g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
zo impressive is dat nu toch ook weer nietNetjes beest. Hoe kan je ingodsnaam 10x32kg bb curls doen
!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo impressive is dat nu toch ook weer nietNetjes beest. Hoe kan je ingodsnaam 10x32kg bb curls doen
!

zeg jij dat in elk logje van een 17-jarige??
OT: goede training mino, die squats beginnen goed te komen!

De jongen is gewoon sterk bezig. Of de anderen even sterk bezig zijn doet er eigenlijk niet toe.
Mooie squats man. Als je de 110kg een paar keer haalt ben je mij voorbij![]()

8*32kg is mooi als de vorm goed is, daar niet van. doelde gewoon erop dat sniper niet iedere keer als hij gewichten ziet dat hij niet kan tillen(wat redelijk vaak zal zijn, no offence trouwens tegenover sniper) die persoon de hemel in moet prijzen, je bent goed bezig, ik ben de eerste om dat toe te geven dat weet jeIs ook niet de bedoeling, maar 1) het is 8 reps en 2) het is ****ing weak. Maar het ging bij mij erom dat de vorm niet te lijden had, en dat was niet het geval dus set geslaagd.
@X: Ik ben niet sterk ik schat mezelf op gemiddeld. G3rr3 is pas een beest! Haha.![]()

8*32kg is mooi als de vorm goed is, daar niet van. doelde gewoon erop dat sniper niet iedere keer als hij gewichten ziet dat hij niet kan tillen(wat redelijk vaak zal zijn, no offence trouwens tegenover sniper) die persoon de hemel in moet prijzen, je bent goed bezig, ik ben de eerste om dat toe te geven dat weet je
nou ook niet overdrijven e![]()

Netjes beest. Hoe kan je ingodsnaam 10x32kg bb curls doen
!
)
)
Mooie gewichten en toch nog een paar mooie PR~s.
Mensen die het squatrek bezet houden voor biceps curl verdienen de doodstraf.![]()

Zie ik dat goed 8*70kg BOR? ik moet gaan opletten voor jou bro!

)Goedzo! En even effectief als binnen cardio, als het niet effectiever is!
)
Damn, ik was juist in je stats aan 't kijken om te besluiten dat ik 1.3kg meer dan jou weeg.
En dan kom je nu af met 91 à 92 kg
Barbell curls in het squatrek slaat idd nergens op als er elders plaats is.
Als ik een slechte dag in mijn kop heb, zou ik zelfs vragen of die persoon dat niet elders kan doen.

)
Lekker, goeie fat burningVanochtend op nuchtere maag 45-50mins gefietst buiten, heerlijk!
Ik ga zelf vanavond gaan zwemmen, ook goede cardio