XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker bezig met die squat setjes beest!

Even een stukje gelezen, en gezien dat je zelf ook lekker bezig bent jongen! :thumb:
Goed te zien dat je ook squat! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je "traps" pijn doen, komt dat omdat je er nog geen hebt. ;)

Dat is het niet, heb wel traps, maar ik gebruik me traps omdat ie stang uit die bench te krijgen, dat kost echt veel energie en geloof het of niet, krijg er last van. En ja me traps zijn nog ****ing klein. :D

Jaja, iemand had zin in een training! :D

Training van vandaag:

Deadlift

Warmingupsets
20x60kg
15x80kg
Workoutsets
6x100kg
3x120kg 2 REPS PR
0x140kg FAIL (75-80% maar dat laatste wou net niet :mad:)
0x140kg FAIL (depleted to try again)
0x130kg FAIL (ach voor de gein proberen al was ik zowat bijna alles kwijt)
Killersets
20x60kg (pussyweight, maar het kilde me rug aardig)
20x40kg (pussyweight aswell)

Wide Grip Pullups - 4xBW
Chin Ups - 5xBW
Wide Grip Pullups - 4xBW
Chin Ups - 5xBW

Training done!

Wat bedoel je met uit die bank te pakken..?
Heb je ook geen squat rek tot je beschikking?
Je kan ook nog even een tijdje een handdoek rond de stang doen als je squats doet.

Jammer van je deadlift pogingen...
Volgende keer ruk je hem gewoon van de vloer man! :thumb:
Wel even een weekje niet deadliften nu...
Even laten rusten, en dan een nieuw persoonlijk record!

Je ziet zelf wel waar het fout zat bij die deads zeker? Je maakt een 2 rep pr op 120, uitstekend natuurlijk, dan had je naar 130 moeten gaan en niet naar 140, die 130 was je zeker gelukt.
Je moet proberen om de fail zoveel mogelijk te vermijden, af en toe kan het niet anders natuurlijk, en al zeker niet na een fail nog eens proberen, dat kost teveel energie.
Maar dat terzijde was dit natuurlijk best een lekkere training en heb je weer een stap vooruit gezet.

Je ziet zelf wel waar het fout zat bij die deads zeker? Je maakt een 2 rep pr op 120, uitstekend natuurlijk, dan had je naar 130 moeten gaan en niet naar 140, die 130 was je zeker gelukt.
Je moet proberen om de fail zoveel mogelijk te vermijden, af en toe kan het niet anders natuurlijk, en al zeker niet na een fail nog eens proberen, dat kost teveel energie.
Maar dat terzijde was dit natuurlijk best een lekkere training en heb je weer een stap vooruit gezet.

Die 140 pak ik wel volgende keer, maar inderdaad niet na fail nog een keer proberen, maar ik wou het gewoon hebben, next time. ;)

@Hummer
Ja, we hebben geen Squatrek dus ik leg m'n stang op een Bench en lift em met me traps/onderrug eruit, sta op (Boxsquat soortvan), loop naar achter en wacht tot ik gebalanseerd ben en dan kan het Squaten beginnen. Ik wil de 100kg pakken, maar bij 90kg had ik al moeite om me balans te bewaren. Dus even wachten tot me nieuwe gym en dan kan ik makkelijk 100kg+ Squaten. :D

Wat bedoel je met uit die bank te pakken..?
Heb je ook geen squat rek tot je beschikking?
Je kan ook nog even een tijdje een handdoek rond de stang doen als je squats doet.

Jammer van je deadlift pogingen...
Volgende keer ruk je hem gewoon van de vloer man! :thumb:
Wel even een weekje niet deadliften nu...
Even laten rusten, en dan een nieuw persoonlijk record!

Inderdaad ik heb nu sowieso weekje rust, even bijkomen en dan 3x8/2x8 setters!! (meer PR's dus :D)

Idd DB heeft gelijk (obvious :D) als je het setje ervoor 2*120 deadlift is de volgende logische stap 1*130kg of 1*125kg. direct naar 140 van 2*120 is een heel grote stap hoor.
Voor de rest wel goede training, 20 reps op deadlift vind ik echt klote :p maar je voelt het wel goed!

Idd DB heeft gelijk (obvious :D) als je het setje ervoor 2*120 deadlift is de volgende logische stap 1*130kg of 1*125kg. direct naar 140 van 2*120 is een heel grote stap hoor.
Voor de rest wel goede training, 20 reps op deadlift vind ik echt klote :p maar je voelt het wel goed!

Me to. :D
Na die 3x120kg en fails voelde 60kg als 20kg.. Ging nadat ik me grip kwijtraakte die ding gewoon beetje opgooien en weer opvangen. (gewoon even 5-10 cm opgooien en snel vangen) Beetje kloten, want het voelde aardig licht. En die 40kg al helemaal, maar het KILLDE me lats like hell. :D

killde je lats???
barbell opgooien? gewoon als je da stang neerlegt je grip vernieuwen ;)

killde je lats???
barbell opgooien? gewoon als je da stang neerlegt je grip vernieuwen ;)

Ja bij heavy weight natuurlijk, maar na 120kg voelt 60kg als pussyweight, dus dan gaat dat veel makkelijker. Hehe. :D
En ja ik kreeg echt een flinke pijnscheut door heel me rug maar voelde het aanwezig bij me lats. :D

Nou weekje rust. :D
En dan over een week weer voor die 140kg Deadlift gaan! :hedbang:
I can't wait! :wl:

Iemand had zin in een training. :D

Training van vandaag:

Squat

12x60kg
12x65kg
12x70kg

Bent Over Row

12x40kg
12x50kg
12x50kg

Bench Press

12x40kg
12x50kg
12x60kg 1 REP PR

Pulldown

12x40kg
12x47kg
12x47kg (kreeg last van me schouder)

Military Press (:D)

12x20kg
12x30kg
6x40kg 1 REP PR

Barbell Curls

12x20kg
12x30kg

Close Grip Bench Press

12x50kg
1x60kg PR (kon meer zijn, maar ik liet de bar iets te snel zakken, dus omhoog krijgen koste veel moeite en kracht)

Calf Press

30x180kg 10 REPS PR
20x200kg
20x240kg PR

Eigenlijk niet de bedoeling dat ik 3 sets en zoveel reps doe op de calves, but who cares? Het voelt LEKKERRRRR!! :D

lekkere reps op de calfs daar groeien ze goed van!

Dat zijn al nette cijfers, keep it up!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven