XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, totaal kapot van de training:

Squat

8x70kg
8x80kg
5x90kg 1 REP PR

Bent Over Rows

8x50kg
8x60kg
8x70kg

Bench Press

8x50kg
8x60kg
8x65kg
2x70kg (en 1 spot)
0x80kg FAIL (helaas, was er bijna :p)

Pulldown ala Johnnie Jackson

8x47kg
8x57kg
8x67kg 2 REPS PR

Military Press

8x40kg
8x40kg
8x45kg 2 REPS PR
3x50kg PR

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
8x60kg 3 REPS PR

Standing Calf Raises

15x97kg
15x106kg

Laatst bewerkt:
Cardio van vanochtend:

48mins fietsen, slow pace.. :D (op nuchtere maag uiteraard)

3*50MP is mooi
squats beginnen ook al goed te knallen
jij komt er bro zeker weten!

3*50MP is mooi
squats beginnen ook al goed te knallen
jij komt er bro zeker weten!

Ja danke schön. :D
Haha, we weten wel dat jij degene bent die er eerder komt, want jij bent de ware beest hier! :thumbs:
Je hebt nog logkarma te goed, maar die moet ik eerst verdelen. :o

we'll all get there eventually ;)

we'll all get there eventually ;)

Jazeker. :D
Zat vandaag nog te twijfelen om te trainen, toch besloten maar niet te doen. Ik heb blijkbaar nog last van me vorige training met me schouders, en gisteren ze nog flink geburned in de zon, dus extra veel pijn, jammie. :p
Maar nou ben ik niet zo'n iemand die er snelt blijft bij zitten, maar ik voel gewoon dat het niet goed gaat, dus dat word zondag pas knallen in afwachting van wat me schouders aangeven. Kortom, ik ga liever even een blessure voorkomen dan 'hardcore' dom bezig zijn. :p
Vandaag niet gecardio'd vanwege (eerlijk toegeven) luiheid. Ik ga morgen wel gewoon proberen te cardio'en, en blijf deze keer niet als een p*ssy in me bed liggen. :thumbs:

Verstandig dat je ff tot zondag niet traint!! Uiteindelijk wordt je er gelukkig van! Thrust me! ;)

Sterke training dinsdag mino! En een paar PR`s netjes beest.

Dankjullie beesten! Ja, ik denk dat het beter is ja. Hopelijk is het zondag enigsinds beter, ik ga wel gewoon verder buiten zonnen, met dit keer meer zonnebrand, even een mooie tan behalen. :D
Ja, PR's gehaald, zonder PR's vind ik een training oncompleet. Ook al scheelt het 1 rep. :D

Dankjullie beesten! Ja, ik denk dat het beter is ja. Hopelijk is het zondag enigsinds beter, ik ga wel gewoon verder buiten zonnen, met dit keer meer zonnebrand, even een mooie tan behalen. :D
Ja, PR's gehaald, zonder PR's vind ik een training oncompleet. Ook al scheelt het 1 rep. :D

goeie mentaliteit hoor:D maar toch moet je je niet altijd slecht voelen als je geen pr hebt gebroken, uiteindelijk, als je jaren bezig bent, zal dat echt niet meerl lukken elke training.

natuurlijk moet je nu nog zo denken, zo ben je erg goed bezig:D

goeie mentaliteit hoor:D maar toch moet je je niet altijd slecht voelen als je geen pr hebt gebroken, uiteindelijk, als je jaren bezig bent, zal dat echt niet meerl lukken elke training.

natuurlijk moet je nu nog zo denken, zo ben je erg goed bezig:D

Nee ik voel me er niet k*t bij zonder PR's, maar vind een training oncompleet zonder. Ja natuurlijk houdt het op een gegeven moment op, maar tot die tijd; KNALLEN! :hedbang:

mooi om te zien dat je het zo naturel houdt, zo doe ik het ook. en zo hoort het, imo:cool:

Naturel? :D
Als je met naturel bedoelt no crea enz, dan hou ik het tijdelijk nog zo, maar binnenkort wil ik eens Crack proberen nu het nog verkrijgbaar is, ik kan het pas innemen van 18 jaar, maar dat ben ik over 22 dagen. :D

Cardio van vanochtend op nuchtere maag:
45 mins. buiten gefietst, heerlijk zoals altijd. :thumbs:

Gaat goed hier, hmm...gaat crack verdwijnen misschien?

Cardio...damn wat haat ik dat :p

Gaat goed hier, hmm...gaat crack verdwijnen misschien?

Cardio...damn wat haat ik dat :p

wie niet?

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Naturel? :D
Als je met naturel bedoelt no crea enz, dan hou ik het tijdelijk nog zo, maar binnenkort wil ik eens Crack proberen nu het nog verkrijgbaar is, ik kan het pas innemen van 18 jaar, maar dat ben ik over 22 dagen. :D

Cardio van vanochtend op nuchtere maag:
45 mins. buiten gefietst, heerlijk zoals altijd. :thumbs:

uit recentere onderzoeken blijkt dat cardio op nuchtere maag lang niet zo goed is als men eerst beweerde, waar ik mee akkoord ga...oppassen dus!

ow, nou, iedereen gaat blijkbaar aan de crack op dit forum:eek:

zelf geloof ik gewoon niet dat al die supps geen negatief effect op je lichaam hebben, het kan gewoon niet gezond zien als je het effect bekijkt.

wie niet?

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

uit recentere onderzoeken blijkt dat cardio op nuchtere maag lang niet zo goed is als men eerst beweerde, waar ik mee akkoord ga...oppassen dus!

ow, nou, iedereen gaat blijkbaar aan de crack op dit forum:eek:

zelf geloof ik gewoon niet dat al die supps geen negatief effect op je lichaam hebben, het kan gewoon niet gezond zien als je het effect bekijkt.

Is het ook niet, maar ik gebruik het gewoon periodiek. Dus eens per maand misschien, elke training het gebruiken gaat mij te ver, is zonde en je gaat geheid verkeerd door elke training als een beest tekeer te gaan. Blessures ftw is dan de instelling. Dus nee, Crack gebruik ik alleen wanneer ik denk oke nou ga ik een beestelijk PR zetten!

Cardio hoeft van mij niet op nuchtere maag, maar ik wil het gewoon in de ochtend gedaan hebben, na ontbijt voelt het zo k*t aan.. Vind het gewoonweg HEERLIJK om s'ochtends te fietsen, call me crazy, maar ik vind het gewoon heerlijk. Ik ga zo over een halfuurtje weer gewoon fietsen, het is niet echt een verantwoorde tijd aangezien ik net heb gegeten, maar het is dan ook niet de bedoeling om als fatburn te zijn, maar gewoon genieten van het weer en tijdens het fietsen een tan te krijgen. Ik ga gewoon lekker in me boxers fietsen, aangezien ik op het weiland fiets is daar bijna niemand, behalve zo nu en dan een auto. Dus kan ik lekker bruin worden, naast het feit dat ik me van niemand iets aantrek. :D

Gaat lekker hier!

Bankdrukken kom je in de buurt van mij! Ik ben ook eind deze maand 18 trouwens!

Op naar de 100 bank dan he als we 18 zijn!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven