AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Komend woensdag heb ik dan me examen voor me opleiding, Bank- en Verzekeringswezen. Moet voor me examen 18 hoofdstukken uit me hoofd weten. (ieder hoofdstuk heeft tussen de 15-28 paragrafen) Dan de dag daarop, donderdag ga ik naar me nieuwe club even testdagje doen.
Wat betekent mijn nieuwe gym? Juist ja, een SQUATREK.
Wat betekent een Squatrek? FACKING VEEL SETS SQUATEN.
Wat heeft dat als gevolg? Een rolstoel voor Mino. :D
Niet zeuren, voor hardware moest ik 19 hoofdstukken = 750 pagina's theorie leren, en die kerel vraagt detailvragen

Leuke opleding volg je. Gaat goed een nieuwe gym met echt apparatuur gaat je veel goeds brengen.

s6 man!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! :D
Ik zeur niet, vind het alleen zo k*t ingepland tijdens me stage. :)

kan het goed geloven.

ben zelf gedurende 3 weken elke dag ongeveer 5 uur aan het leren geweest voor mijn eerste wiskunde examen...overmorgen het tweede deel...examens zijn vreselijk, maar het moet nu eenmaal!

even doorbijten en het komt vanzelf in orde.

kan het goed geloven.

ben zelf gedurende 3 weken elke dag ongeveer 5 uur aan het leren geweest voor mijn eerste wiskunde examen...overmorgen het tweede deel...examens zijn vreselijk, maar het moet nu eenmaal!

even doorbijten en het komt vanzelf in orde.

Het k*tte is dat ik niet zo veel heb geleerd en dus het denk ik ook niet ga redden, dus dan maar wachten tot november op herkansing. :D (zoals ik al had gedacht eerlijk)

Oh yessss! Vandaag getraind bij me nieuwe gym, heerlijk was het! En overigens is de baas van de gym aardig genoeg om mij de komende 2 maanden gratis bij hun te laten trainen zodat ik optimaal kan trainen en dan neem ik een 1-jarige contract per augustus. That's service! :D
En ik kan hoogst waarschijnlijk bij hun Animal t-shirts en een muts bestellen wat ik beest vind aangezien Animal hoge kwaliteitsproducten heeft en hardcore uitstraalt! :hedbang:
Ik zal alvast zeggen dat de training uiterst beviel, ik heb gehaald wat ik wou, helaas niet meer dan wat ik hoopte maar volgende keer gaan we ervoor. En ja ik ben kruipend en kreunend het gym uitgelopen en naar huis gefietst. Tot nog toe zit ik te kreunen, haha, heerlijk. :D

Training:

SQUATS - IN EEN SQUATREK JA :D

Warming up: (niet teveel reps)
15x40kg
15x60kg

Workout sets: (niet echt veel reps en sets maar kort en krachtig :D)
6x80kg 3 REPS PR
3x90kg 2 REPS PR
1x100kg PR
0x110kg (helaas een fail, maar ik liep iets te van stapel, volgende keer pak ik het wel denk ik, anders 105 wel :))

Killingsets
15x60kg
20x40kg

Totally KAPEUT!

Front Squats nog geprobeerd maar kwam niet verder dan 2 reps met 40kg, was echt totally killed qua hams en quads. :D

Standing Calf Raises (op machine)

20x70kg PR
15x88kg PR
12x106kg PR
20x56kg

Mooi dat je een goed nest hebt gevonden, en gelijk al begint te pr'en! :thumb:

Mooi dat je een goed nest hebt gevonden, en gelijk al begint te pr'en! :thumb:

Ja danke schon, ik voel me er goed bij, ik ben eeeeeeeecht blij met een Squatrek, ben ik eindelijk af van die Olympic Bench waar ik in korte tijd me onderrug zwaar mee heb gemarteld. Ik had maar 1 plotseling beweging nodig of het koste me me onderrug. Dus nou heb ik dat niet meer/minder. :D

:D
Ja danke schon, ik voel me er goed bij, ik ben eeeeeeeecht blij met een Squatrek, ben ik eindelijk af van die Olympic Bench waar ik in korte tijd me onderrug zwaar mee heb gemarteld. Ik had maar 1 plotseling beweging nodig of het koste me me onderrug. Dus nou heb ik dat niet meer/minder. :D
ik weet wat je bedoelt! ;)
Succes jongen! :D

Whoa, lekker squats! Goed dat je gratis mag proberen bij die gym :D

Keep it comming! ;)

Training van vandaag:

Squat

8x70kg
8x75kg
8x80kg 2 REPS PR

Bent over Row

8x50kg
8x60kg PR
8x70kg PR

Bench Press

8x55kg
8x60kg
8x65kg 3 REPS PR

Military Press

8x40kg 2 REPS PR
8x40kg
4x45kg PR

Pulldown (Johnnie Jackson style)

8x40kg
8x47kg
8x54kg

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
4x55kg

Helaas omdat het vroeg gesloten was geen tijd gehad voor Calf Raises, maar die pak ik volgende keer wel aan. :thumbs:

Goed getraind buffel! :thumb:

pr's vliegen hier als pannen door het dak zeg, de helft van je training is maar even een pr...heel erg netjes.

Dankje mannen! Het was een redelijke training, had er wel meer uit kunnen halen moet ik toegeven, volgende keer ga ik 90kg Squats toevoegen. :D
Even kijken of ik daarmee de 5 kan halen. :D

Goed getraind. Ik vind je erg sterk voor een 17 jarige!

mazzel

Dankje mannen! Het was een redelijke training, had er wel meer uit kunnen halen moet ik toegeven, volgende keer ga ik 90kg Squats toevoegen. :D
Even kijken of ik daarmee de 5 kan halen. :D

Netjes beest :). Hoe kan je ingodsnaam 10x32kg bb curls doen :eek:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven