MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
de t*ring, bijna 100kg op 1.75cm.

Loop je er niet als een dikkerdje bij? kan bijna niet anders namelijk...

Valt nog mee hoe dik ik ben om een of andere reden. :p

100kg @ 1.75m en dan 23%? ga cutten mino echt ;)

Ben nog ontevreden over me frame, als ik ga cutten wil ik diep gaan, momenteel blijft daar een miezerige 80kg bij 10% van over, misschien nog minder. :p

Nja ik ben 1.89 en weeg ook 100.

Heb zelf toch ook een klein buikje. Mino en ik liggen redelijk gelijk qua stats, trainingstijd etc. Dus als hij 23 % heeft moet ik 18 hebben. Heb toch het idee dat het bf van mino hoger ligt. meer richitng 30. Aangezien ik ook net boven de 20 zit.

Ik heb het indruk dat het inmiddels meer zal zijn, maar momenteel stoort/boeit het me niet, ik zal dan doorblijven gaan tot ik een gewicht te pakken heb dat mij aanspreekt en dan zal ik ook cutten. :)

ik denk dat een cut op dit vet% geen slecht idee is. mits het je niet stoort... je training ziet er goed uit:D

Not a care in the world, thanks. :)

Nja persoonlijk heb ik het idee dat mino meer voor pl gaat dan bb. Als je voor bb traint moet je bf toch nooit boven de 18 uitkomen lijkt me. Eigelijk nog lager zelfs.

Dus mino naar het pl honk :D :P

Lol'd heb altijd zelf met een grote bek gezegd eerst dik bulken voor je gaat cutten en zelf zal ik dit ook aanhouden. Wat is er mis met goed doorbulken om een dikke frame op te bouwen? :D
In my opinion hoef je niet aan die vet% te houden zolang je het zelf niet erg vind. :D *hint: fatmanalert*

dat heb ik hem ook al eens gezegd

+1

inderdaad :D

Gauw genoeg G3rr3 zal ik joinen. ;)

Hoe ziet een pull down van j jackson eruit

http://www.youtube.com/watch?v=eoTHosQO80s&feature=channel_page

Zo. ;)

Nope. :)

;)

;)

Hey man, mag vragen waarom je je vet zo bizar hoog laat oplopen, het wordt zo alleen maar moeilijker om het strax weer recht te trekken..
Gooi er een rustig cut in, zelfs in een cut kan je sterker worden, eet op onderhoud en maak het verschil met cardio..

Je weegt nu 94 ga terug naar 10 procent.. Wss kom je dan bij de 80 kilo uit, dik in orde zou ik zeggen!

80 bij 10 is naar mijn idee veels te laag, ik kan niet lager dan 85 bij 10 accepter. :D

Inderdaad, ik heb mijn pr op squat (130kg toen) gezet op keto op 2300kcals.

zelfs al komt hij op 76-77kg uit is het nog nice op 10% beter dan nu op 25+% hoor, heb je niets aan behalve een shitload aan oestrogenen

Het gaat ook niet om de lifts maar om de massa die je uiteindelijk behoud, in mijn ogen ben ik veels te klein (ook me buik is niet zo extreem groot) dus dan blijf ik doorbulken tot ik denk mwa, kan er mee door, en dan ga ik cutten, dus dat kan bij 105kg of bij 110kg al zijn. En klaarblijkelijk ga ik daar niet al te lang over doen om die kg's te pakken. (niet clean uiteraard)
Dat word naar mijn verwachting cutten in oktober. En dan gaan we er weer tegen aan. :thumbs:

Post een foto dan kunnen we beoordelen of je echt vet ben :)

dat is een V-bar pulldown...
en ik blijf erbij, boven 20% moet je gewoon cutten als zelfrespecterend bber...

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

post een foto dan kunnen we beoordelen of je echt vet ben :)
+1

Post een foto dan kunnen we beoordelen of je echt vet ben :)

Foto's zal ik maken maar nog niet posten, ik wil die voor volgend jaar bewaren. :)

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

+1

Lee Priest is een bodybuilder die ver over 20% ging. :p

je moet ook hem als persoon respecteren... het is ten slotte zijn lichaam, en hij moet zich er prettig in voelen.

je moet ook hem als persoon respecteren... het is ten slotte zijn lichaam, en hij moet zich er prettig in voelen.

Hoef niet hoor, het is gewoon een mening die G3rr3 heeft en die is zekers niet onterecht, maar deels gewoon onwaar simpelweg vanwege het feit dat iedere persoon anders omgaat met z'n lichaam de andere bulkt tot in de hoge vet% terwijl de andere liever dit laag houdt. :)

Hoef niet hoor, het is gewoon een mening die G3rr3 heeft en die is zekers niet onterecht, maar deels gewoon onwaar simpelweg vanwege het feit dat iedere persoon anders omgaat met z'n lichaam de andere bulkt tot in de hoge vet% terwijl de andere liever dit laag houdt. :)

en dit noem ik respect voor een ander. een mening mag. maar ga niet na uitleg nog erover zeuren... onnodig vind ik dat!

Foto's zal ik maken maar nog niet posten, ik wil die voor volgend jaar bewaren. :)

Lee Priest is een bodybuilder die ver over 20% ging. :p
toen had hij een blessure anders was het niet zo uit de hand gelopen, dit vergeten velen nogal vaak...

Volgend jaar ..?:sad:
Als bodybuilder draait het er toch om hoe je eruit ziet? Show your body.
Pics zijn interessant.
inderdaad, nu pic plz :D

en dit noem ik respect voor een ander. een mening mag. maar ga niet na uitleg nog erover zeuren... onnodig vind ik dat!
:rolleyes: ga je de moraalridder uithangen ofzo...?

wel dan, ik geef mijn mening. en ik denk dat velen het met mij eens zijn dat je als bber beter niet in de buurt komt van 20%...
mino zit daar ver boven, op zijn vorige foto's schatte ik al 25+% dat heb ik hem toen ook verteld, en aangezien hij nu veel meer weegt (en niet clean eet) schat ik dat het nu wel minimum op 27-28% zit. akkoord hij voelt zich niet slecht, maar veel goed gains maak je niet meer op die %'s... dan zit je bomvol me oestrogenen en gain je vooral vet...

ik geef je ook geen ongelijk. alleen hij zegt niets te zien in een cut, then so be it....

het is zijn beslissing natuurlijk :)
maar ik blijf het een domme beslissing vinden maargoed...

Ik denk dat er best iets leuks overblijft na de cut.

inderdaad, en je moet ook niet gelijk naar 10% gaan
ga eerst naar 15% ofzo, als je op 25+% niet slecht voelt zul je het op 15% zeker niet doen, en van daaruit kan je veel betere massa opbouwen dan de 25+% waar je nu zit

leuk filmpje
small gripp pull down met een wat langzame beweging naar boven
vandaar misschien de naam

hij zegt zelf op 25+%... kan je toch al een beeld hebben hoe hij eruit ziet loo ;)

Mino, respect dat je zegt dat je er niets om geeft om er wat dikker bij te lopen. Ik haatte het vet en het logge gevoel en ik ben gaan cutten. Krachtverlies inclusief.

Vergeet wel niet dat door al dat vet bij te komen (wat imo niet zo snel hoeft te gaan) je ook extra vetcellen aanmaakt, en dat maakt het makkelijker om nadien terug vet bij te komen. (Die vetcellen sterven wel terug af normaal gezien, maar volgens een artikel op T nation was dit niet) Maar je bent duidelijk gericht puur op kracht, en dat apprecieer ik hier wel, en dan is een wat hoger vetpercentage niet in de weg liggend. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven