en iedereen eerst langs laten. :roflol:

Damn, best een gare gek die jou bijna had aangereden.
Maar hij kwam uit een uitrit dus hij moet zowiezo stoppen inderdaad. Gelukkig heb je geen verwondingen.

Heb wat trainingen van je bekenen.

Ziet er goed uit!

Maar waarom zit je op 12+ reps?

Heb wat trainingen van je bekenen.

Ziet er goed uit!

Maar waarom zit je op 12+ reps?

Ben begonnen met Fullbody waarbij je de eerste 3 weken op 15 reps zit. :D

Training van vandaag:

Wide Grip Pullups (extra oefening ter opwarming)

4xBW
5xBW
4xBW

Dumbbell Press (Bench Press vervangen hiermee, wou ze eens proberen, voelt lekker alles tevens PR omdat me eerste keer is)

15x14kg PR
15x16kg PR
15x18kg PR

Squat

15x40kg
15x45kg
15x50kg

Bent over Rows

15x30kg
15x40kg PR
15x40kg

Pull Down

15x40kg
15x47kg
15x40kg

Military Press

15x20kg (lege stang)
15x25kg
15x30kg

Push Down (1e keer, vandaar alles PR)

15x21kg PR
15x24,5kg PR

Comment:

Lekkere training, vandaag voelde me schouders goed vanwege de MP. :D
Helaas geen tijd gehad voor BB Curls en Calf Raises, maar dat geeft niet, volgende keer beter. :D

Had laatst me gewicht gewogen, en daar kwam het volgende uit:

87,1kg (yeah! :wl:)

Ben blij om te zien dat er niet zoveel gewicht af is gegaan door me slechte eetpatroon en aangezien enigsinds niet zoveel verschil is in het spiegel denk ik dat dit grotendeels wat vocht is. Natuurlijk is dit zo weg te werken, vandaar dat ik weer serieus bezig ben met cardio. :D (Donderdag en vrijdag op nuchtere maag 1 uurtje)

Ben weer van plan serieus te beginnen met loggen, trainen, eten en cardioeen. Cardio zal ik proberen minimaal 4x per week te doen waarvan 2x na trainingen en 2x in de ochtend, hoe meer ik er doe hoe mooier meegenomen natuurlijk. Trainingen heb ik de laatste tijd gevolgd omdat ik soms geen tijd en soms geen zin had. Ik zal wel gewoon weer beginnen met me trainingen en voeding te posten. (alhoewel dit niet gegarandeerd is :p)

BF zal ik pas weer meten wanneer ik denk dat ik een redelijke % heb en dat er zichtbaar resultaat is. Mocht ik die 12% halen of eventueel een fysiek waarbij er (redelijk)weinig vet aanwezig is en ik tevreden ben zal ik ook maar weer eens wat foto's maken en posten. Tot die tijd hou ik jullie in spanning. ;)

Go for it bro!

Thanks!

Training van vandaag:

Squat (time to squat 12 times a set)

12x45kg
12x55kg
12x65kg (15 secs pauze na 6 reps, last van me nek :p, dit is tevens REP PR maar weet niet hoeveel :D)

Bent-over-Row

12x40kg
12x45kg PR
12x45kg PR

Bench Press

12x45kg
12x50kg
12x55kg 2 REPS PR

Pulldowns

12x40kg
12x47kg
9x57kg PR

Military Press

12x25kg
12x30kg
8x35kg 1 REP PR?

Barbell Curls

12x20kg (lege stang)
12x25kg

Close Grip Bench Press

12x40kg
12x45kg

Calf Raises

12x50kg (2 schijven van 25kg)
12x50kg

Cardio:
1 uur (30 mins crosstrainer-15 mins bike-15 mins crosstrainer) - 670-700 kcal's burned

Comment:
Lekkere training, ging hard en snel. Voelt goed om weer eens wat PR's te halen, heb wel nog het gevoel dat ik de BOR's niet onder de knie heb en vandaar dat de weight nogal p*ssy is. En sinds ik Barbell Curls strict doe voelen ze vele malen beter! :thumbs:

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 50gr havermout + 20gr whey (whey is nu op :() + 500ML melk
Training: geen whey dit keer
After training: 3 hotdogs met ketchup en mosterd (is niet de bedoeling, normaal kip, had alleen nog niet klaargemaakt :p)
Avondmaal: Mix van Pasta en Spaghetti + gehaktsaus + kipfilet
Avondmaal 2: Tonijn
Slaap: 500gr Kwark + 50ml olijfolie + 20gr pinda's ongezouten

redelijke voeding en goede training. volhouden nu dan sta je er na de zomer!

stevig doel! hoop dat je het haalt!

Morgen weer een training. :D
Cannot wait! :hedbang:

Training van dinsdag: (ben ****ing laat, maar drukke week :D)

Squat

12x55kg
12x60kg
12x65kg

Bent Over Row

12x40kg
12x45kg
12x45kg

Bench Press

12x45kg
12x50kg
12x55kg

Pulldown (Johnnie Jackson style)

http://www.youtube.com/watch?v=eoTHosQO80s

12x40kg PR
12x47kg PR
12x57kg PR

Military Press

12x25kg
12x30kg
12x35kg

Barbell Curls

12x20kg
12x30kg

Close Grip Bench Press

12x45kg
12x50kg

Calf Raises

12x50kg (2 schijven van 25kg)
12x50kg

Cardio:
3 kwartier - 30 mins crosstrainer - 15 mins fietsen = 500-600 kcal's total burned

Zometeen de voeding en training van vandaag. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven