Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier!

Bankdrukken kom je in de buurt van mij! Ik ben ook eind deze maand 18 trouwens!

Op naar de 100 bank dan he als we 18 zijn!

JWTZ! :D
Haha, onze bench zijn inderdaad bijna gelijk. :p (bijna alle stats eigenlijk) - nevermind, je p0wnt me met alle compounds :D

Cardio van zojuist:
50 mins buiten gefietst. Heerlijk! :D

Merk wel dat mijn benen toch wat gedetaileerder worden door al dat gefietst. Zie langzamerhand streepjes op plekken waarvan eerst alleen een blob van vet aanwezig was. Me buik merk ik geen krimping, maar dat komt door me slechte voeding de afgelopen tijd. Me pa die geen kwark voor me koopt, kipfilet vergeten te koken en de ontbijt missen. Maar no more of that! Ik zal proberen gewoon aan me stricte voeding te houden zodat ik eind augustus klaar ben met een bodyfat% van ik hoop 16%. Als het er niet is dan maar tot september cutten, en dan weer bulken voor volgend jaar! :wl:

Dus kort: ETEN ALS EEN b*ch!

Morgen training, ik kan niet wachten, over en sluit! :cool:

Pic van me Quads & Calves komen eraan, maar die b*ch van een tinypic herlaad langzaam.

Zo, totaal kapot van de training:

Squat

8x70kg
8x80kg
5x90kg 1 REP PR

Bent Over Rows

8x50kg
8x60kg
8x70kg

Bench Press

8x50kg
8x60kg
8x65kg
2x70kg (en 1 spot)
0x80kg FAIL (helaas, was er bijna :p)

Pulldown ala Johnnie Jackson

8x47kg
8x57kg
8x67kg 2 REPS PR

Military Press

8x40kg
8x40kg
8x45kg 2 REPS PR
3x50kg PR

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
8x60kg 3 REPS PR

Standing Calf Raises

15x97kg
15x106kg

jij zit in een full-body schema als ik het goed lees ? niet alles gelezen , ziet er goed uit , mooie training

jij zit in een full-body schema als ik het goed lees ? niet alles gelezen , ziet er goed uit , mooie training

Correctemundo.
Laatste week, volgend week en dan even checken wat ik ga doen. Enige suggesties voor wat voor schema ik moet volgen mensen?
Zat zelf te denken aan iets simpels zoals Bill Starr. :p
Maar wat G3rr3 en Seagal hebben gedaan/doen lijkt me ook interessant, HST.

HST is zeker interessant maar onderschat het niet, het is zwaarder dan je denkt ;)
zeker als je bent zoals ik, op elke compound maximaal willen gaan, dit gaat natuurlijk niet in zo een schema maarja probeer me dat maar is wijs te maken :D

HST is zeker interessant maar onderschat het niet, het is zwaarder dan je denkt ;)
zeker als je bent zoals ik, op elke compound maximaal willen gaan, dit gaat natuurlijk niet in zo een schema maarja probeer me dat maar is wijs te maken :D

Ja ik weet het, misschien kan ik er beter mee wachten tot de bulk, aangezien ik tijdens de 'cut' extra blessuregevoelig ben. :p

Ja ik weet het, misschien kan ik er beter mee wachten tot de bulk, aangezien ik tijdens de 'cut' extra blessuregevoelig ben. :p
HST is voor mij eigenlijk een overstapje tussen BB en PL, na HST ga ik een weekje maxen en dan begin ik aan Wendler's 5-3-1 ;)

HST is voor mij eigenlijk een overstapje tussen BB en PL, na HST ga ik een weekje maxen en dan begin ik aan Wendler's 5-3-1 ;)

Zit je te denken om over te stappen tot de darkside? :D
Ik weet het niet, eigenlijk weet ik niet waar ik voor moet gaan als ik eenmaal me doel heb bereikt, waarschijnlijk veel kracht ofzo. :p (duurt wel een eeuwigheid om 95-100kg bij 10% te behalen denk ik. :p
Ik zit voorlopig nog goed, en ja jij kan zo PL'en met je beesten kracht, ik ben nog een lammetje.. :o

Tijd voor update qua benen dames en heren! First up, quads. :D

f9mwxh.jpg

281tvr4.jpg

En dan das kuiten! (veel pics, ziet de lijnen in me kuiten niet zo goed en ook niet in me quads, maar maakt niet uit)

1178aki.jpg

2i9ldll.jpg

9sgwfa.jpg

2hf3ond.jpg

That's it.
Ja ik heb me geschoren,
ja ik heb een tan nodig op me benen,
ja ik ben een klein manneke. :D
Nee ik ben geen NBA'er.

zit zeler al goede progressie in hoor! Goede kuiten heb je!
moet me kuiten ook eens scheren :D maar toen ik me bovenbenen schoor, kreeg ik van die irritante uitslag :fuu:

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Zit je te denken om over te stappen tot de darkside? :D
Ik weet het niet, eigenlijk weet ik niet waar ik voor moet gaan als ik eenmaal me doel heb bereikt, waarschijnlijk veel kracht ofzo. :p (duurt wel een eeuwigheid om 95-100kg bij 10% te behalen denk ik. :p
Ik zit voorlopig nog goed, en ja jij kan zo PL'en met je beesten kracht, ik ben nog een lammetje.. :o
Ik ga inderdaad overstappen naar 'the darkside'. ik ga wel nog steeds op BF letten want zo een pens van 3 meter wil ik ook niet :D

zit zeler al goede progressie in hoor! Goede kuiten heb je!
moet me kuiten ook eens scheren :D maar toen ik me bovenbenen schoor, kreeg ik van die irritante uitslag :fuu:

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ik ga inderdaad overstappen naar 'the darkside'. ik ga wel nog steeds op BF letten want zo een pens van 3 meter wil ik ook niet :D

Heb ook uitslag, maar is moeilijk te zien. Op me rug barst het van de acne, waarom weet ik niet. Maar het boeit me niet zo erg, als ik een tan heb valt het minder op lijkt mij en over een jaar of 4 is me rug te groot om ze op te merken. :D

Haha, ja opletten op je pens, maar dat is achteraf moeilijker dan je denkt met PL'en. Je kracht haal je uit je massa maar je hebt ook je pens en vetten om extra gewicht bij te tillen. (denk ik dan als ik de meeste PL'ers zie :p)

mooie quads bro !

Heb ook uitslag, maar is moeilijk te zien. Op me rug barst het van de acne, waarom weet ik niet. Maar het boeit me niet zo erg, als ik een tan heb valt het minder op lijkt mij en over een jaar of 4 is me rug te groot om ze op te merken. :D

Haha, ja opletten op je pens, maar dat is achteraf moeilijker dan je denkt met PL'en. Je kracht haal je uit je massa maar je hebt ook je pens en vetten om extra gewicht bij te tillen. (denk ik dan als ik de meeste PL'ers zie :p)
Niet per see hoor, kijk naar Pudzianovski... die kerel ziet eruit als een bodybuilder en is een van de sterkste mannen op de wereld

Niet per see hoor, kijk naar Pudzianovski... die kerel ziet eruit als een bodybuilder en is een van de sterkste mannen op de wereld

Ja dat is dus het mooiste aan z'n fysiek.
En het is Pudzianowski, noob. :cool:

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Dankje, is meteen me beste/2e beste spiergroep denk ik. :D

Laat me raden,, de lats de andere beste :D ?

Haha ok,, wel mooi formaat al. mijnes zijn 42.5 geloof ik.

Pff lastig :P, ik ben ook vettig hoor, mja ik train meer voor powerlifting. Maar heb ook wel zwembandjes bij me haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven