MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
I do :D
someday, you'll start loving the pain :D

@kingsquat: NICE!
@kruipen: zo hoort het!

Hehe, ja danke schon. Ik denk dat ik ze zo vaker mag mee maken. Zo kan ik eventueel van me alcohol nuttiging af. Hoe wel de pijn heerlijk is is de begeven van me benen een straf! :)
Kan niet wachten tot volgend week zondag! :D

Hehe, ja danke schon. Ik denk dat ik ze zo vaker mag mee maken. Zo kan ik eventueel van me alcohol nuttiging af. Hoe wel de pijn heerlijk is is de begeven van me benen een straf! :)
Kan niet wachten tot volgend week zondag! :D

Na het squatten via de grond rollend naar huis :thumb:
Ik ga die king squat komende week ook maar eens proberen haha

lol ook een paar keer gedaan dit is het dressed black prinicpe!

Goed bezig geweest kerel.....

Na het squatten via de grond rollend naar huis :thumb:
Ik ga die king squat komende week ook maar eens proberen haha

t**fus goed werkt die zeg! :thumbs:

lol ook een paar keer gedaan dit is het dressed black prinicpe!

Goed bezig geweest kerel.....

Haha hulde aan Dressed Black. :bow2:
Sowieso heb ik respect voor hem, beestelijke gast en nog aardig ook!
Thanks man, ik ga weer op gang. Hopelijk tikken we gauw een hogere Squat aan. G3rr3, 15kg in 3 weken profijt? Wauw, ik hoop dat ik ook een kg of 10 tegen me Squat mag aangooien! :)

ik ga je volgen :D

ik zag dat je stats bijna helemaal gelijk zijn (op bw+vet na)
succes!

ik ga je volgen :D

ik zag dat je stats bijna helemaal gelijk zijn (op bw+vet na)
succes!

Thanks, ja bijna gelijk ja. Heb wel iets meer VVM. (maar dat zal vast anders zijn als ik me BF zo dermate drop zoals jou en heel wat vocht verlies)
Altijd leuk om iemand tegen te komen met zo wat dezelfde stats. Racen word dan uitdagender en realistischer. :)
Wanna set a challenge? :p

ik heb al challenge met mezelf.

ik vind races met het lichaam niet zo verstandig. som dan verlies ik zicht op de regels van mijn lichaam -> resulteert in blessures.

maar ik ga zeker wel me best doen om je voor te zijn/blijven;)

en ik focus me ook niet zo op kracht. kracht is wel leuk en handig, alleen groot zijn is leuker mooier!

Dat king squat principe ziet er wel goed uit!

Zal het ook is gaan proberen als ik uit starting strength ben.

ik heb al challenge met mezelf.

ik vind races met het lichaam niet zo verstandig. som dan verlies ik zicht op de regels van mijn lichaam -> resulteert in blessures.

maar ik ga zeker wel me best doen om je voor te zijn/blijven;)

en ik focus me ook niet zo op kracht. kracht is wel leuk en handig, alleen groot zijn is leuker mooier!

Ja is ook natuurlijk zo. :)

Dat king squat principe ziet er wel goed uit!

Zal het ook is gaan proberen als ik uit starting strength ben.

Is een aanrader ja! Topspul. :thumbs:

Even on a side note:

Ik heb zojuist part 1 van hell overleeft. Me UB is nu weer eens glad. Damn dit begint echt pijnlijk te worden. :p

Training van vandaag:

Dumbbell Incline Press (:D)

12x14kg
12x16kg
8x18kg

Dumbbell Fly's

10x14kg
10x16kg
8x18kg

V-bar Pulldown

12x57kg
12x67kg
8x77kg

Shoulder Press

10x16kg
6x20kg
6x20kg (kon echt niet meer :p)

Barbell Curls (EZ)

10x30kg
5x40kg
10x30kg

Voelde hier een vage pijn in me rechterpols.. Meh.. :p

Close Grip Bench Press

8x40kg
8x50kg
4x60kg (was teleurstellend)

Voelde hier een vage pijn in me rechterpols.. Meh..

heb ik ook gehad... overbelasting van de ulna. ik zou wat oppassen anders krijg je dadelijk met alles wat je pakt pijn in je ulna... doe even wat grip oefeningen :)

Draag je wel polsbescherming?

heb ik ook gehad... overbelasting van de ulna. ik zou wat oppassen anders krijg je dadelijk met alles wat je pakt pijn in je ulna... doe even wat grip oefeningen :)
heb ik ook gehad in november denk ik, kan inderdaad een heel klote blessure worden, mee opletten mino!

hij is niet aan het skeeleren.

@Minotaurus;
Sterke schouderpress in vergelijking met je incline press bro.

I know :P

Maar zelf had ik ook altijd zo'n last van me polsen en dan vooral bij barbell curls en dat soort gedoe. Heb wrist wraps gekocht en het probleem is over.

Het is niet iets dat ik normaal voel. Het is gewoon iets raars dat ik had met die EZ bar. :o

Draag je wel polsbescherming?

Nah, doe niet zo chique. :D

heb ik ook gehad in november denk ik, kan inderdaad een heel klote blessure worden, mee opletten mino!

Zal ik doen sergeant!

Oke, grip training dus maar inlassen, was ik sowieso van plan te doen. :)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

hij is niet aan het skeeleren.

@Minotaurus;
Sterke schouderpress in vergelijking met je incline press bro.

Thanks, wou even een keertje rustig inclinen. Kan veel zwaarder inclinen. ;)

I know :P

Maar zelf had ik ook altijd zo'n last van me polsen en dan vooral bij barbell curls en dat soort gedoe. Heb wrist wraps gekocht en het probleem is over.

Heb er normaal nooit last van Pjanooz, het was gewoon omdat ik de eerste keer de EZ gebruikte (bij me nieuwe gym) en het voelde zo gek.. Ik weet niet wat het is. :p
Ik zal het volgende keer weer proberen, mocht ik hetzelfde gevoel eraan overhouden zal ik proberen het voortaan met een straight barbell te doen, even kijken of dat een verschil zal zijn. ;)

Sterke fly's minotaures, zou zelf zeggen beetje uit evenwicht.. :) Die 4x60 CGBP is op het einde van de training trouwens nog niet zo slecht hoor. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven