Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hehe ik zal het aannemen als compliment dan als je denkt dat ik kuur :D:D:D
nja zo dacht ik er in het begin ook over, maar na dit jaar BB spreekt het me meer en meer aan, er zitten nog genoeg oefeningen op Hypertrophy reprange in ;)

Nee dat je kuurt is mijn excuus waarom ik zwak ben eigenlijk. :D
Haha, ik snap het, soms denk je kracht ftw. Maar op het moment staat mijn mode gewoon op hardcore trainen en brute massa maken in plaats van brute kracht. We'll see how it goes. ;)

Mooie squats, man. :wl:
Je hebt die 120kg al te pakken!

Ik zie dat ik nog een tandje ga moeten bijsteken voor ik hier zwaar vernederd word binnen enkele maanden ;)

Is ook zo, but you ain't talking me off my mission! :D
Vandaag geen training, heb besloten vandaag me de t**fus in te werken. Ben om 9 uur begonnen en zal om half 10 eindigen. Haha. :)
Dus ik ga morgen gewoon UB en zondag LB. En dan zal ik volgende week alles 1 dag opschuiven. :)

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Mooie squats, man. :wl:
Je hebt die 120kg al te pakken!

Ik zie dat ik nog een tandje ga moeten bijsteken voor ik hier zwaar vernederd word binnen enkele maanden ;)

Haha, dankje Peter. :)
Don't be offended, jij bent nog steeds qua stats verder sterker dan mij en ja jij hebt een respectievelijke BW en BF. :thumbs:

Gaat er nog getraind worden hier?

Training van zojuist:

Pullups

8xBW (close grip)
5xBW (wide grip)
4xBW (wide grip)

Barbell Rows

12x40kg
10x50kg
5x55kg

Hammer Curls

12x14kg
12x16kg
8x18kg

Bench Press

8x50kg
5x60kg
5x70kg 2 REPS PR
1x80kg PR! (2e rep kwam ik niet verder dan de helft)

Was lekker aan het genieten komt er een gast met je moet niet zo zwaar trainen want dan ga je richting kracht en niet massa.. :fuu:

Bent over Triceps Extensions with V-bar (was me eerste keer, maar :fuu: wat voel je dat goed branden!)

12x30kg
12x40kg
12x50kg

Side Lateral Raises

12x8kg
12x10kg
8x12kg

Bench Press

8x50kg
5x60kg
5x70kg 2 REPS PR
1x80kg PR! (2e rep kwam ik niet verder dan de helft)

Was lekker aan het genieten komt er een gast met je moet niet zo zwaar trainen want dan ga je richting kracht en niet massa.. :fuu:
in principe heeft hij gelijk :D 1RM's zijn voor kracht :D
netjes die pr bro

in principe heeft hij gelijk :D 1RM's zijn voor kracht :D
netjes die pr bro

Natuurlijk heeft hij gelijk, natuurlijk begrijp ik het en die gast was een hugeeeeee mofo. :p
Maar ja, eens mag je toch lekker maxen? Ik zit normaal altijd op 8-12 reps met het benchen en doe deze ook gewoon goed en rustig aan.
Trouwens ome Harry is erachter gekomen hoe benchen makkelijker gaat; ademhaling. :p (call me a noob, maar ik hield er eerst geen rekening mee :o)

haha gewoon 6-12 is puur voor massa ja :D
och eens lekker maxen hoort er gewoon bij op tijd en stond :D

er schuilt duidelijk heel diep een stukje PL'er in jou :p

hehe zou niet durven :windup:

Gefeliciteerd met je pr's mino. :D
Had vandaag precies hetzelfde met mijn record poging (1 x 60 :roflol:).
Komt er een vetz*k met 30> Bf, "is dat niet wat te zwaar voor jou".
"je moet namelijk altijd 3 x 15 doen he, anders is het gevaarlijk".
Maar goed, record poging gedaan, ik klaar, hij benchen.
Hoor ik later: 11, 12, 13 etc, alsof iemand flink te keer aan het gaan op de bench, was hij 3 x 15 x 30 KG aan het doen:roflol:

Zeer goede training kerel, vooral je curls & lateral raises springen eruit imo. Congrats met je pr. :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven