Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat heerlijk Mino! Squat's zijn ****ing bruut!:wl:

Voeding zit ook goed! Chocomel:o.

• Topic Starter Topic Starter
zou inderdaad niet mis zijn! probeer elke training een extra rep eruit te halen!

Moet je zeggen dat dat (logisch) alsmaar moeilijker word. :p
Vind 100kg nou niet bepaald licht voor zo'n kleintje als mij. :)
Aangezien ik ook me vaste trainingspartner mis is er niemand die mij echt kan opfokken. Jij hebt het zelf gezien, het verschil is enorm. :D

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Gaat heerlijk Mino! Squat's zijn ****ing bruut!:wl:

Voeding zit ook goed! Chocomel:o.

Chocomelk is me liefde. :D

Damn zeker nette squat man !

Moet je zeggen dat dat (logisch) alsmaar moeilijker word. :p
Vind 100kg nou niet bepaald licht voor zo'n kleintje als mij. :)
Aangezien ik ook me vaste trainingspartner mis is er niemand die mij echt kan opfokken. Jij hebt het zelf gezien, het verschil is enorm. :D
jep het verschil met/zonder GOEDE trainingspartner is enorm!

je had hetzelfde probleem als mij :D ik zat namelijk ook een tijdje vast op 5*100 :D

je had hetzelfde probleem als mij :D ik zat namelijk ook een tijdje vast op 5*100 :D

Hmm, hoge reps hielpen je eruit?
Ik heb geen zin in een 5 reps opbouw want dan ben ik teveel bezig met kracht voor mijn gevoel. :p
Ik denk dat ik gewoon hoge reps ga aanschaffen de komende tijd. :)

ik deed dan squats tot een gewicht waar ik er 6-8 reps kon uithalen en daarachter deed ik dan een setje van 20

Thanks man! Ja gaat weer op dreef met me Squats, enige tijdje stilgestaan op 5x100, maar zo te zien komt het weer op gang. :o

Zeker in vergelijking met de rest is squat echt top. Bij mij is het helaas net omgekeerd , ik pak veel meer op leg extension , seated leg press , normale leg press etc.. dan op squat. Squat is ook veel moeilijk door de houding en je moet stabiel kunnen blijven.

Maargoed dat is een werkpunt voor mij , bij jouw gaat het tenminste wel goed :).

ik deed dan squats tot een gewicht waar ik er 6-8 reps kon uithalen en daarachter deed ik dan een setje van 20

Oh gewoon normale sets met daarachter een widowmaker. Hmm, is inderdaad een optie. :D
Denk dat ik een beetje gaat kloten met reps zonder enige gedachtes of theorieen derachter, even kijken hoe dat uitpakt. :)

Hmm, hoge reps hielpen je eruit?
Ik heb geen zin in een 5 reps opbouw want dan ben ik teveel bezig met kracht voor mijn gevoel. :p
Ik denk dat ik gewoon hoge reps ga aanschaffen de komende tijd. :)

Ik zweer wel heilig bij 5 reps op squat :p. Misschien moet ik dat ook eens veranderen...

Zeker in vergelijking met de rest is squat echt top. Bij mij is het helaas net omgekeerd , ik pak veel meer op leg extension , seated leg press , normale leg press etc.. dan op squat. Squat is ook veel moeilijk door de houding en je moet stabiel kunnen blijven.

Maargoed dat is een werkpunt voor mij , bij jouw gaat het tenminste wel goed :).

Stabiliteit is een b*ch. ;) (viel bij 6e rep van 100 bijna om en bij de 2e rep @ 110 was het ook gewoon even goed doordrukken, goeie teken, wilt zeggen dat ik optimale reps haal :))

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Ik zweer wel heilig bij 5 reps op squat :p. Misschien moet ik dat ook eens veranderen...

5 reps is toch meer PL/krachtgericht. In dat geval zit ik in de verkeerde sectie. ;)

Stabiliteit is een b*ch. ;) (viel bij 6e rep van 100 bijna om en bij de 2e rep @ 110 was het ook gewoon even goed doordrukken, goeie teken, wilt zeggen dat ik optimale reps haal :))

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

5 reps is toch meer PL/krachtgericht. In dat geval zit ik in de verkeerde sectie. ;)
jij leert het ook nooit he...

Bij mij gaat het meestal : 5*60 , 5*80 , 5*100 ( bij goeie training) en dan 3*110. Hoe zouden jullie het dan doen? meer reps bij de 60 en 80?

Gewoon houden zo ja. En dan alles geven bij de set die je graag wat reps wilt verbreken. :)

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

jij leert het ook nooit he...

I'm afraid not. ;)

nee gewoon houden zo!
doe je nooit meer dan 3*110? probeer die 4e rep eruit te halen

Is moeilijk , de 4de rep met full rom gaat erg moeilijk. Moest ik iemand bij mij hebben dan probeer ik het wel. En bij squat moet je goede rom hebben anders is het de moeite niet. Ik werk eraan , ben echt wel jaloers op gasten die 130kg squatten, misschien ooit :').

alles boven 3hh zorgt voor hypertrophy en ja natuurlijk ook voor kracht, jij ziet alles veeeeeel te zwart-wit...

Is moeilijk , de 4de rep met full rom gaat erg moeilijk. Moest ik iemand bij mij hebben dan probeer ik het wel. En bij squat moet je goede rom hebben anders is het de moeite niet. Ik werk eraan , ben echt wel jaloers op gasten die 130kg squatten, misschien ooit :').
doe die 4e rep dan parallel totdat je merkt dat je sterker wordt end an doe je die 4e rep op full rom ;)

:D@130kg squat

alles boven 3hh zorgt voor hypertrophy en ja natuurlijk ook voor kracht, jij ziet alles veeeeeel te zwart-wit...

doe die 4e rep dan parallel totdat je merkt dat je sterker wordt end an doe je die 4e rep op full rom ;)

Is een optie ja , maar zoals gezegd ik werk eraan. Het is een van mijn zwakkere punten :). Zie net dat jij 140 pakt , netjes man :). Ben ik terecht jaloers op.

Ik train gewoon voor de biceps en de chickiez. :sd:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven