XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
50 reps is insane!

tja , ik heb ook niet zon goede ervaring met maatjes meenemen naar de sportschool...

• Topic Starter Topic Starter

Thanks. Ik ging behoorlijk dood. Aangezien schijven van 10kg ook klein zijn moest ik ook nog wat dieper dan normaal. :p
Volgende keer probeer ik 30x60kg denk ik.

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:19 ----------

tja , ik heb ook niet zon goede ervaring met maatjes meenemen naar de sportschool...

Vaste trainingsmaat is terug van vakantie. Die gast doet tenminste wel wat. Dit ga ik nooit herhalen, die mensen die "even" meetrainen begrijpen ons niet en zijn hier niet voor gemaakt. Die halfzachte bullshit van "nee geen benen, nee geen triceps, geen squats, liever borst etc.." Like wtf doe je in mijn gym en verneuk je mij tijd..?
Ik ben daar om te trainen en wat te doen, niet om halve sets, reps en oefeningen die essentieel zijn over te slaan. Nogmaals, dit is niet voor herhaling vatbaar!

Vaste trainingsmaat is terug van vakantie. Die gast doet tenminste wel wat. Dit ga ik nooit herhalen, die mensen die "even" meetrainen begrijpen ons niet en zijn hier niet voor gemaakt. Die halfzachte bullshit van "nee geen benen, nee geen triceps, geen squats, liever borst etc.." Like wtf doe je in mijn gym en verneuk je mij tijd..?
Ik ben daar om te trainen en wat te doen, niet om halve sets, reps en oefeningen die essentieel zijn over te slaan. Nogmaals, dit is niet voor herhaling vatbaar!

hahahha herkenbaar :D

Ben daar dus zwaar pissed om, verder is het een aardige gozer en een goeie vriend maar dit is wat mij echt pissed off maakt. :mad:

dat soort gasten moet je gewoon niet meenemen.

ik train altijd al alleen. heb in het begin erg me best gedaan om een maatje mee te krijgen maar het mocht niet baten... en nu train ik net zo lief alleen!

die gasten pakken het niet zo serieus op als wij, dus ja die gaat niet to the bottom....

maar die 50x is echt ziek!

dat soort gasten moet je gewoon niet meenemen.

ik train altijd al alleen. heb in het begin erg me best gedaan om een maatje mee te krijgen maar het mocht niet baten... en nu train ik net zo lief alleen!

die gasten pakken het niet zo serieus op als wij, dus ja die gaat niet to the bottom....

maar die 50x is echt ziek!

Klopt. Ik trainde eerst ook geheel alleen, bevalt prima maar als je een goeie trainingsmaat hebt dan pusht ie je iets meer waardoor je soms je limieten kan verbreken. ;)
Die 50x is voor mij een goeie conditie oppepper, ik had na rep 35 ofzo al iets van ik ga kappen, maar ik ging gewoon door, wou per se 50x. En ehh 40-50 was het na elke 2/3 reps een rust van 3 secs bij de top van de Deadlift. (soort van static hold)
Voelde dodelijk aan op me rug. Dus volgende keer soort van high rep set met 60kg. :D

binnenkort ook eens een keer proberen, met een pleur crack in de mik :D

dat is wel zo! laatst dacht iemand mij te kunnen irriteren door te zeggen dat ik het niet kon, maar in feit stimuleerde hij mij alleen om het toch te doen, wel lekker is dat!

binnenkort ook eens een keer proberen, met een pleur crack in de mik :D

dat is wel zo! laatst dacht iemand mij te kunnen irriteren door te zeggen dat ik het niet kon, maar in feit stimuleerde hij mij alleen om het toch te doen, wel lekker is dat!

Ja haal je toch wat meer aangezien iemand je uitdaagt of schreeuwt die extra reps te maken, heerlijk. Liever dat dan iemand die je als een dooie vis aanstaart. :p
Ik deed/doe me trainingen nog altijd zonder Crack en hulpmiddelen. (straps bij hoge Deadlifts dan.. :p)

Ja haal je toch wat meer aangezien iemand je uitdaagt of schreeuwt die extra reps te maken, heerlijk. Liever dat dan iemand die je als een dooie vis aanstaart. :p
Ik deed/doe me trainingen nog altijd zonder Crack en hulpmiddelen. (straps bij hoge Deadlifts dan.. :p)

bij de training alleen handschoenen anders krijg ik pijn in mijn poten :rolleyes:
maar geen straps of iets...

ik heb vandaag me 2200 gram whey binnen, en binnenkort crack kopen ik hoor zoveel goeds over dat spul :)

bij de training alleen handschoenen anders krijg ik pijn in mijn poten :rolleyes:
maar geen straps of iets...

ik heb vandaag me 2200 gram whey binnen, en binnenkort crack kopen ik hoor zoveel goeds over dat spul :)

Moet ook nog wat van die spul hebben, zal ik bij me volgende salaris kopen aangezien ik nou even grotendeels opzij wil leggen voor een nieuwe computer. (ben van plan een Mac pc te kopen :D)

duur grapje :rolleyes:

ik studeer op het moment ict, en ben niet zo heel kapot van mac os

kwestie van wennen denk ik

50 reps op DL wil je dood ofzo :rolleyes:
en volgende keer 30 :fuu:!!

doe gewoon normaal en doe je 4-12 repjes ;)

dat je vriend geen interesse toon tja het enige wat ik kan zeggen is :fuu:! ik haat het ook wanneer dat gebeurd, je offert immers een rtaining op om die gast iets te elren en dan tonen geen inzet...

Jammer van die vage trainingsmaat, maja met dat soort gasten valt niet te trainen. Ze doen enkel dumbbell press met 10 kg per dumbbell. Curls met 8 kg. Bij mij een keer iemand die meetrainde van 18 jaar deed militairy press met 30 kg, en dan nog maakte die er een push press van omdat tie het gewoon niet aankon.

Ziek wordt je van die mensen, zeker aangezien ze je ook nog is de lezen willen lezen met hun chick versier kennis met der mooie buikspiertjes.

Jammer van die vage trainingsmaat, maja met dat soort gasten valt niet te trainen. Ze doen enkel dumbbell press met 10 kg per dumbbell. Curls met 8 kg. Bij mij een keer iemand die meetrainde van 18 jaar deed militairy press met 30 kg, en dan nog maakte die er een push press van omdat tie het gewoon niet aankon.

Ziek wordt je van die mensen, zeker aangezien ze je ook nog is de lezen willen lezen met hun chick versier kennis met der mooie buikspiertjes.

"ik wil niet veel spieren, ik wil gewoon een beetje voor de meisjes!"
- oh sorry ik heb je het verkeerde programma gegeven, hier dit is het juiste! (neemt het zware programma voor veel spieren terug en geeft er eentje voor vrouwen in de plaats)

"ik wil niet veel spieren, ik wil gewoon een beetje voor de meisjes!"
- oh sorry ik heb je het verkeerde programma gegeven, hier dit is het juiste! (neemt het zware programma voor veel spieren terug en geeft er eentje voor vrouwen in de plaats)

Hehe:D

Een keer ook zo'n magere ecto tegen een andere ecto. Zo je kunt wel een beetje zien dat jij met gewichten bezig bent! Zegt die knul zo 'ja maar ik train wel met lichte gewichten hoor'. Die andere gast weer 'ja dat raden ze bij ons op het cios ook aan, gewoon lichte gewichten!'

Wat een sukkeltjes, volgens mij doet ie nou nog steeds sniperx gewichten pakken op 17 jaar.

muhahaha :D te lage gewichte = geen spierprikkel = fat gains :roflol:

ohja tuurlijk vergeten :D

bij mij is het ook best erg wanneer ik iemand meeneem naar de gym, of ik aan mensen mijn advies geef.

'die oefening zou ik niet doen voor je benen, dat is een vrouwenoefeninge (standing glutes ofzo...) probeer eens te squaten, dat is de beste benenoefening!

antwoord: maar zo heeft Bram (de fitnessinstructeur) het voor mij gemaakt, die zal het toch wel beter weten zeker!

mijn antwoord: ja, dat zien we aan je benen. (zijn dan gasten die al 5 jaar trainen, en nog steeds 60 kg wegen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven