Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede benen kerel, je doet zeker veel lex extensions & leg curls?

• Topic Starter Topic Starter
Goede benen kerel, je doet zeker veel lex extensions & leg curls?

Thanks! :)
Deed veel Leg Extensions en HAAT CURLS. Ik deed altijd liever Standing Ham Curls, voelde het meer in me hams. En ik Squat for a living nu. ;)
Me kuiten heb ik te danken aan Calf Raises/Presses en ook een hintje Squat. Dus ja.. :D

92kg??

Ja. :roflol:
Ik ben (eerlijk toegeven) echt slecht bezig aan me cut. Ik val niet af in gewicht, ook niet qua buik, ik krijg wel gedetaileerdere benen en word zwaarder qua gewicht. I dunno. :p
Slechte voeding maar veel fietsen is blijkbaar bestwel ftw. Dat is dus duidelijk een keeper voor tijdens de bulk. :)

Ja. :roflol:
Ik ben (eerlijk toegeven) echt slecht bezig aan me cut. Ik val niet af in gewicht, ook niet qua buik, ik krijg wel gedetaileerdere benen en word zwaarder qua gewicht. I dunno. :p
Slechte voeding maar veel fietsen is blijkbaar bestwel ftw. Dat is dus duidelijk een keeper voor tijdens de bulk. :)
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet echt afval tijdens cut :D wel droger :D al weeg ik nu ook iets van 91kg :D terwijl dat niet de bedoeling was :p nog steeds op 15-17%

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet echt afval tijdens cut :D wel droger :D al weeg ik nu ook iets van 91kg :D terwijl dat niet de bedoeling was :p nog steeds op 15-17%

Du bist G3rr3 und ich bin Minotaures. Jij bent 91kg bij 16% (foto) en ik ben 92kg bij ong. 23%. Is toch een aardig verschil hé. Dat is nou het baas-boven-baas systeem, maar zolang we maar blijven KNALLEN en TRAINEN als een gek. :D
****ING HELL ON A STICK als het goed is is mijn gym open!! :D:D:D:D
Nog iets van 8 uurtjes till training! Yeey! :D

Zat zelf te denken aan iets simpels zoals Bill Starr. :p

Ga ik ook binnen paar weekjes doen. Ook om overall wat kracht bij te winnen.

That's it.
Ja ik heb me geschoren,
ja ik heb een tan nodig op me benen,
ja ik ben een klein manneke.
Nee ik ben geen NBA'er.

Funny.

Je cut is idd niet zo super verlopen als je bijkomt in gewicht. Maar de omstandigheden waren er miss ook niet naar (hoewel dat gewoon wilt zeggen dat je extra planning nodig hebt).

Ga ik ook binnen paar weekjes doen. Ook om overall wat kracht bij te winnen.

Funny.

Je cut is idd niet zo super verlopen als je bijkomt in gewicht. Maar de omstandigheden waren er miss ook niet naar (hoewel dat gewoon wilt zeggen dat je extra planning nodig hebt).

Is ook zo. Ik heb gefaald tot dusverre met voeding, maar daar ga ik voortaan mee opletten. :D
Ik kan niet koken dat is een nadeel voor mijzelf, ik moet maar eens wat koken leren want zo schiet het niet op, me ouders zijn regelmatig op vakantie dus ja.. Elke keer magnatron rijst etc. kopen heeft geen zin. :p

Is ook zo. Ik heb gefaald tot dusverre met voeding, maar daar ga ik voortaan mee opletten. :D
Ik kan niet koken dat is een nadeel voor mijzelf, ik moet maar eens wat koken leren want zo schiet het niet op, me ouders zijn regelmatig op vakantie dus ja.. Elke keer magnatron rijst etc. kopen heeft geen zin. :p
magnetronrijst is niets mis mee, gewoon de goede kopen(basmati/zilvervlies) en niet de witte rijst

Heb heel me leven basmati rijst gegeten, no way dat ik daar vanaf zie. :cool:
Heb nog nooit zilvervliesrijst gegeten, schijnt meer eiwitten te hebben, blablabla, maar ik vind basmati ook prima. :D
Zometeen training, ooooooooooh yeah. :D

Training van vandaag: GESLOOOOOOOPT

Squats - :hedbang:

8x70kg
8x80kg
8x90kg 3 REPS PR
3x100kg 2 REPS PR
1x110kg PR

Bent over Row

8x60kg
8x70kg
8x60kg

Bench Press

8x55kg
8x60kg
7x65kg (was echt moe :p)

Pulldown - Johnnie Jackson style

8x47kg
8x57kg
8x67kg (5 secs rust tussen rep 6 en 7)

Military Press

8x40kg
7x45kg
2x50kg
2x50kg

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
7x60kg

Calf Raises

15x88kg
12x97kg

DOOD.

Cardio:
45 mins crosstrainer - 492 kcal's burned

Voeding van vandaag zal zijn: (GEEN CHEATEN MEER)

Ontbijt: 50gr havermout + 20gr whey + 500ML melk
Voor & Na de training: 20gr whey + 20gr whey
Middagmaaltijd 1: 75gr kipfilet plain
Middagmaaltijd 2: 75gr kipfilet plain
Avondmaaltijd 1: 100gr rijst + 150gr vlees + 200gr bruine bonen
Avondmaaltijd 2: Blik tonijn (130gr ong.)
Slaap: 500gr kwark + 50gr pinda's ongezouten + 50ml olijfolie

That's it. ;)

netjes die squats, 110kg is niet verkeerd ;)

Lekkeeeerr! Voelt goed hé zo na een training! :D Nu lekker chillen, DBB-en en vreten :cool:

Ook aan het clean bulken? ;)

Heb ook uitslag, maar is moeilijk te zien. Op me rug barst het van de acne, waarom weet ik niet. Maar het boeit me niet zo erg, als ik een tan heb valt het minder op lijkt mij en over een jaar of 4 is me rug te groot om ze op te merken. :D

Haha, ja opletten op je pens, maar dat is achteraf moeilijker dan je denkt met PL'en. Je kracht haal je uit je massa maar je hebt ook je pens en vetten om extra gewicht bij te tillen. (denk ik dan als ik de meeste PL'ers zie :p)

je kan hier ook een tussenweg in vinden - heb ik ook altijd gedaan - maar een pens heb ik nooit gehad

je kan hier ook een tussenweg in vinden - heb ik ook altijd gedaan - maar een pens heb ik nooit gehad

Klopt. Heb trouwens heel me tienerjaren al een pens opgebouwd, nu na de bulk is het natuurlijk wat erger maar BOEIEN. :D

Nette Squats !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven