XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ga nou 45 mins fietsen, ik kan niet wachten tot morgen! Ik voel gewoon dat ik 5x100kg ga pakken met Squat! :hedbang:
Volgend week pak ik die 120kg, rawr! Deze week, donderdag pak ik ook nog 140kg Deadlift, ik voel het gewoon! En 80kg bench denk ik over 2 weken, maar alles wil ik gewoon pakken voor ik 18 word. :eyebrow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou nice zijn man, ook cool zo hardcore die doelen stellen :cool:
Hoe zit het met je voeding? nog zwaar aan het cutten?

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou nice zijn man, ook cool zo hardcore die doelen stellen :cool:
Hoe zit het met je voeding? nog zwaar aan het cutten?

Voeding is k*t, ik ben een b*ch en kan niet fatsoenlijk cutten. Qua Cardio gaat het prima, ik doe meestal 3 kwartiertjes op nuchtere maag 3 maal per week en daarnast ook 2/3 maal na training cardio 3 kwartier. En ook soms voor m'n plezier na avondmaaltijd 3 kwartier. (ook zo'n 3-6x per week)
Dus ja, aardig wat cardio maar weinig resultaat door etensgedrag. :)

Voeding is k*t, ik ben een b*ch en kan niet fatsoenlijk cutten. Qua Cardio gaat het prima, ik doe meestal 3 kwartiertjes op nuchtere maag 3 maal per week en daarnast ook 2/3 maal na training cardio 3 kwartier. En ook soms voor m'n plezier na avondmaaltijd 3 kwartier. (ook zo'n 3-6x per week)
Dus ja, aardig wat cardio maar weinig resultaat door etensgedrag. :)

Ik doe nu ook wat cardio vind ik maar meestal niet zo lang :), zo'n 6 cardio sessies per week,
- 4-5 op een HST achtige manier (15sec sprint, 1min rust en dat probeer ik zo'n 15x te herhalen met in het midden even wat langer rust) -> Crosstrainer + touwtjespring
- 2 steady state -> zwemmen

En dat terwijl ik tijdens het bulken enkel rustig op zondag wat baantjes ging trekken :)

Ik raad je sterk aan je voedsel even goed te krijgen, das bij cutten echt belangrijk. Ik wil namelijk zelf maar maximum 4 weken cutten, hier is een topic die me het meest heeft geholpen (in die post heb ik ook een voorbeeldschema van de Medium day gepost):
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/shredded-at-last-213440/#post3969382

Je ziet maar wat je ermee doet ;)

Thanks voor de tip, ik ga er eens naar kijken om die high/low combinatie te maken. :)

Zoals altijd, training van vandaag: (dit keer met zeer magere voeding gaan trainen, wel nog even een kh-shake erin gemikt om een vorm van energie te krijgen, alhoewel ik er niks van merkte, damn those cheapass shakes)

Squats

8x80kg
8x90kg
5x100kg 2 REPS PR - BIATCH

Bent over Row

8x50kg
8x60kg
8x70kg

Dumbbell Press

8x20kg (very easy)
8x24kg PR (easy)
8x28kg PR (al moeilijker :D)

Pulldown - Johnnie Jackson style

8x47kg
8x57kg
8x67kg

Military Press - :(

8x40kg
7x45kg
3x50kg

Barbell Curls

8x30kg
8x32kg

Close Grip Bench Press

8x50kg
7x60kg

Calf Raises

15x88kg
15x97kg

That's it. Geen cardio, ik was een b*ch en voelde te moe en gedemotiveerd om te cardioeen. :(

wat voor mij goed werkt als ik echt geen energie heb is 500ml melk met 60gram dextro en 50gram whey 5minuten voor de training en dan BOOM vol energie, give it a shot bro;)

edit: MP's zijn toch goed joh! ;)

wat voor mij goed werkt als ik echt geen energie heb is 500ml melk met 60gram dextro en 50gram whey 5minuten voor de training en dan BOOM vol energie, give it a shot bro;)

edit: MP's zijn toch goed joh! ;)

Weet niet of ik dat zou moeten doen tijdens een cut. :p

goeie rows

Stevige training

Goede training man,
heb net je logje gelezen en je gaat hard man;)

Danku allen! Ja laatste tijd gaat het lekker lekker, over me row, techniek is niet 100% maar komt aardig goed in de buurt denk ik. Pak ze 'zwaar' om het gewoon goed in me rug te voelen. :D

Goede training, helemaal op de cut.. Wat is je Pre WO eigenlijk?

Hoe strict doe jij de rows eigelijk?

Bij mij wordt het vanaf 70 wel een beetje gooiwerk zeg maar :P

Hoe strict doe jij de rows eigelijk?

Bij mij wordt het vanaf 70 wel een beetje gooiwerk zeg maar :P

Is ook wat gooiwerk hoor, alleen hou ik me rug daarbij recht en sta ik parallel met de vloer voor mijn gevoel. Niet echt een formcheck, vandaar dat ik liever niet smijt met hoge gewichten, maar soms wil ik gewoon een pomp voelen of in ieder geval iets in m'n lats, ik heb daarvoor ook nog de pulldowns, maar gewoon I wanna feel what I'm doing.
Morgen word een algemene Deadlift sessie voor mij. Ik wil daarna nog een killer excercise doen voor de rug, enige suggesties?
Ik denk aan rackpulls ofzo, niks fancy, gewoon 3 setjes.

Ik denk dat ik tijdens werk een hamstringblessure heb gekregen. :(
Ik moest spontaan springen omdat er snoep op me werd gegooid en toen..Fack it, I can't lie for shit. :D

Training van vandaag!

Deadlift - :sad:

15x60kg
10x80kg
8x100kg 2 REPS PR
4x120kg 1 REP PR
1x130kg - ging relatief easy
0x140kg FAIL - Deze biatch kwam niet verder dan 50%! :mad:
12x60kg

T-Bar Row (machine)

20x25kg PR
10x40kg PR
6x50kg PR

Low Row (slow negative, slow positive, laatste set alles explosief!)

8x40kg PR
8x57kg PR
8x67kg PR
5x77kg PR

Vele PR's omdat de laatste 2 oefeningen nieuw waren voor me. :o

hoe kun je het PR's noemen als je ze voor de eerste keer doet :roflol:!?
ik had voor de deadlift een andere opzet gekozen na 130 eerst 135 proberen, want het is best een grote stap hoor om 10kg PR te zetten ;)

Omdat het gewoon PR's zijn, PUNT. Als je andermans gewichten wilt uitlachen, doe je dat maar in een andere log, rotjong. :mad:;)

Thanks Peter, still need to work them Squats. :D
Volgende keer denk ik dat ik 2x110kg getemd heb. ;)

Sterke deads hoor.. elke PR is er 1!! Als je elke training vooruit kon zat je binnen 3 jaar op 400 Kilo.. Zou leuk zijn!

Jammer dat die 140 niet lukte.

Misschien beter eerst die 135 gepakt zoals g3rr3 al zei.

Maar volgende keer pak je hem gewoon baas!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven