AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
loop niet te hard van stapel mino ;) 100 is haalbaar zeker en vast maar leg jezelf niet teveel druk ;)

100 zal lastig zijn, maar goed je best doen en je komt er!

The mind is the limit. ;)

mind is the limit inderdaad!
maar vergeet niet af en toe wat gas terug te nemen mino, constant dichtbij je max zitten is vragen voor blessures ;)

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar vind het geen zak aan om terug te zakken. Misschien is repout een idee? :)

Training van gister:

Voelde me zeer k*t, had geen intensie om te training maar na 10 minuten youtube toch maar besloten te gaan. :D

Deadlift

5x80kg
5x100kg
5x120kg (t/m 120 met straps)
1x140kg (easy)
1x150kg (ging vrij goed)
0X155kg fail.. Miste de drive, wel jammer

Front Squat

5x60kg
5x70kg
3x80kg

Ging best lekkah

Leg Extensions

15x95kg
15x105kg
15x115kg

Dodelijk :D

Calf Presses

30x100kg
30x200kg
12x300kg (knakte iets in me enkel, niks ernstigs verder)

Jammer van die 155 op de dl.

Front squats zien er wel netjes uit.

Jammer van die 155 op de dl.

Front squats zien er wel netjes uit.

Thanks, ze gingen best lekker ja. Had makkelijk 5x80kg kunnen halen maar barbell werkte niet zo lekker mee. :rolleyes:
Mja, die 155 haal ik met ease volgende keer. ;) (zit er gewoon in bij mij, ik voel het!)

Mooi, ik zal me DL ook weer is hoger moeten zien te krijgen!

Mooie training, deads gaan goed, die 155 zal er al snel zijn!

Dat is ****ing lekker man.

Als je volgende maand keto gaat doen ga je echt goed vet kunnen verbranden, doordat je nu zo hard ligt te trainen. Iets met leptine levels die nu fully charged zijn door zo dicht tegen je 1RM altijd te trainen. Die deload zal dus ook wel zalig zijn, misschien dat je even wat hypertrophy achtig kunt trainen met wat minder weight en wat hogere reps.

Log je voeding ook maar tijdens keto, kan ik eens wat zien. Ik wil ook eens zo cutten.

leg ext. is echt een lekkere oef. waarbij je je quads kunt bewonderen :D

Mooi, ik zal me DL ook weer is hoger moeten zien te krijgen!

Ja, it's part of life he? ;)

Mooie training, deads gaan goed, die 155 zal er al snel zijn!

Zeker weten! Misschien een repout training volgende keer en daarna PR'en. Schijnt wel goed te werken soms bij mij. :D

Dat is ****ing lekker man.

Als je volgende maand keto gaat doen ga je echt goed vet kunnen verbranden, doordat je nu zo hard ligt te trainen. Iets met leptine levels die nu fully charged zijn door zo dicht tegen je 1RM altijd te trainen. Die deload zal dus ook wel zalig zijn, misschien dat je even wat hypertrophy achtig kunt trainen met wat minder weight en wat hogere reps.

Log je voeding ook maar tijdens keto, kan ik eens wat zien. Ik wil ook eens zo cutten.

Ja deload komt er aan over een week of 3. Ik zal zekers me voeding posten van keto, backfeed is van belang voor mij aangezien ik geen ervaring ermee heb. :)

leg ext. is echt een lekkere oef. waarbij je je quads kunt bewonderen :D

Bewonderen? Ze zijn zo focking klein.. :(
Volgens mij meten me benen nu een cm of 68/69.. :sad:

Zoals altijd word er nog getraind. Training was in de middag, was alleen even te lui om te posten. :)

Training van vandaag:

Clean & Press

5x40kg
5x50kg
3x60kg 1 REP PR
1x70kg PR (ging best lekkah)

Barbell Wrist Curls

20x20kg (lege barbell)
15x25kg
15x30kg

Reverse Barbell Wrist Curls

20x20kg (lege barbell)
15x25kg
15x30kg

Reverse Barbell Curls

15x20kg (gewichten zonder barbell, barbellweight 7 of 10kg)
12x30kg
8x40kg

Dumbbell Shrug Hold (beginpositie van de shrug)

15-20secs met 40kg dumbbells
15-20secs met 40kg dumbbells

Nette C&P bro' :)

eens je de techniek onder de knie heb vliegen de kilo's eraan

eens je de techniek onder de knie heb vliegen de kilo's eraan

Ja klopt, vind me techniek een beetje mwa mwa. :p
Cleanen doe ik eigenlijk zonder enige vorm van techniek eigenlijk ik doe een soort van reverse barbell curl tot ie op me borst is, maar volgens mij heb je daar een bepaalde techniek voor om hoge gewichten daarmee onder de knie te krijgen. Ik zal maar eens wat moeten snuffen op youtube, gelukkig zijn de gewichten die ik doe niet zo denderend. :D

Mooie clean en press! Staan we nu gelijk op! Maar ik ga er morgen een nieuw pr op proberen te zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven