Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hehe netjes bro :D
ik ga vandaag mijn rep out op 105kg doen, hoop toch op een 8-10reps :p

Zou heel nice zijn. :thumbs:
Ik wou ook een rep pr zetten op me 100kg maar toen dacht ik: laat ik nou niet mezelf vernken voor ik uberhaupt die 120kg pak. :D
Volgende keer proberen die 8 reps te maken op 100kg! Zou dat super vinden. :)

het probleem is dat mijn benen en knieën nog steeds ****ed up zijn :D

werk in de beenhouwerij (tussen de 13 en -2 graden) zal wel niet bevorderlijk zijn voor mijn gewrichten :D
denk dat dat ermee te maken heeft, kan er niet meteen iets anders op plakken

Nee nou ga ik mijn conclusie nemen, je bent een p*ssy! :D
Damn that felt good. :cool:

Haha kan zijn, is niet echt bevorderend. Ik werk in een callcenter, is easy life bro. Zitten en niks doen en gewoon eten! :D
Werkt goed van alle kanten, ik verspil niet onnodig kcal's en kan gewoon lekker vreten. :D

Jou voordeel is VLEUS!! :)

Nee nou ga ik mijn conclusie nemen, je bent een p*ssy! :D
Damn that felt good. :cool:

Haha kan zijn, is niet echt bevorderend. Ik werk in een callcenter, is easy life bro. Zitten en niks doen en gewoon eten! :D
Werkt goed van alle kanten, ik verspil niet onnodig kcal's en kan gewoon lekker vreten. :D

Jou voordeel is VLEUS!! :)
voordeel? ik mag alleen vlees kappen en snijden en verpakken, niet opeten dus, weg voordeel :sad:

Mooie squat! Toch nog zo'n pr na al die zware reps.

Haha, ja, zwaar was het zeker. Ik weet dat ik bij de 110kg al bijna collapsde.. En bij 120kg kwam ik er met ontzettend veel geluk ervanaf. :D
Dus in ieder geval lang niet meer maxen! :D
Ik heb me doelstelling wel gehaald. :)

Squat = 1x120kg/1x120kg
Deadlift = 1x130kg/1x140kg
Bench Press = 2x75kg/1x80kg

Dit moet allemaal nog gehaald worden voor de 26ste. (me 18e verjaardag)
Dus flink wat te doen voor mij. Hoop aankomend vrijdag de 135/140kg te behalen bij het Deadlift. :D
Morgen misschien 77,5kg bij Benchen. :)

Zal lastig zijn maar toch succes!

staar je niet blind op het halen van die PR's broeder, als het niet lukt is het niet zo erg ;) volgende keer lukt eht dan wrsl wel ;)

staar je niet blind op het halen van die PR's broeder, als het niet lukt is het niet zo erg ;) volgende keer lukt eht dan wrsl wel ;)

Ofcourse heb ik ook die instelling. Maar soms sluit ik me buiten het feit dat PR's niet zo van belang zijn en ga ik gewoon ervoor. Ik weet dat ik hiermee moet mee oppassen, maar maxen is gewoon dah shizzle weetje. :p

Ofcourse heb ik ook die instelling. Maar soms sluit ik me buiten het feit dat PR's niet zo van belang zijn en ga ik gewoon ervoor. Ik weet dat ik hiermee moet mee oppassen, maar maxen is gewoon dah shizzle weetje. :p
schuilt er misschien ook een PL'er diep vanbinnen in jou :p?

I am atleast steroid free. ;)
Hehe, sorry maar vind dat PL'en niet zo veel voor mij. Train liever voor de mass en de pomp dan voor de kracht. :)
i'm roidfree my brother...
haha voor de pomp? ik had maandag en vandaag de pomp van mijn leven in schouders en quads, en dat op een PL schema :p
:orly:
:yarly:!

i'm roidfree my brother...
haha voor de pomp? ik had maandag en vandaag de pomp van mijn leven in schouders en quads, en dat op een PL schema :p
:orly:
:yarly:!

STFU! :)
Jullie zijn een stelletje cheatende vetz*kken bro! (jk uiteraard)
Ik weet het niet, ik voel me gewoon niet zo aangesproken door het hele PL'en instantie. :p

STFU! :)
Jullie zijn een stelletje cheatende vetz*kken bro! (jk uiteraard)
Ik weet het niet, ik voel me gewoon niet zo aangesproken door het hele PL'en instantie. :p
hehe ik zal het aannemen als compliment dan als je denkt dat ik kuur :D:D:D
nja zo dacht ik er in het begin ook over, maar na dit jaar BB spreekt het me meer en meer aan, er zitten nog genoeg oefeningen op Hypertrophy reprange in ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven