Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou inderdaad niet mis zijn! probeer elke training een extra rep eruit te halen!

Gaat heerlijk Mino! Squat's zijn ****ing bruut!
Voeding zit ook goed! Chocomel.

jep het verschil met/zonder GOEDE trainingspartner is enorm!Moet je zeggen dat dat (logisch) alsmaar moeilijker word.
Vind 100kg nou niet bepaald licht voor zo'n kleintje als mij.
Aangezien ik ook me vaste trainingspartner mis is er niemand die mij echt kan opfokken. Jij hebt het zelf gezien, het verschil is enorm.

je had hetzelfde probleem als mijik zat namelijk ook een tijdje vast op 5*100
![]()

Thanks man! Ja gaat weer op dreef met me Squats, enige tijdje stilgestaan op 5x100, maar zo te zien komt het weer op gang.![]()
.ik deed dan squats tot een gewicht waar ik er 6-8 reps kon uithalen en daarachter deed ik dan een setje van 20

Hmm, hoge reps hielpen je eruit?
Ik heb geen zin in een 5 reps opbouw want dan ben ik teveel bezig met kracht voor mijn gevoel.
Ik denk dat ik gewoon hoge reps ga aanschaffen de komende tijd.![]()
. Misschien moet ik dat ook eens veranderen...Zeker in vergelijking met de rest is squat echt top. Bij mij is het helaas net omgekeerd , ik pak veel meer op leg extension , seated leg press , normale leg press etc.. dan op squat. Squat is ook veel moeilijk door de houding en je moet stabiel kunnen blijven.
Maargoed dat is een werkpunt voor mij , bij jouw gaat het tenminste wel goed.
(viel bij 6e rep van 100 bijna om en bij de 2e rep @ 110 was het ook gewoon even goed doordrukken, goeie teken, wilt zeggen dat ik optimale reps haal
)Ik zweer wel heilig bij 5 reps op squat. Misschien moet ik dat ook eens veranderen...

jij leert het ook nooit he...Stabiliteit is een b*ch.(viel bij 6e rep van 100 bijna om en bij de 2e rep @ 110 was het ook gewoon even goed doordrukken, goeie teken, wilt zeggen dat ik optimale reps haal
)
---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
5 reps is toch meer PL/krachtgericht. In dat geval zit ik in de verkeerde sectie.![]()
Stabiliteit is een b*ch.(viel bij 6e rep van 100 bijna om en bij de 2e rep @ 110 was het ook gewoon even goed doordrukken, goeie teken, wilt zeggen dat ik optimale reps haal
)
---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
5 reps is toch meer PL/krachtgericht. In dat geval zit ik in de verkeerde sectie.![]()
nee gewoon houden zo!Bij mij gaat het meestal : 5*60 , 5*80 , 5*100 ( bij goeie training) en dan 3*110. Hoe zouden jullie het dan doen? meer reps bij de 60 en 80?

nee gewoon houden zo!
doe je nooit meer dan 3*110? probeer die 4e rep eruit te halen
alles boven 3hh zorgt voor hypertrophy en ja natuurlijk ook voor kracht, jij ziet alles veeeeeel te zwart-wit...
doe die 4e rep dan parallel totdat je merkt dat je sterker wordt end an doe je die 4e rep op full romIs moeilijk , de 4de rep met full rom gaat erg moeilijk. Moest ik iemand bij mij hebben dan probeer ik het wel. En bij squat moet je goede rom hebben anders is het de moeite niet. Ik werk eraan , ben echt wel jaloers op gasten die 130kg squatten, misschien ooit :').

@130kg squatalles boven 3hh zorgt voor hypertrophy en ja natuurlijk ook voor kracht, jij ziet alles veeeeeel te zwart-wit...
doe die 4e rep dan parallel totdat je merkt dat je sterker wordt end an doe je die 4e rep op full rom
@130kg squat
. Zie net dat jij 140 pakt , netjes man
. Ben ik terecht jaloers op.alles boven 3hh zorgt voor hypertrophy en ja natuurlijk ook voor kracht, jij ziet alles veeeeeel te zwart-wit...
doe die 4e rep dan parallel totdat je merkt dat je sterker wordt end an doe je die 4e rep op full rom
@130kg squat