Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Danku allen, ja me MP is nogal laag omdat ik als ik het uitvoer met me onderrug een halve bol vorm waardoor ik dus de druk op me onderrug vergroot, hoe hoger de gewicht hoe meer ik het voel. Nou weet ik niet dus of dit een goed teken is of niet, maar vandaar dat me gewichten beperkt blijven zodat de techniek en plaatsing van de druk op de juiste plek blijft. :D

Training van vandaag: (op een klote begin van de dag na, kwam het met de training tot een happy ending :D)

Squats (had er echt zin in!)

20x30kg
12x40kg
12x50kg
10x60kg 2 REPS PR
4x70kg PR (had waarschijnlijk meer ingezeten, maar was best uitgeput en wou nog wat energie bewaren voor later)

Leg Press

12x180kg+BW
12x200kg+BW
12x240kg+BW PR
10x290kg+BW PR

SLDL (70kg & 80kg + 2 reps 90kg no-straps)

15x70kg 3 REPS PR
12x80kg
6x90kg(was behoorlijk aan het zweten vanwege de squats & leg presses, dus 2 reps nostraps, 4 reps met strap)

Calf Press

12x180kg+BW
12x200kg+BW
12x240kg+BW

Leg Raises

2x15 3 REPS PR :P
1x12

Voeding: (klote voeding van vandaag :()

Ontbijt: Gemist door de 1e uur les te verslapen, had geen tijd om te ontbijten want moest me haasten om de 2e uur te redden)
School: In al de haast vergeten me broodjes te maken + fles water mee te nemen dus helaas genoeg is dit alleen maar junk: 1 paprikastokbrood (stokbrood, groen & rode paprika's en gesmolten kaas), 1 baconbroodje (brood, bacon en gesmolten kaas), 2 energiedrankjes en 1 fernandes
Avondmaal: Rijst, boomstammetjes en salade
Avondmaal 2: Rijst, boomstammetjes en aardappelen
Slaap: Kwark

Extra: 1L chocomelk + ca. 100gr pinda's + 2 bananen

Ben niet tevreden over me voeding, maar ach het kan gebeuren, is tevens me 1e keer OOIT dat ik verslapen heb. (wekker ging niet af :mad:)

Balen van je voeding, ontbijt is toch belangrijkste maaltijd... maar ja kan helaas gebeuren. Mooie training met veel pr's!

Balen van je voeding, ontbijt is toch belangrijkste maaltijd... maar ja kan helaas gebeuren. Mooie training met veel pr's!

Dankje, ja inderdaad jammer maar goed, morgen gewoon weer knallen! :D
Ja, aardig wat PR's weer, maar had waarschijnlijk meer in gezeten als me voeding wat hoger was. :o

goede training inderdaad! leg pres horizontaal of schuin?

lekkere been afbeuling. Ivm je MP -> probeer eens een neck press anders?

of seated MP, aka Frontpress

Ik doe een seated MP, maar dan ga ik alsnog me rug buigen zo nu en dan en stoot ik bijna die stang tegen me kin aan. :P (is al keertje gebeurt :P)
Die legg press is schuinomhoog. (duw mezelf op zo'n stoeltje weg)

Training van vandaag: (op de barstende koppijn in het begin ging het ERG lekker!)

Wide Grip Pullups

9xBW-19kg 1 REP PR
10xBW-19kg 2 REPS PR
8xBW-12kg PR

Barbell Rows

15x40kg 3 REPS PR
11x45kg 3 REPS PR
6x50kg 2 REPS PR

Hammer Curls

15x14kg 3 REPS PR
10x16kg 2 REPS PR
8x14kg (was echt kapot na die 16kg :P)

Bench Press

7x60kg 6 REPS PR
3x65kg PR
2x70kg (allebei spotted :(, vandaar dat ik ze niet meetel)

Skullcrushers

15x22,5kg 3 REPS PR
12x25kg
8x27,5kg PR

Side Lateral Raises

15x8kg 3 REPS PR
15x10kg 3 REPS PR
10x12kg PR

Mening:

Zooooooo heerlijk! Was helemaal kapot, voelde alles brandde, lekkere pomp! Al met al, een geslaagde training! :D:D

Voeding van vandaag:

Ontbijt: Kommetje Kellog's Special K + 500ml Melk + 30gr cacao + banaan
School: 8 broodjes (3 pindakaas, 3 kipfilet, 2 paardenvlees; alles verdeelt onder 3 maaltijden: 2 broodjes, 3 broodjes, 3 broodjes)
Avondmaal: Spaghetti + Bolognesesaus met gehakt+groente
Avondmaal 2: Idem vorige avondmaal + kommetje salade
Slaap: Kwark

Extra's: 100-125gr pinda's + 100-150gr dadels

Mening:

Slechte begin van de dag, ik weet het, maar had slaaptekort dus ben doorgeslapen en heb maar een kommetje Kellog's Special K gegeten, liever iets dan niets heh. :P

mooie training ;)
lekkere pr's, volgende keer proberen 70kg zonder spotter he :)

whouw.. rooie gloed hiero!

Nette voeding ook! VAndaag geen 4000 kcal? Naya pech! Morgen beter!

wow man da's rood!
volgende keer wil ik minstens 1keer 70kg zien zonder spotter! gewoon op oerkract naar boven stoten!

wow man da's rood!
volgende keer wil ik minstens 1keer 70kg zien zonder spotter! gewoon op oerkract naar boven stoten!

Ja, was me eerste keer dat ik weer de 60kg probeerde, dus ik wist niet of ik wel eigenlijk 4x60kg kon.. :P
Dus toen meteen doorgeknald naar de 65kg, maar had me twijfels over de 70kg. Nja, volgende keer gewoon op volle kracht knallen! :D

Hele mooie pr's, ben trots op je.

Verder niet twijfelen, dat heeft een fail als gevolg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven