Gaat goed! Maar met jouw vet% hoef je niet te zwaar te bulken. Je kunt makkelijk sterker worden zonder het tot 25% te laten oplopen. Beter ga je richting 20% met een beetje cardio en schoon eten. Als je eerst het vet laat ophopen en daarna cutten, raak je ook weer wat spieren kwijt.
Wat de deadlift betreft, dat is vaak een mentale barriere. Je kunt veel meer tillen dan je denkt. Bovendien denk ik dat je met 100 kilo er wel 15 reps uit moet kunnen stampen.
Qua vetpercentage sta ik er niet goed bij, nee klopt, maar ik hou van bulken en ik kan het niet laten om me kcal's te verminderen. Ik zal wel rekening ermee houden door wat cardio in te lassen en het komt heus wel goed.

Volgend jaar even keto pakken en ik heb zo weer een pak vet minder, nou laat ik het makkelijk klinken maar na het vernken van me dieet dit jaar gaat het volgend jaar anders worden!
Ja maar ik doe 100kg zonder straps en verlies dus ook vrij snel grip. Tuurlijk kan ik er meer reps uit halen als ik wil maar ik wilde me energie beetje sparen. Uit 120kg kon ik ook gewoon 5 reps+ pakken, maar zoals ik zei wilde ik gewoon wat energie overlaten.
nette pr bro
Thanks bro! Het ziet er naar uit dat wij beiden aan het uitblinken zijn met onze Deadlifts.

Volgens mij staat jou Squat wel naar jou te glimlachen man, dus ik denk dat die niet mag achterlopen G3rr3!
Voeding van vandaag is wel wat minder, ik had serieuze hoofdpijn zojuist, dus besloten dit uit te slapen, heeft me wel even flink wat uurtjes gekost. Dus vandaag proberen dit in de avond op te pakken!
Voeding van vandaag:
Ontbijt: 100gr havermout + 40gr whey + 500ml melk
Workout: 30gr voor en 30gr whey na de training
Middaglunch: 3 broodjes (1 pindakaas, 1 paardenvlees, 1 kipfilet)
Avondmaaltijd: 2 pizza's (

)
Avondmaaltijd 2: 2 blikjes tonijn ala 260gr en 1 blikje mais ala 340gr (saladje)
Avondmaaltijd 3: 3 broodjes (1 pindakaas, 1 paardenvlees, 1 kipfilet)
Slaap: 500gr kwark
Extra: 200gr pinda's ong. + 1L chocomelk