XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zeg jij dat in elk logje van een 17-jarige :roflol:??

OT: goede training mino, die squats beginnen goed te komen!

De jongen is gewoon sterk bezig. Of de anderen even sterk bezig zijn doet er eigenlijk niet toe.

Mooie squats man. Als je de 110kg een paar keer haalt ben je mij voorbij :D

• Topic Starter Topic Starter
zo impressive is dat nu toch ook weer niet :rolleyes:

Is ook niet de bedoeling, maar 1) het is 8 reps en 2) het is ****ing weak. Maar het ging bij mij erom dat de vorm niet te lijden had, en dat was niet het geval dus set geslaagd. :D

@X: Ik ben niet sterk ik schat mezelf op gemiddeld. G3rr3 is pas een beest! Haha. :D

De jongen is gewoon sterk bezig. Of de anderen even sterk bezig zijn doet er eigenlijk niet toe.

Mooie squats man. Als je de 110kg een paar keer haalt ben je mij voorbij :D

Nog een lange weg Peter, haha, ik haal die 110 wel binnenkort, daar zit ik op te wachten. En ik moet maar eens die 70kg bench verhogen naar 75kg. :p

Is ook niet de bedoeling, maar 1) het is 8 reps en 2) het is ****ing weak. Maar het ging bij mij erom dat de vorm niet te lijden had, en dat was niet het geval dus set geslaagd. :D

@X: Ik ben niet sterk ik schat mezelf op gemiddeld. G3rr3 is pas een beest! Haha. :D
8*32kg is mooi als de vorm goed is, daar niet van. doelde gewoon erop dat sniper niet iedere keer als hij gewichten ziet dat hij niet kan tillen(wat redelijk vaak zal zijn, no offence trouwens tegenover sniper) die persoon de hemel in moet prijzen, je bent goed bezig, ik ben de eerste om dat toe te geven dat weet je ;)

nou ook niet overdrijven e :D

8*32kg is mooi als de vorm goed is, daar niet van. doelde gewoon erop dat sniper niet iedere keer als hij gewichten ziet dat hij niet kan tillen(wat redelijk vaak zal zijn, no offence trouwens tegenover sniper) die persoon de hemel in moet prijzen, je bent goed bezig, ik ben de eerste om dat toe te geven dat weet je ;)

nou ook niet overdrijven e :D

Ik ben wel op dreef alhoewel me gewichten geen ware uitzondering zijn. Maar dat geeft niet, dat komt bij tijds. :D

Training van vandaag: (was een tegenvaller :()

Bent Over Row (geen squat was bezet door een klooio die het nodig vond te barbell curlen, deadliften en stiffed te doen terwijl er 10 andere halters zijn en bovendien is er geen squatrek nodig ervoor, maar maakt niet uit)

8x50kg
8x60kg
8x70kg (betere techniek dit keer)

Bench Press

8x55kg
8x60kg
6x65kg (iets moeizamer dan vorige keer)
3x70kg 2 REPS PR (paar reps nog spotted, niet boeiend :p)
2x75kg PR

Military Press

8x40kg
4x45kg (verloor me evenwicht bij de 4e, probeerde nog snel te cleanen en verder te gaan maar was kracht eventjes kwijt)
6x45kg 2 REPS PR

Pulldown

8x40kg
8x47kg
8x54kg

Squat (ging k*t, voelde de steek zwaar in me knieën, indirect gestopt)

3x70kg

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
3x60kg 2 REPS PR

Calf Raises

8x115kg PR
8x124kg PR

Comment:
Dus een k*ttraining puur alleen omdat Squats niet gingen, ik hou van Squats en wil ze nooit missen, maar als het pijn gaat doen en het gaat steken dan weet ik ook dat ik het voor gezien moet houden, geen hardcore zijn blabla, gewoon kappen.

Ik voel tevens dat er gewoon 1x80kg in zit bij de Bench, nou het zien te halen en dan kunnen we lachend verder naar de 100kg! :D

Zie ik dat goed 8*70kg BOR? ik moet gaan opletten voor jou bro :D!

Mooie gewichten en toch nog een paar mooie PR~s.
Mensen die het squatrek bezet houden voor biceps curl verdienen de doodstraf.;)

Zie ik dat goed 8*70kg BOR? ik moet gaan opletten voor jou bro :D!

Ja is de enige oefening waar ik nog een klein beetje in de buurt kom bij jou bro. :D
Haha, nou maar hopen dat je geen schijven meer hebt om hoger te gaan zodat ik je eindelijk kan inhalen. :evil2::D

Slecht nieuws vanochtend, weegschaal gaf aan 91-92kg. :eek:
Het is dan wel niet te merken dat ik dikker ben geworden ofzo (phew), dus ik denk dat het wel grotendeels vocht zal zijn. Maar wat dit betekent is dat ik niet mezelf de schuld moet geven maar gewoon moet straffen! :whip:
Dit zal het resultaat van veel junken tijdens me stageperiode zijn en dit zal ik dus moet verbannen en gewoon weer clean beginnen, stageperiode is afgelopen en het is vakantie, dus junken word makkelijker maar het vermijden ook. Kortom: goed eten, veel cardio.

Vanochtend op nuchtere maag:
45 mins gefietst buiten, heerlijk! (ga dit vaker doen aangezien het zo'n heerlijk gevoel is, het lijkt niet eens op cardio :D)

Goedzo! En even effectief als binnen cardio, als het niet effectiever is!

Goedzo! En even effectief als binnen cardio, als het niet effectiever is!

Het is meestal effectiever in verband met tegenwind, heuvels etc. Alhoewel je tegenwoordig met moeilijkheidsniveaus en grades kan spelen is nog steeds buiten fietsen dah bom. Gewoon omdat het wat frisser, natuurlijker en lekkerder aanvoelt, die wind zo in je gezicht en soms toch wat prachtige zichten. (chickies onderweg, ik fiets langs het strand :D)

Damn, ik was juist in je stats aan 't kijken om te besluiten dat ik 1.3kg meer dan jou weeg.

En dan kom je nu af met 91 à 92 kg :mad:

Barbell curls in het squatrek slaat idd nergens op als er elders plaats is.
Als ik een slechte dag in mijn kop heb, zou ik zelfs vragen of die persoon dat niet elders kan doen.

Damn, ik was juist in je stats aan 't kijken om te besluiten dat ik 1.3kg meer dan jou weeg.

En dan kom je nu af met 91 à 92 kg :mad:

Barbell curls in het squatrek slaat idd nergens op als er elders plaats is.
Als ik een slechte dag in mijn kop heb, zou ik zelfs vragen of die persoon dat niet elders kan doen.

Haha, achja ik laat het gewoon varen en doe een andere oefening. :D

Training van vandaag:

Squat - hard gezweet en dood van de pijn :D

8x70kg
8x75kg
8x80kg
4x90kg 1 REP PR

Bent over Row

8x60kg
8x70kg
4x80kg PR

Bench Press

8x55kg
8x60kg
8x65kg

Lateral Pulldown (Johnnie Jackson style)

8x47kg
8x57kg
6x67kg PR

Military Press

8x40kg
8x40kg
4x45kg (was moeizaam, maar volgende keer pak ik wel een rep PR :wl:)

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
5x60kg 1 REP PR

Standing Calf Raises

15x97kg
15x106kg 3 REPS PR

Cardio: Had het geprobeerd maar me benen begaven het bijna, dus volgende keer maybe. :D

Vanochtend op nuchtere maag 45-50mins gefietst buiten, heerlijk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven