Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bij mij is het ook best erg wanneer ik iemand meeneem naar de gym, of ik aan mensen mijn advies geef.

'die oefening zou ik niet doen voor je benen, dat is een vrouwenoefeninge (standing glutes ofzo...) probeer eens te squaten, dat is de beste benenoefening!

antwoord: maar zo heeft Bram (de fitnessinstructeur) het voor mij gemaakt, die zal het toch wel beter weten zeker!

mijn antwoord: ja, dat zien we aan je benen. (zijn dan gasten die al 5 jaar trainen, en nog steeds 60 kg wegen)

Je moet niet in discussie gaan met een gecertificeerde fitness instructeur, die krijgen ongelofelijk veel tips en tricks daar om breed te worden en fat te burnen!!1!11one

ze hebben geleerd hoe ze huisvrouwtjes moeten begeleiden.....

• Topic Starter Topic Starter
duur grapje :rolleyes:

ik studeer op het moment ict, en ben niet zo heel kapot van mac os

kwestie van wennen denk ik

Zijn goeie dingen heb ik vernomen van veel mensen. :D

50 reps op DL wil je dood ofzo :rolleyes:
en volgende keer 30 :fuu:!!

doe gewoon normaal en doe je 4-12 repjes ;)

dat je vriend geen interesse toon tja het enige wat ik kan zeggen is :fuu:! ik haat het ook wanneer dat gebeurd, je offert immers een rtaining op om die gast iets te elren en dan tonen geen inzet...

Ja precies, wil trouwens wel een conditie opbouwen van daar zo nu en dan hoge reps. :D

Jammer van die vage trainingsmaat, maja met dat soort gasten valt niet te trainen. Ze doen enkel dumbbell press met 10 kg per dumbbell. Curls met 8 kg. Bij mij een keer iemand die meetrainde van 18 jaar deed militairy press met 30 kg, en dan nog maakte die er een push press van omdat tie het gewoon niet aankon.

Ziek wordt je van die mensen, zeker aangezien ze je ook nog is de lezen willen lezen met hun chick versier kennis met der mooie buikspiertjes.

Ja daar ging het vooral om. Ik wil er gewoon "getraind" uitzien.. :rolleyes:

"ik wil niet veel spieren, ik wil gewoon een beetje voor de meisjes!"
- oh sorry ik heb je het verkeerde programma gegeven, hier dit is het juiste! (neemt het zware programma voor veel spieren terug en geeft er eentje voor vrouwen in de plaats)

Lol'd zekers de standaard reactie. Daar ga ik dus voortaan nooit meer op in, ik had al van te voren aangegeven als je met mij meetraint dan zak je in als je een beetje inzet toont. Antwoord was nee hoor ik red het wel. Dus niet.. :rolleyes:

Hehe:D

Een keer ook zo'n magere ecto tegen een andere ecto. Zo je kunt wel een beetje zien dat jij met gewichten bezig bent! Zegt die knul zo 'ja maar ik train wel met lichte gewichten hoor'. Die andere gast weer 'ja dat raden ze bij ons op het cios ook aan, gewoon lichte gewichten!'

Wat een sukkeltjes, volgens mij doet ie nou nog steeds sniperx gewichten pakken op 17 jaar.

Lol daar kan je alleen maar jezelf mee motiveren, heb je een doelfysiek. :fuu:

muhahaha :D te lage gewichte = geen spierprikkel = fat gains :roflol:

Geen fat gains waar voeding niet aan bod komt! ;)

Nja hun eten niet! Ze eten 2 keer per dag voor de blokjes:D

Ohja want elke dag vlees is ook heel slecht hoor:rolleyes:

Vlees is voor pussies, trainen op crackers is pas echte durf!

:D

bij mij is het ook best erg wanneer ik iemand meeneem naar de gym, of ik aan mensen mijn advies geef.

'die oefening zou ik niet doen voor je benen, dat is een vrouwenoefeninge (standing glutes ofzo...) probeer eens te squaten, dat is de beste benenoefening!

antwoord: maar zo heeft Bram (de fitnessinstructeur) het voor mij gemaakt, die zal het toch wel beter weten zeker!

mijn antwoord: ja, dat zien we aan je benen. (zijn dan gasten die al 5 jaar trainen, en nog steeds 60 kg wegen)

Bram weet het beter inderdaad. Bram heeft ten slotte een opleiding gedaan voor fitness!
Wat ben ik jaloers op Bram de baas! :fuu:

Je moet niet in discussie gaan met een gecertificeerde fitness instructeur, die krijgen ongelofelijk veel tips en tricks daar om breed te worden en fat te burnen!!1!11one

Jij begrijpt het. :thumbs:

ze hebben geleerd hoe ze huisvrouwtjes moeten begeleiden.....

Die hebben meestal de beste genetics. :fuu:

Gaat lekker qua gewicht! Ik zit nou op 98,8kg. (s'ochtends op nuchtere maag)
Dus dat gaat goed, BF is niet zo boeiend eigenlijk voor mij, let meer op de spiegel die aangeeft geen echte vettige gains te hebben gemaakt. Dus we gaan maar voor de 110-120kg. :D

maar over instructeurs gesproken, er zitten ook goede bij. ten minste bij mij eentje die heeft namelijk ook geBBt... iemand met verstand zou ik maar zeggen.

al die oordelen altijd over bodybuilders, dat ze geen conditie hebben, slap zijn, in de cut niks kunnen, enz enz enz. ik ga daarover al niet meer in discussie want dat is nogal hopeloos...

maar over instructeurs gesproken, er zitten ook goede bij. ten minste bij mij eentje die heeft namelijk ook geBBt... iemand met verstand zou ik maar zeggen.

al die oordelen altijd over bodybuilders, dat ze geen conditie hebben, slap zijn, in de cut niks kunnen, enz enz enz. ik ga daarover al niet meer in discussie want dat is nogal hopeloos...

Nog knap dat sommige weten wat een cut is. :roflol:
Ik ben ook blij dat er in mijn gym een paar nog wat verstand hebben, maar meestal moet ik het hebben van mensen die meetrainen in plaats van die trainers. (breedste gasten zou je zeggen zijn die trainers maar in 80% van de gevallen is dat niet zo)

Vanwege het lekkere weer besloten vandaag niet te trainen!

:D

Training van vandaag:

Incline Bench Press

20x20kg (barbell)
15x40kg
8x60kg

Dumbbell Fly's

12x12kg
12x12kg
12x14kg

Pulldown - Johnnie Jackson style

12x47kg
12x57kg
12x67kg

Shoulder Press (niet zwaar vanwege schouderklachten)

12x12kg
15x12kg
15x12kg

Close Grip Bench Press

20x20kg
15x40kg
10x60kg 2 REPS PR

Barbell Curls (21en)

30kg
30kg
30kg

Dat was het dan. :)

Gaat lekker qua gewicht! Ik zit nou op 98,8kg. (s'ochtends op nuchtere maag)
Dus dat gaat goed, BF is niet zo boeiend eigenlijk voor mij, let meer op de spiegel die aangeeft geen echte vettige gains te hebben gemaakt. Dus we gaan maar voor de 110-120kg. :D

de t*ring, bijna 100kg op 1.75cm.

Loop je er niet als een dikkerdje bij? kan bijna niet anders namelijk...

100kg @ 1.75m en dan 23%? ga cutten mino echt ;)

Nja ik ben 1.89 en weeg ook 100.

Heb zelf toch ook een klein buikje. Mino en ik liggen redelijk gelijk qua stats, trainingstijd etc. Dus als hij 23 % heeft moet ik 18 hebben. Heb toch het idee dat het bf van mino hoger ligt. meer richitng 30. Aangezien ik ook net boven de 20 zit.

ik denk dat een cut op dit vet% geen slecht idee is. mits het je niet stoort... je training ziet er goed uit:D

Nja persoonlijk heb ik het idee dat mino meer voor pl gaat dan bb. Als je voor bb traint moet je bf toch nooit boven de 18 uitkomen lijkt me. Eigelijk nog lager zelfs.

Dus mino naar het pl honk :D :P

Nja ik ben 1.89 en weeg ook 100.

Heb zelf toch ook een klein buikje. Mino en ik liggen redelijk gelijk qua stats, trainingstijd etc. Dus als hij 23 % heeft moet ik 18 hebben. Heb toch het idee dat het bf van mino hoger ligt. meer richitng 30. Aangezien ik ook net boven de 20 zit.
dat heb ik hem ook al eens gezegd

ik denk dat een cut op dit vet% geen slecht idee is. mits het je niet stoort... je training ziet er goed uit:D
+1

Nja persoonlijk heb ik het idee dat mino meer voor pl gaat dan bb. Als je voor bb traint moet je bf toch nooit boven de 18 uitkomen lijkt me. Eigelijk nog lager zelfs.

Dus mino naar het pl honk :D :P
inderdaad :D

Hoe ziet een pull down van j jackson eruit

Met wat voor grip?

wide denk ik

Hey man, mag vragen waarom je je vet zo bizar hoog laat oplopen, het wordt zo alleen maar moeilijker om het strax weer recht te trekken..
Gooi er een rustig cut in, zelfs in een cut kan je sterker worden, eet op onderhoud en maak het verschil met cardio..

Je weegt nu 94 ga terug naar 10 procent.. Wss kom je dan bij de 80 kilo uit, dik in orde zou ik zeggen!

Hey man, mag vragen waarom je je vet zo bizar hoog laat oplopen, het wordt zo alleen maar moeilijker om het strax weer recht te trekken..
Gooi er een rustig cut in, zelfs in een cut kan je sterker worden, eet op onderhoud en maak het verschil met cardio..

Je weegt nu 94 ga terug naar 10 procent.. Wss kom je dan bij de 80 kilo uit, dik in orde zou ik zeggen!
Inderdaad, ik heb mijn pr op squat (130kg toen) gezet op keto op 2300kcals.

zelfs al komt hij op 76-77kg uit is het nog nice op 10% beter dan nu op 25+% hoor, heb je niets aan behalve een shitload aan oestrogenen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven