XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zometeen 45 mins buiten fietsen, mhm. :yes:

Fietze Mino! Ik ga straks voetballen ter cardio :p.

Dankje, veel plezier. Is geen cardio, is voor me plezier. :D

12km is wel heel weinig ja :D

heeft ook met het doel te maken, 5 a 6 jaar geleden reed ik rustig 40 km in het uur , maar dan ging ik ook wel een paar keer dood onderweg

Denk eraan, ik doe het voor me lol niet omdat ik la tour de france wil doen ofzo. :)

Fack conditie. :D
Ik zit te bedenken dat ik gewoon een facking Barbell thuis moet hebben met nog wat schijven! :)
Ik wil die lunges eens proberen, en voor het geval me gym op feestdagen gesloten zal zijn wil ik een beetje chill wat main excercises kunnen doen. Fullbody lukt dan makkelijk met een Barbell. :D
Heb verder geen andere materiaal nodig. Ik heb ook wat oefeningen in me hoofd maar dat verzin ik dan wel, gewoon simpele shit zoals MP, BP, Barbell Curls, Lunges, Deadlift, Clean&Press etc etc. Just to keep me going. En zo nu en dan als ik denk FACK ik heb zin. Ook al is het dan me rust dag, gewoon rustig aan light weight knallen thuis. :thumbs:
Nou even opzoek naar niet al te dure shizzle. :D

Ik ga nou 45 mins fietsen, ik kan niet wachten tot morgen! Ik voel gewoon dat ik 5x100kg ga pakken met Squat! :hedbang:
Volgend week pak ik die 120kg, rawr! Deze week, donderdag pak ik ook nog 140kg Deadlift, ik voel het gewoon! En 80kg bench denk ik over 2 weken, maar alles wil ik gewoon pakken voor ik 18 word. :eyebrow:

Zo lekker weer eens gefietst. Totale tijd: 47 mins. :D

Ik ga nou 45 mins fietsen, ik kan niet wachten tot morgen! Ik voel gewoon dat ik 5x100kg ga pakken met Squat! :hedbang:
Volgend week pak ik die 120kg, rawr! Deze week, donderdag pak ik ook nog 140kg Deadlift, ik voel het gewoon! En 80kg bench denk ik over 2 weken, maar alles wil ik gewoon pakken voor ik 18 word. :eyebrow:
Damn...hardcore goals hierzo! Je gaat ze pakken man! Het gaat echt lekker :D

Mooie doelen mino! Succes, je kan het maat :)

Idd gewoon der voor gewoon!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven