g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 140 ging easy, zou eigelijk de 145 en 150 ook geprobeerd moeten hebben maarja
je kan eventueel ook boxsquats erbij nemen, die helpen je squat explosiever te maken!

idioot, wat is daar nu cheaten aan...?

thx voor karma man , ik moet blijkbaar nog wat verdelen :') maar je krijgt er zeker nog voor die squat.
Naja ik ga dus werken aan mijn squat maar imo eerst gaan drinken nu xD. Ik ga nog eens wasted gaan , tis lang geleden , en morgen benen trainen![]()

gast echt, ik begin jou 'grapjes' over mijn 'steroidgebruik' spuugzat te worden...
gast echt, ik begin jou 'grapjes' over mijn 'steroidgebruik' spuugzat te worden...

dude, 150kg Deadlift. Toen ik die 140 trok een 3weken geleden had jij daar nog op gefaild dacht ik, en nu sta ik ****ING 10 KG ACHTER!!
Goe bezig man!

inderdaad en je zit in alle repranges, zowel kracht, hypertrophy als spierconditie worden hierbij getraint, daarom dat ik er zoveel vooruitgang mee boekte denk ik
ohja nog wat over dat squatten.
probeer het kingsquat principe eensecht een aanrader heeft mij veel vooruitgang laten boeken!
bv:
opwarming
8*40%
6*50%
4*60%
1*70%
werksets
1-2*100%
3-4*100%-10kg
5-6*100%-20kg
8*100%-30kg
10*100%-40kg
12*100%-50kg
15*100%-55/60kg
20*100%-60/65/70kg
succes![]()

inderdaad en je zit in alle repranges, zowel kracht, hypertrophy als spierconditie worden hierbij getraint, daarom dat ik er zoveel vooruitgang mee boekte denk ik

Ik heb hier even niet meer gekeken, maar die deadlift is erg indrukwekkend!

Je bedoelt Dressed Black-theorie?
Dresses Black noemde het zelf de "kingsquat methode" ...
Je zou eens Dressed Black ermee moeten zien.. Pff wat een beest.
inderdaad ja
Spierconditie is inderdaad grotendeels aan orde hier omdat het om vele reps gaat en vele sets.
Niet akkoord, enkel de laatste 2 sets zijn gericht op spierconditie(15-20reps)
Ain't nothin' but a peanut.![]()

)
(wel dikke pomp JWTZ
)
)