XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Puike trainingen hoor!

Omdat het gewoon PR's zijn, PUNT. Als je andermans gewichten wilt uitlachen, doe je dat maar in een andere log, rotjong. :mad:;)

Thanks Peter, still need to work them Squats. :D
Volgende keer denk ik dat ik 2x110kg getemd heb. ;)
lol idioot, ik doelde op die nieuwe oefeningen :D hoe kun je daar PR's opzetten als je die oefening nog nooit gedaan hebt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het dan records zijn, omdat ik dus die gewichten nooit heb gedaan, duh. :rolleyes:
Dankjullie allen voor jullie reacties! Ja 135kg is een betere tussenstap en ga ik zekers proberen volgende keer! :thumbs:

Wel lekker deadlift hoor,
we zitten qua gewichten overal ongeveer op hetzelfde gewicht, ga je logje wel volgen man:D

Thanks. :)
Krachtstats staat gewoon in mijn sig. :p
Verder klopt me BW en vet% niet meer. Ik denk dat ik nou op zo'n 91kg sta met 22/23% vet. :)

Cut gaat zwaar **** op, dus ik ga drastische maatregelen nemen en gewoon keto doen voor een maand. :)

keto is goed hoor, maar je moet echt superstrict zijn! elke uitspatting heeft 3 dagen dieet naar de zak geholpen...

en over die PR's: ik bedoel dat je niet kan weten of eht PR's zijn als je die oefening voor de 1e keer gedaan hebt. omdat je dan nog niet weet hoeveel je precies kunt, dus ja alles is een PR... maar eigenlijk ook niet, snap je?

Ik heb goede BOR's en DL's langs zien komen. Die 140+ pak je nog wel.:)

Ik snap het ja, maar het blijft een record omdat je die oefening nog nooit hebt gedaan. :)

Thanks Dumba, die 140 pak ik soon enough. ;)

Geachte trainingsfanaten, morgen zal mijn laatste dag zijn voor Fullbody. Ik zal dan weer mijn UB/LB schema volgen aangezien ik 4x per week wil trainen en het een lekkere schema vond. Dat word dus weer 2x UB en 2x LB.

Ooh...variatie :cool: Ben eens benieuwd Mino! :)

Maar uhm...moet ik eigenlijk ook van schema veranderen of kan ik blijven doorgaan zoals ik het nu doe? :p

zolang je progressie maakt met rippetoe/bill starr zou ik er blijven mee trainen hoor ;)

Mino, ga je met je reps spelen zoals ik voorstelde of hoe ga je het doen? qua oefeningen enzo al iets in gedachte?

zolang je progressie maakt met rippetoe/bill starr zou ik er blijven mee trainen hoor ;)

Mino, ga je met je reps spelen zoals ik voorstelde of hoe ga je het doen? qua oefeningen enzo al iets in gedachte?

Ja ik ga spelen met high en low reps. Dus ik zal gewoon heavy 5-8 reps, medium 8-12 en light zo rond de 15. :)
Gewoon niet telkens iedere training knallen, wil deze keer wat rustig aan doen. :)

heavy medium en light? je hebt tg maar 2 trainingen van elk:D?

Ja klopt, alleen dat ik dus een beetje speel met me reps. Dus als ik de ene training facking zwaar uitvoer dat ik rekening hou dat ik de andere medium/low doe etc. Gewoon een beetje instinct weetje. :)
Ik weet wat je denkt, het is Mino die doet alles toch zwaar, en ja daar heb ik zin in, maar ik heb geen zin in een blessure dus.. :D

al je 2 keer dezelfde training doet zou ik zeker niet aanraden om dezelfde intesiteit te gebruiken. wel minimum 1 keer beuken en 1 keer wat gas terug nemen!

al je 2 keer dezelfde training doet zou ik zeker niet aanraden om dezelfde intesiteit te gebruiken. wel minimum 1 keer beuken en 1 keer wat gas terug nemen!

That's what I'm saying my n*gger! :p
Ja ik weet het, daarom heb ik High/Medium/Low. Wanneer ik 1 training high train en denk mwa, kan ik medium volgende. Als ik high train en ik denk dat ik doodga, doe ik low. Snaps? :)

Mooie discussie tussen 2 youngsters: pep elkaar maar goed op! Daar word je alleen beter van. Go for it mino!:)

Mooie discussie tussen 2 youngsters: pep elkaar maar goed op! Daar word je alleen beter van. Go for it mino!:)

Thanks, is zekers goed voor de motivatie, alleen G3rr3 is nog steeds niet knock-out getrapt ofzo, dus ik moet helaas nog wachten tot ik hem kan inhalen. :mad:

Vandaag helaas geen training, omdat ik geen zin heb. :)
Nee, even serieus, ik heb vandaag besloten maar geen training te houden, aangezien ik dus 4x p.w UB/LB ga doen zou ik zo-ma-di trainen, wat iets teveel van het goeie is, niet? :)

Nu kan ik wel in ieder geval die e-book over keto lezen, spannend! :D

ik train soms ook zo-ma-di, as het neit anders kan the hell with it :D

hehe je zal me toch zelf KO moeten komen trappen hoor bro :p ik heb ook nog mensen die ik moet inhalen :p

Biatch, dat kan ik dus niet. :mad:
Nja, vandaag is de gym ook vroeg gesloten, om 1 uur namelijk, so.. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven