AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die 140 ging easy, zou eigelijk de 145 en 150 ook geprobeerd moeten hebben maarja :D

je kan eventueel ook boxsquats erbij nemen, die helpen je squat explosiever te maken!

• Topic Starter Topic Starter
thx voor karma man , ik moet blijkbaar nog wat verdelen :') maar je krijgt er zeker nog voor die squat.

Naja ik ga dus werken aan mijn squat maar imo eerst gaan drinken nu xD. Ik ga nog eens wasted gaan , tis lang geleden , en morgen benen trainen :P

idioot, wat is daar nu cheaten aan...?

Jou steroid gebruik. :D;)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

thx voor karma man , ik moet blijkbaar nog wat verdelen :') maar je krijgt er zeker nog voor die squat.

Naja ik ga dus werken aan mijn squat maar imo eerst gaan drinken nu xD. Ik ga nog eens wasted gaan , tis lang geleden , en morgen benen trainen :P

Succes! Ga je morgen die 4x110kg pakken? :p

dude, 150kg Deadlift. Toen ik die 140 trok een 3weken geleden had jij daar nog op gefaild dacht ik, en nu sta ik ****ING 10 KG ACHTER!!

Goe bezig man!

Ik denk dat ik morgen UB ga proberen zonder schouders, even kijken hoe dat uit plant want me schouders tonen nog steeds wel tegenstrijd. :(

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

dude, 150kg Deadlift. Toen ik die 140 trok een 3weken geleden had jij daar nog op gefaild dacht ik, en nu sta ik ****ING 10 KG ACHTER!!

Goe bezig man!

Lol thanks, ja me trainingen verschillen nogal. De ene moment faal ik ****ing hard en de andere moment gaat het goed. :p
Heb wel me opbouw te danken aan een tip van G3rr3. Had eerst een skip van 130 naar 140 gemaakt, maar 130-135-140 ging beter! :)
Dit keer wel 130-140-150 gepakt en het ging goed. Dus ja..Luck I guess. :)

ohja nog wat over dat squatten.
probeer het kingsquat principe eens ;) echt een aanrader heeft mij veel vooruitgang laten boeken!

bv:
opwarming
8*40%
6*50%
4*60%
1*70%

werksets
1-2*100%
3-4*100%-10kg
5-6*100%-20kg
8*100%-30kg
10*100%-40kg
12*100%-50kg
15*100%-55/60kg
20*100%-60/65/70kg

succes ;)

leuke theorie dat kingsquats principe

Ik heb hier even niet meer gekeken, maar die deadlift is erg indrukwekkend!

ohja nog wat over dat squatten.
probeer het kingsquat principe eens ;) echt een aanrader heeft mij veel vooruitgang laten boeken!

bv:
opwarming
8*40%
6*50%
4*60%
1*70%

werksets
1-2*100%
3-4*100%-10kg
5-6*100%-20kg
8*100%-30kg
10*100%-40kg
12*100%-50kg
15*100%-55/60kg
20*100%-60/65/70kg

succes ;)

Je bedoelt Dressed Black-theorie? :D

leuke theorie dat kingsquats principe

Je zou eens Dressed Black ermee moeten zien.. Pff wat een beest.

inderdaad en je zit in alle repranges, zowel kracht, hypertrophy als spierconditie worden hierbij getraint, daarom dat ik er zoveel vooruitgang mee boekte denk ik

Spierconditie is inderdaad grotendeels aan orde hier omdat het om vele reps gaat en vele sets. :)

Ik heb hier even niet meer gekeken, maar die deadlift is erg indrukwekkend!

Ain't nothin' but a peanut. ;)

Je bedoelt Dressed Black-theorie? :D

Dresses Black noemde het zelf de "kingsquat methode" ...

Je zou eens Dressed Black ermee moeten zien.. Pff wat een beest.

inderdaad ja

Spierconditie is inderdaad grotendeels aan orde hier omdat het om vele reps gaat en vele sets. :)

Niet akkoord, enkel de laatste 2 sets zijn gericht op spierconditie(15-20reps)

Ain't nothin' but a peanut. ;)

:rolleyes:

En dan me noob training van vandaag: :fuu:

Incline Bench Press

20x20kg (barbell)
15x40kg
8x60kg PR

Wide Grip Lat Pulldown

8x67kg
8x77kg PR
5x87kg PR

Shoulder Press

12x10kg
10x14kg
10x16kg

Dumbbell Curls

12x14kg
12x16kg
8x18kg PR (denk dat al me sets PR's waren, maar boeien :p)

Ik haat die oefening zo erg.. Ik weet het niet.. Maar ik vind het een te superdude gehalte hebben.. :mad: (wel dikke pomp JWTZ :sd:)

V-bar Tricep Extensions

15x40kg
15x50kg
12x60kg PR

Dumbbell Shrugs (1e keer)

15x22kg
12x30kg (t**fus moeilijke grip :p)

sterke rug heb je, vergeleken met de rest..

sterke rug heb je, vergeleken met de rest..

Gaat wel. Schouders was even rustig aan doen. Vandaar. :p
De Dumbbell Curls doe ik voor het eerst, dus hoog zijn die ook niet. Normaal doe ik Barbell Curls, voelt beter en ziet er fatsoenlijker uit. :)
Me triceps/borst lopen ferm achter maar er zit verbetering erin! En ehh.. Me rug wil ik massief hebben en dat komt ook op gang. :cool:
Vind Deadlift nog steeds de beste oefening voor me rug en merk ermee een huge verbetering in me traps! Die train ik nu alleen even extra door middel van Barbell/Dumbbell Shrugs. :)

Nette PR's! Doe dan een andere oefening voor biceps? Side lateral cable curl is ook een zeer goede. En barbell curls kunnen ook leuk zijn. Doe Wide grip , shoulder grip en small grip met barbell curls en dat allemaal snel na elkaar , is best leuk en misschien heeft het een minder hoog super-dude-gehalte :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven