Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect voor je pull-ups makker!
Die Lateral raises zijn ook behoorlijk hard :o

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd met je pr's mino. :D
Had vandaag precies hetzelfde met mijn record poging (1 x 60 :roflol:).
Komt er een vetz*k met 30> Bf, "is dat niet wat te zwaar voor jou".
"je moet namelijk altijd 3 x 15 doen he, anders is het gevaarlijk".
Maar goed, record poging gedaan, ik klaar, hij benchen.
Hoor ik later: 11, 12, 13 etc, alsof iemand flink te keer aan het gaan op de bench, was hij 3 x 15 x 30 KG aan het doen:roflol:

Gelukkig werd ik benaderd door een gast die op z'n gemak even 10x100kg benchte. :)

Zeer goede training kerel, vooral je curls & lateral raises springen eruit imo. Congrats met je pr. :thumb:

Thanks Jeffa, ze waren wel pittig hoor! Ik voelde me biceps/schouders zekers branden. Was ook helemaal gepompt. (bi,tri,schouder, borst)

Respect voor je pull-ups makker!
Die Lateral raises zijn ook behoorlijk hard :o

Mijn pullups zijn belabberd. :o
En ja raises waren bikkelen, thanks! :thumbs:

K*tnieuws voor vandaag, ik kan morgen pas trainen aangezien ik vandaag werk had tot 4 en me gym om 2 uur sluit. :mad:
Dus morgen benen pakken en trainingen van volgende week even 1 dag verschuiven. :(

En goed nieuws voor G3rr3, waarschijnlijk zal ik beginnen met PL'en zodra ik mijn fysieke doelstelling heb behaald, alleen zal dat zekers nog lange tijd duren. Ik probeer voor me doelstelling van 95kg bij 10% te behalen. Huidige situatie is 92kg bij 23%. :)
Dus ik weeg op het moment 70,84kg qua VVM. En dat moet 85,5kg zijn. In andere worden ik heb nog 15kg aan spiermassa te gaan! :p

Ik hoop dit in een jaar of 2/3 te behalen en zal dan denken aan PL'en met als doel zoveel mogelijk kracht met mijn voor mijn ogen perfectie fysiek. Nou ga ik niet zeggen dat ik bij 95kg @ 10% zal stoppen, alleen DENK ik dat dat mijn fysiek zal zijn waarbij ikzelf denk wow. Maar we zien wel, misschien blijf ik dan een kleine k*t p*ssy en moet ik de lat hoger leggen. ;)

Even qua doelstellingen voor m'n 18e verjaardag loop ik goed!

120kg Squat was mijn doelstelling, en die heb ik behaald.
80kg p*ssy Bench Press was mijn doelstelling, en die heb ik behaald. (zit misschien 82,5/85 nog in zelfs!)
140kg Deadlift IS mijn doelstelling en ik hoop morgen die of eventueel 135/137,5 te behalen. Ik wil NIET falen met mij doelstelling door zo'n k*t oefening. (I love Deadlift voor alle duidelijkheid :p)

Goed nieuws om te horen dat je over een tijdje wil pl'en :)
95 kg @10% is een mooi doel! Denk dat je er dan al best massive uitziet!

Goed nieuws om te horen dat je over een tijdje wil pl'en :)
95 kg @10% is een mooi doel! Denk dat je er dan al best massive uitziet!

Zal zekers zo zijn! Maar daar heb ik ook flink de tijd voor om het te behalen, ik voel me er goed bij en zal het zeker halen! :thumbs:
En ja, op een gegeven moment denk je it's enough en ga je voor kracht. Even een vermelding dat ik dit naturel zal doen. Ben erg anti-drugs (in elke vorm) dus.. Ja pittige taak, maar zeker niet onhaalbaar. :)

95Kg bij 10% is een mooi streven man, denk alleen wel dat je hierna toch weer meer wil:D

Zometeen trainen en maar hopen dat deze b*ch de 140kg van de grond trekt. :D (deadlift ;))

vind 12-15% er PERSOONLIJK mooier uit zien :D
ieder zijn eigen smaak natuurlijk he ;)
95kg @ 10% is een pittig doel, je zal er hard meoten voor werken maar ik ben er zeker van dat je het zal halen!

Maar wat zijn dan je doelen als je gaat PL'en? je BF behouden??

Succes met die 140!

Ga ervoor beest!

Ja danke schön. :)

vind 12-15% er PERSOONLIJK mooier uit zien :D
ieder zijn eigen smaak natuurlijk he ;)
95kg @ 10% is een pittig doel, je zal er hard meoten voor werken maar ik ben er zeker van dat je het zal halen!

Maar wat zijn dan je doelen als je gaat PL'en? je BF behouden??

Zeker pittig, maar ik zal ervoor gaan, thanks bro! Ja PL'en zal ik proberen mijn BW/BF gelijk te houden. (meer BW is natuurlijk welkom) En dan proberen zo ver mogelijk mezelf te pushen qua kracht. Een mooie fysiek is niet compleet zonder goeie kracht! :thumbs:

Succes met die 140!

Ga ervoor beest!

Thanks bro! :)

EN DAN DE TRAINING VAN VANDAAG:

Deadlift

5x80kg
5x100kg (verloor me grip bij 3e rep, dus even deadstop en 3 sec rest)
1x120kg
1x130kg
1x135kg PR :hedbang:
1x140kg PR! :fuu:

Lying Leg Curls (killer!)

12x40kg
12x45kg
12x50kg

Front Squat (me benen waren echt dood :D)

12x40kg
12x50kg
1x60kg (trok het echt niet meer, ging al bijna op me bek hierdoor :D)

Standing Calf Raises (kill'd)

15x88kg
15x97kg
12x106kg

Crunches (rep PR+PR maar niet echt boeiend :))

20xBW+10kg
15xBW+15kg

netjes die 140! gebruik je iets voor je handen?

netjes die 140! gebruik je iets voor je handen?

Straps uiteraard, vergeten te melden, haha. 120,130,135 en 140 waren met straps. :)
Ik ga volgende keer de 120 proberen zonder. :)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Oke dus al mijn doelstelling heb ik behaald. Hurray! :)
Nou maar voor de 350 gaan en kijken of ik misschien 1x85 BP en 1x145 DL behaal. Squat ga ik niet binnenkort verbeteren omdat de 120 echt NET aan was. :p

Netjes! Als wij nog een wedstrijd deden had je al gewonnen! ;)

Gefeli met de 140!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven