XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zonde maat. Ik weet hoe vervelend het is als je wilt, maar niet kan.
Suc6 met de blessure.:(:)

• Topic Starter Topic Starter
Wacht es effe! Je kan nog steeds benen trainen. Ga gewoon 2x per week voor een knoeperharde beentraining. Beul die poten af, get back to your cave, en eet kip/vis/rijst en laat die proteinen maar naar je quads en hamstrings transporteren. Tegen de tijd dat je schouder dan weer ok is, heb je een squat van 150 kilo, en blijkt je deadlift ineens ook een stuk vooruit te zijn gegaan.

Heb je ooit gemerkt dat de barbell rust op je traps/schouders? :)

Zonde maat. Ik weet hoe vervelend het is als je wilt, maar niet kan.
Suc6 met de blessure.:(:)

ZEKERS vervelend, ben net zo lekker bezig en wil graag trainen. :mad:

nou en? je schouder doet toch niets bij een squat :D ga dan heavy legpressen ofzo, zeurpiet :D

Mooie PR's junior altijd goed als je je doelstellingen haalt. :thumb:

120kg full squat is leipe shit voor jouw leeftijd.

Keep up the good work, maar pas op dat je niet te geil wordt van 1rm's he anders rot je maar op naar het pl-hok.

nou en? je schouder doet toch niets bij een squat :D ga dan heavy legpressen ofzo, zeurpiet :D

Ik heb slechte ervaring met krachttraining met een blessure. :p
Zelfs al was het niet de spier die gebruikt werd bij het oefening. Weetje wat? Ik zal het proberen, als het niet lukt, dan lukt het niet. :)
Ik ben normaal ook GEEN opgever dus ja **** it. Alleen verwacht ik geen heavy ass squats meer, meer basic shit. :p

hoeft ook niet, gewoon op het gemakje knallen ;)

Nou voor me eigen benen en gemak het maar gelaten bij killer squats en leg presses. :p

Squat

20x40kg
20x60kg
10x80kg
1x100kg was echt DOOOD na die 50 Squats :p

Leg Press

20x50kg - koste echt veel moeite en kracht
5x100kg - benen begaven het gewoon na 5 reps ik kon echt geen kracht meer uit ze halen

Nou een hele rustige en vlotte training. :)

die 20-reppers zijn heel goed voor de spierconditie! daar ga je goed vooruit mee komen als je ze blijft doen ;)

30 is misschien wat te veel van het goede:D

Nice minotaurus!

Ik heb ook een beetje ervaring met de 20 reppers op de squat (20x 95kg om precies te zijn! )

Als ik jouw was zou ik je training zo inplannen dat je het setje van 20 reps op zoveel mogelijk kilo's doet!! Zou dus de volgende training iets van zo indelen:

10x 40kg
10x 60kg
20x 80kg

Je merkt al hoe snel je je energie uit je poten draint met 20 reppers! Meest effectieve is volgens mij je 20 setje op zo hoog mogelijk gewicht doen! Rest is allemaal voorbereiding en energieverspilling!!

Is ook een idee ja. :D
20x80kg zou voor mij doen erg netjes zijn. :p

Ik heb zo'n zware zin om te trainen maar me k*t schouder staat nog steeds zuur te janken. :mad:

On the bright side is er een mofo 18 geworden. :D

Ik verwacht over of volgend week of over 2 weken weer in de zaal der roest en staal aanwezig te zijn. ;)

Hey mino!

Gefeliciteerd man!

Ik wordt morgen 18!!

Ben je vandaag jarig geworden?

Groet

Verdomme nou zeg! :P

Heb je een leuke dag gehad?

Nou kijken wie het sterkst is voor zijn 19e verjaardag ! :D

Verdomme nou zeg! :P

Heb je een leuke dag gehad?

Nou kijken wie het sterkst is voor zijn 19e verjaardag ! :D

Jij mr. Stronglifts. ;)
Jah was wel leuk, heb het katabool vrij gehouden ben gewoon thuis gebleven en met familie gewoon gechilled. :D
Wel cola gezopen en fernandes, beetje chill gedaan en laybacked qua voeding. Maar morgen word het weer bikkelen. :wl:

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

En nog een update voor me doelstellingen.
Ik hoop bij/voor april met 105-110kg met een percentage van 25% af te komen. :)
Word heel moeilijk om 20kg bij te komen en vet blablabla. Lekker BOEIEND, ik ga er voor focus, zet me gedachte op 0 en knal deze deruit. ;)

Ooh, je was gisteren jarig!:D

Nou, gefeliciteerd man! Khoop dat je ervan genoten hebt! :) 18 jaartjes!!!

:hb::hb::hb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven