MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Danku heren! Me kuiten gaan wel lekker ja, alleen vind ik het jammer dat me linkerkuit die splijting in het midden heeft en me rechter niet. :(
Maar daarom blijven we knallen! (volgend week tenminste niet, lekker rust :D)

Waarom geen deload ipv volledige rust? IMO heb je meer aan een deload dan aan een week niksen.

Je gaat er echt goed voor :D

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit hier! :D

Een volledige week rust kan wonderen doen hoor! Maar een deload, heb je daar wat meer info over?

Jaja, iemand had zin in een training! :D

Training van vandaag:

Deadlift

Warmingupsets
20x60kg
15x80kg
Workoutsets
6x100kg
3x120kg 2 REPS PR
0x140kg FAIL (75-80% maar dat laatste wou net niet :mad:)
0x140kg FAIL (depleted to try again)
0x130kg FAIL (ach voor de gein proberen al was ik zowat bijna alles kwijt)
Killersets
20x60kg (pussyweight, maar het kilde me rug aardig)
20x40kg (pussyweight aswell)

Wide Grip Pullups - 4xBW
Chin Ups - 5xBW
Wide Grip Pullups - 4xBW
Chin Ups - 5xBW

Training done!

Mooie PR op 120!

Probeer je warm up korter te houden, niet 20 reppers en 15 reppers maken.
Je denkt misschien dat het vrijwel geen energie kost maar dat doet het wel.
Liever 3 warm up setjes van 10 reps dan 1 warm up setje van 20 reps.
Mijn werksets liggen rond de 160 en 180 kg, en ik ga nooit over de 10 reps heen tijdens m'n warm up zelfs niet met 60kg. Simpelweg omdat ik een pomp in m'n onderrug wil vermijden.

En na je die 3 x 120 had je beter 1 x 130 kunnen pakken.
En vervolgens nog een werkset van rond de 100kg.
Van 20 reps op 60kg en 40kg groei je niet, totaal nutteloos. Enige wat je er van krijgt is een pijnlijke pomp in je onderrug.

Succes met je rustweek, enjoy it ;)

Mooie PR op 120!

Probeer je warm up korter te houden, niet 20 reppers en 15 reppers maken.
Je denkt misschien dat het vrijwel geen energie kost maar dat doet het wel.
Liever 3 warm up setjes van 10 reps dan 1 warm up setje van 20 reps.
Mijn werksets liggen rond de 160 en 180 kg, en ik ga nooit over de 10 reps heen tijdens m'n warm up zelfs niet met 60kg. Simpelweg omdat ik een pomp in m'n onderrug wil vermijden.

En na je die 3 x 120 had je beter 1 x 130 kunnen pakken.
En vervolgens nog een werkset van rond de 100kg.
Van 20 reps op 60kg en 40kg groei je niet, totaal nutteloos. Enige wat je er van krijgt is een pijnlijke pomp in je onderrug.

Succes met je rustweek, enjoy it ;)

Ja daar heb je gelijk in. Ik ga voortaan kortere warming-ups nemen en tevens is een stap van 20kg inderdaad te groot voor een 1RM, maar daar zal ik volgende keer rekening mee houden. Misschien dat ik 2x130kg kan pakken? :D

We'll see, en een week rust heb ik gewoon even nodig, en na dat week ga ik gewoon weer knallen! :hedbang:

ik durf te wedden dat je toch minstens 1 keer gaat trainen, gewoon omdat je naar je gevoel moet :D dat heb ik toch altijd :p

Hee ouwe, kom je logje maar weer is checken! Nette pr op de deadlift men

Goede afsluiting, en nu een weekje rusten, kan geen kwaad hoor. :thumb:

Iemand had zin om te trainen. :rolleyes:

Training:

Widegrip Pullups/Chin ups/Dips (als warming-up, niet reps etc. bijgehouden, sowieso niet me sterkste oefeningen :D)

Dumbbell Incline Press (eerste keer dat ik het doe)

12x18kg PR
9x20kg PR
5x20kg (komt iemand opeens me helpen terwijl ik dat niet wou dus ik gooide de dumbbells maar weg, opzouten daarmee)

Front Squats (had er echt zin in!)

15x40kg
10x50kg 2 REPS PR
7x60kg 3 REPS PR
2x70kg PR

Clean & Press (eerste keer dat ik het doe)

10x40kg PR
10x40kg PR
5x50kg PR

Calf Press (no rest)

35x180kg 5 REPS PR
20x200kg
20x240kg

Comment:
Doodddddddddd... Kuiten waren zwaar aan het branden, heerlijk! Bovendien voelde me Quads stijfjes en volgepompt en me schouders ook door de presses. :D Kortom: Lekkere training vol met oefeningen die ik normaal gezegd niet zo snel zou doen met een Fullbody, op de pulls en Calf Presses na.

Wow! Je kan de Clean & Press, ik zou zelf graag de Power Clean beheersen maarja...
Ik las net dat je ook examens hebt binnekort, kheb hetzelfde probleem :( Maar toch blijf ik 3x per week trainen, dat moet gewoon :D

Mooie calf presses trouwens!

Dumbbell Incline Press (eerste keer dat ik het doe)

12x18kg PR
9x20kg PR
5x20kg (komt iemand opeens me helpen terwijl ik dat niet wou dus ik gooide de dumbbells maar weg, opzouten daarmee)

Is idd wat ****ed. Had ik ook voor bij db fly's. Ik zat toen aan 't opwarmen met 14kg, toen een ecto het nodig vond om te "spotten". Kben er toen ook meteen mee opgehouden en direct overgeschakeld naar 18kg om te tonen dat zijn actie helemaal op niets sloeg.

Clean & Press (eerste keer dat ik het doe)

10x40kg PR
10x40kg PR
5x50kg PR

Nice. Nice.

Iemand had zin om te trainen. :rolleyes:

beetje tegenstrijdig dit...
akkoord dat je dan zou stoppen, maar begin dan daarna opnieuw om toch dat setje volwaardig te maken, kaffer eerst die mofo uit natuurlijk, moet gewoon van je afblijven tijdens het trainen(gaylord).

Zo zeg, Flinke PRs worden hier uitgedeeld, sterkte training en nette vorderingen! Hoest met de cut?

beetje tegenstrijdig dit...
akkoord dat je dan zou stoppen, maar begin dan daarna opnieuw om toch dat setje volwaardig te maken, kaffer eerst die mofo uit natuurlijk, moet gewoon van je afblijven tijdens het trainen(gaylord).

Wou niet teveel energie erin steken wetend dat ik nog Fronts en Cleans voor me had. Dus ja, ik weet het, I had to restart, maar keertje even niet. :D

Werd beetje geirriteerd, ik snap dat ie me wou helpen maar ik gebruik Dumbbells juist om als het niet lukt ze te kunnen weggooien.

Komend woensdag heb ik dan me examen voor me opleiding, Bank- en Verzekeringswezen. Moet voor me examen 18 hoofdstukken uit me hoofd weten. (ieder hoofdstuk heeft tussen de 15-28 paragrafen) Dan de dag daarop, donderdag ga ik naar me nieuwe club even testdagje doen.
Wat betekent mijn nieuwe gym? Juist ja, een SQUATREK.
Wat betekent een Squatrek? FACKING VEEL SETS SQUATEN.
Wat heeft dat als gevolg? Een rolstoel voor Mino. :D

Bodyweight laatst gewogen op nuchtere maag kwam uit op 88,3kg. :p
Ik ben dus zwaarder geworden, me BF is redelijk hetzelfde. (ietsjes lager)
Maar ik zie waar ik gegroeid ben, me tet*en en lats zijn wat gegroeid. :D
Ik moet wel binnenkort echt weer volle gas cardio om aan een vet% van 18% te raken zodat ik eindelijk op de eigenlijke max zit. Uiteindelijk wil ik eindigen met 12% en ongeveer 80kg. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven