XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat goed hier zo te zien, ben benieuwd naar je volgende training

• Topic Starter Topic Starter
t**fus k*t k*t k*t k*t SCHOUDERS!!!!! :fuu:
Jaha, p*ssy Mino heeft het weer geflikt, ik ben maar weer eens geblesseerd aan me schouders... :mad:
Wat betekent dit? Dat ik 1) een p*ssy ben 2) ik voor een tijdje niet kan trainen 3) de cut maar ga beindigen. Even terug op punt 3, ik heb besloten de cut maar te staken (cut? ik deed helemaal niet me dagelijkse cardio en stricte voeding, geheel fout was ik bezig, maar volgend jaar word anders :D:)). Ik schiet voor geen meter op en doe geen fl**ker eraan dus ik besloot maar weer te gaan bulken terwijl ik me vet% stabiel probeer te houden. (zo nu en dan cardio)
En nu ik niet meer ga trainen, ga ik werken! Dit was ik sowieso van plan actief te doen komend week, maar nou dit week ook. Ma-Vr zal ik dus van 09:00 tot 21:30 werken en zaterdag ook van 10:00 tot 16:00. Dus.. LEKKER geld verdienen en maar uithealen van me schouders. Training van vandaag zal ik niet posten omdat ik me echt ervoor schaam.

Sorry for the dissapointmen jongens, p*ssy Mino out. :sad:

Je bent geen p*ssy jonge! Blessures kan bij iedereen gebeuren! Sterke! :D

je bent geen p*ssy omdat je een schouderblessure hebt opgelopen!
ik hoop alleen dat je die niet hebt opgelopen in een poging mijn gewichten te halen, dat zou dom zijn... ben er vrijwel zeker van dat dit niet het geval is btw!

snel herstel gewenst bro!

Veel beterschap, man.

Kzit zelf ook met blessure en k weet hoe k*t het kan zijn als je het minder aan moet doen.

En je bent geen p*ssy, maar dat wist je zelf ook al wel ;)

Hoe komt die blessure dan?

dat is k*t man, hopelijk snel genezen

Je bent geen p*ssy jonge! Blessures kan bij iedereen gebeuren! Sterke! :D

Thanks, ik heb al eerder me schouders geblesseerd. :roflol:

je bent geen p*ssy omdat je een schouderblessure hebt opgelopen!
ik hoop alleen dat je die niet hebt opgelopen in een poging mijn gewichten te halen, dat zou dom zijn... ben er vrijwel zeker van dat dit niet het geval is btw!

snel herstel gewenst bro!

Haha, thanks, nee bro ik blesseerde mezelf met een foute DB Incline beweging, ik DENK dat jij geen DB inclines doet. Maar ik hou me daar niet mee bezig. Haha. (don't worry, ik haal je toch niet in :thumbs:)

Veel beterschap, man.

Kzit zelf ook met blessure en k weet hoe k*t het kan zijn als je het minder aan moet doen.

En je bent geen p*ssy, maar dat wist je zelf ook al wel ;)

Thanks, is zekers k*t. :(

Foute "clean" beweging met de dumbbells tijdens het inclinen, maar dit pijn werd versterkt toen ik de set wou afronden en ik finaal verkeerd lifte, me arm dwaalde af om 1 of andere reden en toen steekte het mij flink. (ik voel het vooral in me rechter schouder)

dat is k*t man, hopelijk snel genezen

Zekers k*t, maar het herstel zal niet zo lang duren, ben nog een jonge pik. Ik denk een week of 2 zal het zekers weg zijn. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Ohja, en de herbegin van me bulk moet uiteraard gevierd worden met een katabolische avond! :thumbs:
Haha, genietze heren. :klink::bierbang::zuip:

Ja zo kan je makkelijk een blessure oplopen idd, net als bij DB shoulder press als je die gewichten omhoog moet gooien. Ik doe het zelf ook niet zo vaak eigenlijk en als ik het doe met niet al te zware gewichten, bagger man.

Aah verdomme,, jammer dat dit moest gebeuren man ! :( Je ging net zo lekker!

Veel beterschap ermee!

Ja zo kan je makkelijk een blessure oplopen idd, net als bij DB shoulder press als je die gewichten omhoog moet gooien. Ik doe het zelf ook niet zo vaak eigenlijk en als ik het doe met niet al te zware gewichten, bagger man.

Yup, klopt, heel dom en eigenwijs maar me usual trainingsmaat is op vakantie. :rolleyes:

Aah verdomme,, jammer dat dit moest gebeuren man ! :( Je ging net zo lekker!

Veel beterschap ermee!

Thanks, ja erg jammer ging net zo lekker. :p
Shit happens, unlucky it happens to me alot. :)
We knallen gewoon door, even genezen, beetje rustig aan doen, en dan kunnen we weer. ;)

sterkte en een voorspoedig herstel van dit blessurement.

ik doe wel DB incline maar in HST heb ik BB inclines gedaan :D
herstel ze makker!

Aiiii schouders probs. Das niet best kerel.
Sterkte ermee.

sterkte en een voorspoedig herstel van dit blessurement.

Thanks. :thumbs:

ik doe wel DB incline maar in HST heb ik BB inclines gedaan :D
herstel ze makker!

Haha, oke, niet eens opgemerkt. ;) (ze zijn wel heerlijk mits je ze goed uitvoert :rolleyes:)

Aiiii schouders probs. Das niet best kerel.
Sterkte ermee.

Nee is inderdaad niet echt lekker, ik werd om de zoveel uur wakker omdat de pijn gewoon te groot was. Ik merk nu ook dat elke beweging die ik maak met me armen/borst ik gewoon een grote pijndart door me schouder heen krijg. Dus ik kan helaas niet meer me poses oefenen of ik moet veel pijn willen ondervinden. (had net wel gewoon door de pijn geposeerd :D)

Wacht es effe! Je kan nog steeds benen trainen. Ga gewoon 2x per week voor een knoeperharde beentraining. Beul die poten af, get back to your cave, en eet kip/vis/rijst en laat die proteinen maar naar je quads en hamstrings transporteren. Tegen de tijd dat je schouder dan weer ok is, heb je een squat van 150 kilo, en blijkt je deadlift ineens ook een stuk vooruit te zijn gegaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven