- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede benen kerel, je doet zeker veel lex extensions & leg curls?

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet echt afval tijdens cutJa.
Ik ben (eerlijk toegeven) echt slecht bezig aan me cut. Ik val niet af in gewicht, ook niet qua buik, ik krijg wel gedetaileerdere benen en word zwaarder qua gewicht. I dunno.
Slechte voeding maar veel fietsen is blijkbaar bestwel ftw. Dat is dus duidelijk een keeper voor tijdens de bulk.![]()
wel droger
al weeg ik nu ook iets van 91kg
terwijl dat niet de bedoeling was
nog steeds op 15-17%Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet echt afval tijdens cutwel droger
al weeg ik nu ook iets van 91kg
terwijl dat niet de bedoeling was
nog steeds op 15-17%

Zat zelf te denken aan iets simpels zoals Bill Starr.![]()
That's it.
Ja ik heb me geschoren,
ja ik heb een tan nodig op me benen,
ja ik ben een klein manneke.
Nee ik ben geen NBA'er.
Ga ik ook binnen paar weekjes doen. Ook om overall wat kracht bij te winnen.
Funny.
Je cut is idd niet zo super verlopen als je bijkomt in gewicht. Maar de omstandigheden waren er miss ook niet naar (hoewel dat gewoon wilt zeggen dat je extra planning nodig hebt).

magnetronrijst is niets mis mee, gewoon de goede kopen(basmati/zilvervlies) en niet de witte rijstIs ook zo. Ik heb gefaald tot dusverre met voeding, maar daar ga ik voortaan mee opletten.
Ik kan niet koken dat is een nadeel voor mijzelf, ik moet maar eens wat koken leren want zo schiet het niet op, me ouders zijn regelmatig op vakantie dus ja.. Elke keer magnatron rijst etc. kopen heeft geen zin.![]()
magnetronrijst is niets mis mee, gewoon de goede kopen(basmati/zilvervlies) en niet de witte rijst

vind ik ook de lekkerste

)

Lekkeeeerr! Voelt goed hé zo na een training!Nu lekker chillen, DBB-en en vreten
Ook aan het clean bulken?![]()

Heb ook uitslag, maar is moeilijk te zien. Op me rug barst het van de acne, waarom weet ik niet. Maar het boeit me niet zo erg, als ik een tan heb valt het minder op lijkt mij en over een jaar of 4 is me rug te groot om ze op te merken.
Haha, ja opletten op je pens, maar dat is achteraf moeilijker dan je denkt met PL'en. Je kracht haal je uit je massa maar je hebt ook je pens en vetten om extra gewicht bij te tillen. (denk ik dan als ik de meeste PL'ers zie)
je kan hier ook een tussenweg in vinden - heb ik ook altijd gedaan - maar een pens heb ik nooit gehad