- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
de t*ring, bijna 100kg op 1.75cm.
Loop je er niet als een dikkerdje bij? kan bijna niet anders namelijk...
Valt nog mee hoe dik ik ben om een of andere reden.

Ben nog ontevreden over me frame, als ik ga cutten wil ik diep gaan, momenteel blijft daar een miezerige 80kg bij 10% van over, misschien nog minder.

Nja ik ben 1.89 en weeg ook 100.
Heb zelf toch ook een klein buikje. Mino en ik liggen redelijk gelijk qua stats, trainingstijd etc. Dus als hij 23 % heeft moet ik 18 hebben. Heb toch het idee dat het bf van mino hoger ligt. meer richitng 30. Aangezien ik ook net boven de 20 zit.
Ik heb het indruk dat het inmiddels meer zal zijn, maar momenteel stoort/boeit het me niet, ik zal dan doorblijven gaan tot ik een gewicht te pakken heb dat mij aanspreekt en dan zal ik ook cutten.

ik denk dat een cut op dit vet% geen slecht idee is. mits het je niet stoort... je training ziet er goed uit![]()
Not a care in the world, thanks.

Nja persoonlijk heb ik het idee dat mino meer voor pl gaat dan bb. Als je voor bb traint moet je bf toch nooit boven de 18 uitkomen lijkt me. Eigelijk nog lager zelfs.
Dus mino naar het pl honk![]()
![]()
Lol'd heb altijd zelf met een grote bek gezegd eerst dik bulken voor je gaat cutten en zelf zal ik dit ook aanhouden. Wat is er mis met goed doorbulken om een dikke frame op te bouwen?

In my opinion hoef je niet aan die vet% te houden zolang je het zelf niet erg vind.
*hint: fatmanalert*Gauw genoeg G3rr3 zal ik joinen.

http://www.youtube.com/watch?v=eoTHosQO80s&feature=channel_page
Zo.

Nope.

Hey man, mag vragen waarom je je vet zo bizar hoog laat oplopen, het wordt zo alleen maar moeilijker om het strax weer recht te trekken..
Gooi er een rustig cut in, zelfs in een cut kan je sterker worden, eet op onderhoud en maak het verschil met cardio..
Je weegt nu 94 ga terug naar 10 procent.. Wss kom je dan bij de 80 kilo uit, dik in orde zou ik zeggen!
80 bij 10 is naar mijn idee veels te laag, ik kan niet lager dan 85 bij 10 accepter.

Inderdaad, ik heb mijn pr op squat (130kg toen) gezet op keto op 2300kcals.
zelfs al komt hij op 76-77kg uit is het nog nice op 10% beter dan nu op 25+% hoor, heb je niets aan behalve een shitload aan oestrogenen
Het gaat ook niet om de lifts maar om de massa die je uiteindelijk behoud, in mijn ogen ben ik veels te klein (ook me buik is niet zo extreem groot) dus dan blijf ik doorbulken tot ik denk mwa, kan er mee door, en dan ga ik cutten, dus dat kan bij 105kg of bij 110kg al zijn. En klaarblijkelijk ga ik daar niet al te lang over doen om die kg's te pakken. (niet clean uiteraard)
Dat word naar mijn verwachting cutten in oktober. En dan gaan we er weer tegen aan.

ga je de moraalridder uithangen ofzo...?