- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of courseDanku!![]()
Train-till-you-drop-dead-principe?
Jaja, zekers.![]()

Even een stukje gelezen, en gezien dat je zelf ook lekker bezig bent jongen!
Goed te zien dat je ook squat!![]()

Als je "traps" pijn doen, komt dat omdat je er nog geen hebt.Moet wel, het doet pijn aan me traps en ik krijg weleens last van me onderrug, maar **** it. Squat FTW!![]()

Als je "traps" pijn doen, komt dat omdat je er nog geen hebt.![]()

)Je ziet zelf wel waar het fout zat bij die deads zeker? Je maakt een 2 rep pr op 120, uitstekend natuurlijk, dan had je naar 130 moeten gaan en niet naar 140, die 130 was je zeker gelukt.
Je moet proberen om de fail zoveel mogelijk te vermijden, af en toe kan het niet anders natuurlijk, en al zeker niet na een fail nog eens proberen, dat kost teveel energie.
Maar dat terzijde was dit natuurlijk best een lekkere training en heb je weer een stap vooruit gezet.

Wat bedoel je met uit die bank te pakken..?
Heb je ook geen squat rek tot je beschikking?
Je kan ook nog even een tijdje een handdoek rond de stang doen als je squats doet.
Jammer van je deadlift pogingen...
Volgende keer ruk je hem gewoon van de vloer man!
Wel even een weekje niet deadliften nu...
Even laten rusten, en dan een nieuw persoonlijk record!
)Idd DB heeft gelijk (obvious) als je het setje ervoor 2*120 deadlift is de volgende logische stap 1*130kg of 1*125kg. direct naar 140 van 2*120 is een heel grote stap hoor.
Voor de rest wel goede training, 20 reps op deadlift vind ik echt klotemaar je voelt het wel goed!

killde je lats
barbell opgooien? gewoon als je da stang neerlegt je grip vernieuwen![]()

)