AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
inderdaad, je stelt de laatste tijd wel heel veel doelen die PL-gericht zijn. over BB-doelen hoor(lees) ik hier bijna niets meer

Jawel die heb ik ook. 90kg bij 10% en uiteindelijk iets in de richting van 95-100kg @ 10-12%. ;)

90kg bij 10%? en je gaat bulken tot 105 25%??

90kg bij 10%? en je gaat bulken tot 105 25%??

Ja. :p

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Morgen heb ik zin in: KINGSQUAT!
Zal dan me 3e beentraining zijn van de week. Waarom? Gewoon omdat het kan! :thumbs:

Gefeliciteerd met 85 bp!

3 benentrainingen op een week zijn erg veel:D

maargoed, des te beter voor die poten van je!

3 benentrainingen op een week zijn erg veel:D

maargoed, des te beter voor die poten van je!

Vriend van me wilt meetrainen, waarom dan niet gelijk een Kingsquat sessie voor z'n 1e training? :D
Kan hij gelijk voor een week lopen alsof hij in ze reet is genomen. :thumbs:

Vriend van me wilt meetrainen, waarom dan niet gelijk een Kingsquat sessie voor z'n 1e training? :D
Kan hij gelijk voor een week lopen alsof hij in ze reet is genomen. :thumbs:

Als je hem alleen dat gevoel wilt geven kun je het ook anders oplossen hoor :P

thx , hier ook goed bezig maat ;) !!

eerste training en je wilt hem laten kingsquatten :rolleyes:...
die jongen kan NOOIT en ik herhaal, NOOIT voldoende squatten om dat max te halen en daarvan af te bouwen, laat hem gewoon normaal squatten op techniek, daarvan zal hij ook wel 5 dagen kreupel lopen

eerste training en je wilt hem laten kingsquatten :rolleyes:...
die jongen kan NOOIT en ik herhaal, NOOIT voldoende squatten om dat max te halen en daarvan af te bouwen, laat hem gewoon normaal squatten op techniek, daarvan zal hij ook wel 5 dagen kreupel lopen

Is ook een optie. Die b*ch zal hoe dan ook Squatten, of ie het leuk vind of niet. :D

zou ik ook doen :D maar kingsquat gaat overkill zijn de eerste training ;) het moet wel een beetje leuk blijven voor die jongen.

zou ik ook doen :D maar kingsquat gaat overkill zijn de eerste training ;) het moet wel een beetje leuk blijven voor die jongen.

Ja hij wilt tevens wat buik/rug oefeningen doen. Hij heeft problemen met z'n rug dus max Squatten zit er sowieso niet in voor hem. :p
Hij heeft iets met een scheve wervelkolom ofzoiets waardoor hij scheef loopt. En hij zoekt hiervoor een goeie oefening. Hmm, ik weet nou niet precies wat ik moet aanraden. Deadlift verstevigd je onderrug maar geeft tijdens je training een flinke dreun en dat is niet de bedoeling denk ik. Enige aanraders?

Zozo, Minotaures schopt kont als een bezetene!

ik had ook een paupere rug, vaak geblesseerd eraan ed. volgens CLB ook scheefgroei maar dat geloof ik niet. deadlift was mijn oplossing, geloof het of niet

Zozo, Minotaures schopt kont als een bezetene!

Thanks!

ik had ook een paupere rug, vaak geblesseerd eraan ed. volgens CLB ook scheefgroei maar dat geloof ik niet. deadlift was mijn oplossing, geloof het of niet

Ja daarom zeg ik ook het is een oplossing maar tijdens de oefening is het dan wel even doorbijten lijkt mij. Ik zal dan maar morgen rustig mee Deadliften, heb niet het vermoeden dat me vriend meer dan 60kg gaat liften. :p

Voor de enigsinds geinteresseerde onder ons post ik even de "trainingtje" met mijn vriend, die zoals ik al dacht gewoon facking lui zou zijn en niet wou Squaten en z'n setjes verdoet etc. etc.. Mijn training:

Squat

12x60kg
5x100kg
5x100kg

Deadlift

paar repjes voordoen met 40kg..
Werkset: 50x40kg (gewoon conditiesetje, ubere rugpomp en voelde me k*tconditie :p)

Cable Crossover

12x13,75kg (per hand)
12x16,25kg
12x18,75kg

Barbell Curls (21en)

20kg
30kg

Dat was het verder, elke oefening die ik wou doen voor triceps/borst wees hij zo'n beetje af. Verderest nog wat andere oefeningen laten zien maar die gast toonde totaal geen inzet, nou had ik de dag ervoor getraind dus als hij geen moeite wou doen wou ik dat ook niet. Dus training snel afgeraft en ben maar de sauna in gegaan beetje me kwaaltje in me schouder laten ontspannen en toen maar naar huis gegaan. Ik voelde me totaal k*t bij deze training, ik bedoel ik vind het leuk dat je meetraint maar sta dan ook open voor suggesties en wees niet zo lui.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven